Beantwoord: Deezer abonnement opzeggen

• Helder81

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Helder81 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

29 september 2017, 10:01

- Topic starter
    Gisteren heb ik mijn deezer abonnement opgezegd. In My Tmobile werd aangegeven dat het per vandaag zou worden beëindigd. Echter staat nog steeds deezer flexibel opgenomen in mijn abonnement plus het feit dat ik ook nog premium toegang heb tot deezer.

Kunnen jullie dit aub fixen? Bedankt.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 2 oktober 2017, 11:13
    Hoi Helder81,

Excuses voor de late reactie!

Het duurt altijd even voordat kortingen in My T-Mobile verwerkt worden. Zoals je nu kunt zien, is de korting wel verwerkt en betaal je inderdaad €1,75! Verder is de Deezer bundel per maand opzegbaar. Dat is de reden dat het nu per 31 oktober verwijderd wordt.

Hopelijk is het nu allemaal een beetje duidelijker. Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust!
    Bekijk origineel
  • Helder81

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Helder81 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

1 oktober 2017, 22:09

Tot op heden heb ik nog geen reactie gehad. Echter dient zich een volgend probleem aan met het bijstellen van mijn bundels (alweer ten aanzien van Deezer). Zojuist via de app gezien dat deezer uit mijn abonnement was verwijderd. Omdat ik weer een aanbieding zag staan voor 1,75 euro tot 1 februari (daarna 9,99), ben ik daarop ingegaan. totaal zou ik dan 54,74 gaan betalen. Echter na bevestiging, komt er een heel ander bedrag in mijn samenvatting abonnement te staan, namelijk 62 euro nog wat.. oftewel de korting wordt toch niet gegeven. Heel vreemd, en om die reden heb ik dus deezer maar weer uitgezet. Alleen nu wordt het pas per 31 oktober verwijderd?

Vind het enorm verwarrend en slecht werken, dat omhoog en omlaag bijstellen.

Ik wil jullie nogmaals verzoeken om dat te herstellen en Deezer per direct uit mijn abonnement te verwijderen (dus zonder eventuele te verrekenen kosten) of de afgesproken korting (een te betalen maandbedrag 1,75 euro tot 1 februari) te handhaven.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1440 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

2 oktober 2017, 11:13

Hoi Helder81,

Excuses voor de late reactie!

Het duurt altijd even voordat kortingen in My T-Mobile verwerkt worden. Zoals je nu kunt zien, is de korting wel verwerkt en betaal je inderdaad €1,75! Verder is de Deezer bundel per maand opzegbaar. Dat is de reden dat het nu per 31 oktober verwijderd wordt.

Hopelijk is het nu allemaal een beetje duidelijker. Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)