Vraag: Data verbruik bekijken.

• Undy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Undy heeft ontvangen van andere leden.

Weet de weg
    47 Reacties
    Auteur

21 mei 2012, 18:19

- Topic starter
    Hoe kan ik mijn dataverbruik bekijken?

b.v.d.
    0
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3663 Reacties

22 mei 2012, 09:27

@Undy

Je kunt met je eigen toestel de dataverbruik bijhouden en er zijn verschillende soorten app's welke dit voor je kunnen doen, een voorbeeld hiervan is 3G Watchdog.
    0
  • Undy

Weet de weg
    47 Reacties
    Auteur

22 mei 2012, 18:55

[QUOTE=Ysammar;946089]@[url=" https:=] [/url]
    0
  • Undy

Weet de weg
    47 Reacties
    Auteur

22 mei 2012, 18:58

Ysammar schreef:

@[url=" https:=]Undy[/url]

Je kunt met je eigen toestel de dataverbruik bijhouden en er zijn verschillende soorten app's welke dit voor je kunnen doen, een voorbeeld hiervan is [url=" https:=]3G Watchdog[/url].

Neem een prepaid en een maand internet en het wordt wel bijgehouden.
    Beetje krom.
    0
  • Mitchelll

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitchelll heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

2 februari 2013, 17:49

Beste Ysammar,

Een jaar geleden heb ik gemaild met Tmobile en toen konden ze me gemiddelde dataverbruik geven van dat jaar. Ik zou dat nu ook graag willen. Trouwens verbijsterend dat dit niet gewoon op je factuur staat. Immers betaal je voor een abonnement waarin een bepaald aantal MB staat. Net als berichten en belminuten. Me graag niet afpoeieren met een App a.u.b. Ik ben al tien jaar bij tmobile en ben niet van plan vanaf nu te gaan monitoren hoeveel ik verbruik. Alvast bedankt voor de moeite.
    0
  • 321Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 321Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Guru
    946 Reacties

6 februari 2013, 18:46

@Mitchelll

Welkom op het forum! :)

Op dit moment heb je een abonnement met onbeperkt internet zonder fair use policy. Op deze abonnementen is het verbruikte datavolume voor jou als klant en ook voor ons niet in te zien. Als je geen app wilt gebruiken om je dataverbruik bij te houden kun je ook kijken of je telefoon je verbruik bijhoudt. Dit kun je bijvoorbeeld vinden onder Instellingen > Gegevensgebruik. Als je een nieuw abonnement wilt uitkiezen kun je met behulp van deze tool een indicatie krijgen van het te verwachten datagebruik.
    0
  • ErwinVanLun

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ErwinVanLun heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    4 Reacties

22 februari 2013, 23:25

Dit wil ik ook heeeeel graag. Ik moet straks misschien een nieuw abonnement gaan afsluiten, en ik heb werkelijk geen enkel benul hoeveel data ik gebruik (is nu onbeperkt). Er staat wel hoeveel ik bel, hoeveel SMS ik stuur, maar niet hoeveel data ik verbruik. Dat vind ik heel raar.
    0
  • ErwinVanLun

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ErwinVanLun heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    4 Reacties

22 februari 2013, 23:26

waarom moet m'n telefoon het bijhouden en ik allerlei Apps installeren terwijl T-Mobile het gewoon weet?
    0
  • ErwinVanLun

Doet lekker mee
    4 Reacties

22 februari 2013, 23:35

3G Watchdog is overigens niet beschikbaar op mijn iPhone (3GS)
    0
  • 321Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 321Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Guru
    946 Reacties

23 februari 2013, 16:43

@ErwinVanLun

Ook jij hebt een abonnement met onbeperkt internet zonder fair use policy. Voor deze abonnementen houden wij geen gegevens bij van het totale dataverbruik. Als je telefoon het verbruik niet bijhoudt of als je geen goede app kunt vinden kun je ook je geschatte verbruik berekenen middels deze tool op onze website.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)