Beantwoord: whatsapp en mb verdeler

• networksgroup

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten networksgroup heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

24 december 2016, 10:59

- Topic starter
    Hoe activeer ik whatsapp bij de simkaart van de MB verdeler? De verificatie sms komt niet aan
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Pilovali op 24 december 2016, 13:03
    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Met een MB-verdeler kun je alleen MB's gebruiken en niet SMSjes versturen/ontvangen of bellen. Je kunt (als het goed is) jezelf na een paar minuten laten bellen, en dan wordt je gebeld op je toestel met de originele SIM-kaart erin. Een computerstem verteld dan een code, en die moet je invoeren op je toestel met de MB-verdeler.

Groet,
    Bekijk origineel
  • Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2098 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

24 december 2016, 13:03

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Met een MB-verdeler kun je alleen MB's gebruiken en niet SMSjes versturen/ontvangen of bellen. Je kunt (als het goed is) jezelf na een paar minuten laten bellen, en dan wordt je gebeld op je toestel met de originele SIM-kaart erin. Een computerstem verteld dan een code, en die moet je invoeren op je toestel met de MB-verdeler.

Groet,
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Jeroen Hermans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen Hermans heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    11 Reacties

19 mei 2017, 15:40

Volgens mij kan je bij Stel Samen Stel Bij abonnement op bijbehorende MB-verdeler datasim-kaarten wel degelijk sms ontvangen en versturen, alleen niet bellen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)