Beantwoord: Ik heb mijn abo verlengd en toen is mijn gevraagd om met korting spotify te nemen...

• virginia01

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten virginia01 heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 20:19

- Topic starter
    Ik heb nee gezegd maar wil het alsnog achteraf erbij hebben voor in de auto. Kan ik het alsnog nu regelen met de korting? :):P
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 13 februari 2018, 15:34
    Hi Virginia,

Super dat je je abonnement hebt verlengd! Super dat je graag muziek wilt luisteren in de auto. Ik vind dat zelf ook echt super fijn! Wij bieden geen Spotify aan, maar we hebben wel Deezer! Met Deezer luister je muziek in hoge geluidskwaliteit, zonder reclame en je hebt toegang tot wel 40 miljoen nummers! Je kan de Deezer bundel heel makkelijk zelf toevoegen via My T-Mobile. Op deze pagina lees je meer over hoe je Deezer kan activeren!

Laat je even weten of het lukt?
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 februari 2018, 15:34

Hi Virginia,

Super dat je je abonnement hebt verlengd! Super dat je graag muziek wilt luisteren in de auto. Ik vind dat zelf ook echt super fijn! Wij bieden geen Spotify aan, maar we hebben wel Deezer! Met Deezer luister je muziek in hoge geluidskwaliteit, zonder reclame en je hebt toegang tot wel 40 miljoen nummers! Je kan de Deezer bundel heel makkelijk zelf toevoegen via My T-Mobile. Op deze pagina lees je meer over hoe je Deezer kan activeren!

Laat je even weten of het lukt?
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)