Beantwoord: Altijd extra veilig online

• Marcel62

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcel62 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 februari 2017, 16:48

- Topic starter
    Goedemiddag. Sinds 10 februari jl overgestapt van Vodafone naar T Mobile GO next abbo incl altijd extra veilig online abbo. Nu is er een probleem waar ik tegenaan loop. Ik kan onmogelijk meer inloggen via 4g op de App Mijn ING. Volgens mij blokkeert de Altijd extra veilig online abbo dit. Via WiFi is er geen probleem. Ik heb al gelezen dat er hierover al eerder vragen zijn gesteld maar vind dat nu zo 123 meer terug. Graag een oplossing hoe ik ook weer via 4g in kan loggen op de Mijn ing app. Is essentieel voor mij. In afwachting van reacties

M vr gr Marcel
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 18 februari 2017, 13:41
    Hi Marcel,

Dit is een bekend probleem bij ons. Wij zijn bezig om dit op te lossen. We verwachten dat we op 07/03 het probleem hebben opgelost. Ik heb voor nu Extra Veilig Online uitgezet zodat je wel gebruiken kan maken van de ING app op ons netwerk. Je kan dan na de 7e de Extra Veilig Online bundel weer toevoegen.

Laat je weten of het nu weer werkt?
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

18 februari 2017, 13:41

Hi Marcel,

Dit is een bekend probleem bij ons. Wij zijn bezig om dit op te lossen. We verwachten dat we op 07/03 het probleem hebben opgelost. Ik heb voor nu Extra Veilig Online uitgezet zodat je wel gebruiken kan maken van de ING app op ons netwerk. Je kan dan na de 7e de Extra Veilig Online bundel weer toevoegen.

Laat je weten of het nu weer werkt?
    0
    ..
  • Marcel62

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcel62 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

18 februari 2017, 20:01

Klopt ik kan nu wel.inloggen. Dank daarvoor. En ik zal jullie laten weten of het na 07-03 als ik de extra veilig online bundel weer heb toegevoegd dit dan ook nog lukt.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

20 februari 2017, 10:49

Hi Marcel,

Fijn dat het nu wel werkt! Laat maar tegen die tijd weten of het bij jou ook goed werkt als de Extra Veilig Online bundel wel actief is. :)
    0
    ..

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)