Vraag: Gevaarlijke website

• Jerbas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jerbas heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 21:09

- Topic starter
    Ik krijg sms-jes dat tmobile heeft verhindert dat ik op een gevaarlijke site wilde. Maar ik ben helemaal niet op het web
    0
  • 05alexander92

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 05alexander92 heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    320 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 mei 2017, 23:18

Misschien heeft dit te maken met de ransomware aanvallen van afgelopen week. Ik heb zelf nog niet gehoord dat providers hier maatregelen tegen hebben genomen, maar het zou kunnen dat hier toch iets voor is ingesteld.

Ik zou jezelf niet al te druk maken om die smsjes. Misschien zijn ze preventief verstuurd. En het is natuurlijk altijd goed om hoe dan ook op te passen op welke websites je komt.
    0
  • Lodan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lodan heeft ontvangen van andere leden.

Apple Expert
    1550 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

20 mei 2017, 10:00

Kleine toevoeging op 05alexander92,
    Sommige applicaties gebruiken voor de informatie die ze tonen ook een website. In dat geval zou de applicatie niet goed werken. Het kan ook zo zijn (en dat komt logischer over voor mij) dat er een reclamebanner geblokkeerd kan zijn die afkomstig is van een foute aanbieder.
    0
    Hello IT... Have you tried turning it off and on again?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)