Beantwoord: Netflix activeren

• Samharvey89

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samharvey89 heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

20 november 2017, 19:25

- Topic starter
    Hallo
    Zondag heb ik mijn abonement verlengd en een sms voor netflix te activeren ontvangen. Helaas gebeurd er niks als ik dit probeer.

Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen. Mvg s.harvey
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 22 november 2017, 10:59
    Hi Samharvey89,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd en dat je gebruik gaat maken van de Netflix actie! Krijg je een foutmelding als je probeert te activeren? Ben je wel ingelogd met je My T-Mobile account? Dat is namelijk wel nodig en daarna kun je de voorwaarderen accepteren en Netflix activeren.

Laat je even weten of het lukt?
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

22 november 2017, 10:59

Hi Samharvey89,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd en dat je gebruik gaat maken van de Netflix actie! Krijg je een foutmelding als je probeert te activeren? Ben je wel ingelogd met je My T-Mobile account? Dat is namelijk wel nodig en daarna kun je de voorwaarderen accepteren en Netflix activeren.

Laat je even weten of het lukt?
    0
    .
  • dan43dan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dan43dan heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

3 december 2017, 20:44

Netflix-Actie l
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

4 december 2017, 15:06

Hi Dan,

Ik zie dat je je abonnement ook hebt verlengd en dus kun je ook lekker profiteren van de Netflix actie. Ik zie dat je op 14/11 een sms hebt ontvangen met de activatiecode. Is het inmiddels gelukt om netflix te activeren? Ik heb voor de zekerheid de inhoud van de sms opnieuw verstuurt via een privébericht.

Ik hoor graag of het is gelukt. :)
    0
    .
  • Ruijzemuis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ruijzemuis heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

7 december 2017, 08:01

Goedemorgen, ik heb op 24 november bij T-Mobile in Uden een nieuw (Go) abonnement afgesproken waarbij ook 6 maanden Netflex zat. Maar ik heb tot nu toe geen melding of sms met activatielink ontvangen. Kunnen jullie mij berichten hierover? Dank alvast.
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 december 2017, 11:40

Hi Ruijzemuis,

Welkom bij T-Mobile! Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons. :8 Ik zie dat je op 24/11 een sms hebt gehad met de activatielink. Heb je die niet ontvangen? Ik heb je ook een privébericht gestuurd met de activatielink.

Ik wens je heel veel Netflix plezier!
    1
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)