Beantwoord: DEEZER Activeren via sms code werkt niet

• Mkornet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mkornet heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

7 december 2017, 00:41

- Topic starter
    Geprobeerd Deezer dienst te koppelen via de sms code. Na 3x proberen krijg ik steeds dezelfde melding ongeldige code. Paar keer opnieuw een andere sms code opgevraagt maar werkt nog steeds niet.

Nu heb ik gelezen dat ik van Deezer een activerings mail hoor te krijgen. Deze heb ik nooit gehad. Via de My Tmobile app staat in mijn lijst van diensten en dat ik Deezer (Flexible) heb.

(Ook niet in mijn ongewenste mail ontvangen)

Hopelijk hebben de moderaters hier een antwoord op.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 8 december 2017, 11:24
    Hi Mkornet,

Gefeliciteerd met je verlenging. Ik zie dat die op 7/12 is ingegaan. Je Deezer bundel is om 03.00 geactiveerd dat is dus na jouw post. Heb je inmiddels een activeringsmail ontvangen? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je Deezer kan activeren en hoe je een account kan aanmaken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je veel Deezer plezier!
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

8 december 2017, 11:24

Hi Mkornet,

Gefeliciteerd met je verlenging. Ik zie dat die op 7/12 is ingegaan. Je Deezer bundel is om 03.00 geactiveerd dat is dus na jouw post. Heb je inmiddels een activeringsmail ontvangen? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je Deezer kan activeren en hoe je een account kan aanmaken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je veel Deezer plezier!
    0
    .
  • Mkornet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mkornet heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

11 december 2017, 22:12

Bedankt @hajar was denk ik even te snel met alles alles werkt naar behoren en heb idd de mail netjes ontvangen.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 december 2017, 09:26

Hi Mkornet,

Aah nice! Ik wens je veel muziekplezier. Als je nog leuke playlists hebt, share away! Ben zelf ook een Deezer fan! :8
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)