Beantwoord: Aanvraag Extra Veilig Online

• Marike22

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marike22 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 15:48

- Topic starter
    ik krijg vandaag via een mail en een sms te horen dat veilig online is aangezet, maar dat heb ik helemaal niet aangevraagd. Hoe kan dat?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 14 september 2017, 11:18
    Hey Marike22,

Tof dat je een verlenging bij ons hebt afgesloten! :D

Ik heb even gekeken op jouw contract en de bevestiging en ik zie dat er in mei een verlenging is afgesloten met Extra Veilig Online. Dit is ook besproken met mijn collega, toen de verlenging werd afgesloten. Als je jouw bevestiging erbij pakt, dan zou je hier ook de bundel moeten zien, klopt dat? Extra Veilig Online beveiligt jouw telefoon tegen schadelijk internetverkeer, zodat je met een gerust hart kunt internetten! Altijd fijn toch? :)

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 11:18

Hey Marike22,

Tof dat je een verlenging bij ons hebt afgesloten! :D

Ik heb even gekeken op jouw contract en de bevestiging en ik zie dat er in mei een verlenging is afgesloten met Extra Veilig Online. Dit is ook besproken met mijn collega, toen de verlenging werd afgesloten. Als je jouw bevestiging erbij pakt, dan zou je hier ook de bundel moeten zien, klopt dat? Extra Veilig Online beveiligt jouw telefoon tegen schadelijk internetverkeer, zodat je met een gerust hart kunt internetten! Altijd fijn toch? :)

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
    0
  • Marike22

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marike22 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 13:13

is duidelijk, dank je wel!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)