• Kipgerrie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kipgerrie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

4 april 2017, 12:35

- Topic starter
    Ik kreeg zojuist een mail van T-mobile dat ze mij als klant waarderen voor mijn jaren lange trouw aan het netwerk. Maar dat mijn i150 abbo helaas komt te vervallen en wordt omgezet naar unlimited. Maar ik krijg als ik zelf voor 30 april mijn abbo verleng, wel 2,50 korting per maand. Als mijn t-mobile ook zo sportief zou willen zijn om mijn punten (die ik blijkbaar al die jaren niet heb gespaard, na het doorschuiven van Orange) zou willen aanvullen. Dan verleng ik met liefde mijn abbo. Is er iemand die mij kan vertellen of dit nog te realiseren is?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 5 april 2017, 09:32
    Hey Kipgerrie,

Het klopt inderdaad dat er een aantal oude prijsplannen om worden gezet in de komende tijd. Vandaar ook het aanbod! :)

De €2,50 korting is overigens niet van toepassing wanneer je zelf verlengt. Onderaan de mail stonden de 3 opties en je krijgt de extra korting als je voor 30 april jouw abonnement over laat zetten. Als je besluit zelf te verlengen, dan ontvang je deze korting niet en de korting geldt ook niet wanneer je het contract door laat lopen tot het eerste kwartaal van 2018. Houd er dus rekening mee dat de extra korting alleen voor optie 1 geldt.

Wij kunnen de punten niet meer met terugwerkende kracht toekennen voor je. De punten worden echt pas daadwerkelijk toegekend wanneer je jezelf hebt aangemeld. Wanneer je aangemeld bent, kun je ook nog een T-Mobile Samen groep aanmaken, waarmee je kunt sparen voor dubbele punten (of een ander cadeautje, zoals extra korting of MB's). Op die manier kun je in ieder geval direct goed aan het sparen slaan!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen verder, laat het dan gerust weten! :)
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9176 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

3 mei 2017, 12:07

Hey allemaal,

Marlies is op dit moment even met vakantie, dus ik pak jullie vragen graag op, zodat jullie niet op een antwoord zitten te wachten!

Ondertussen zijn we de eerste fase van de 3 gepasserd, dat was de extra overstapkorting van €2,50. We richten ons dus nu op de volgende fases en de vragen die jullie daarover hebben. De hamvraag waar we steeds op terugkomen is de prijs/korting van het abonnement. Als je op dit moment het abonnement laat doorlopen tot begin 2018 en je wordt dan omgezet, dan ontvang je het aanbod wat op dat moment geldig is. Dat is op dit moment nog niet bekend, dus dat is dan afwachten.

Wat belangrijk is, is om te onthouden dat er niets verandert aan de einddatum van jouw contract. Dit houdt in dat je altijd tussentijds kunt verlengen, dus als er een deal verschijnt waar jij van denkt "Hé, dat zie ik zitten!", dan kun je die kans direct grijpen! Die vrijheid behoud je dus totdat je daadwerkelijk een verlenging afsluit. Bij een verlenging krijg je dan de geldende kortingen voor 12 of 24 maanden, zodoende hoef je eigenlijk nooit het volle pond te betalen, tenzij je hier zelf voor kiest.

Hoe de gehele prijsplannen er uit komen te zien na 15 juni is nog niet helemaal ingevuld, dus die overstapkorting was daar niet op ingericht. We hebben ook een algemeen topic waarin we updates plaatsen over de veranderingen in de EU, dus als je daar benieuwd naar bent, dan raad ik je aan dat topic in het oog te houden.

@C_B: Het nieuwste prijsplan is nodig gebleken om de kosten laag te houden voor onze klanten en te voldoen aan de nieuwe regels, vandaar deze keuze. Wanneer je nu of over een tijdje verlengt, dan krijg je inderdaad dit nieuwste prijsplan, aangezien we T-Mobile Go Unlimited NL + EU nu niet meer aanbieden.

Hopelijk heb ik zo weer wat helderheid kunnen verschaffen, maar vragen staat natuurlijk vrij!
    0
  • De Rots

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten De Rots heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

3 mei 2017, 21:12

Even voor de duidelijkheid, in de email die we hebben gekregen staat dat wij de oude Unlimited NL&EU krijgen begin 2018. Ik neem aan dat je dat met bovenstaande bericht bedoeld.

De laatste alinea is een beetje verwarrend, maar die slaat neem ik aan niet op ons.
    1
  • Flodder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Flodder heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    10 Reacties

7 mei 2017, 13:39

Met stijgende verbazing volg ik sinds een tijdje deze topic.
    Ik heb even een weekje niet gekeken en nu blijkt dat het geboden abonnement uit de overstap mail nu alweer vervangen is door een ander abonnement?.

Hoezo kosten beperken doordat jullie zoveel verschillende soorten abo's hebben?

Ik wacht de volgende deadline (15 Juni) weer af om te zien of er weer een nieuw abonnement bedacht wordt, in dit tempo van nieuwe abo's zal er in de toekomst mogelijk wel iets tussen zitten.
    1
  • jeroenov

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jeroenov heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

8 mei 2017, 19:19

Ik had in april al een keuze gemaakt voor Unlimited NL&EU, maar na contact met de klantenservice zojuist blijkt dat dat niet verwerkt is en nergens is terug te vinden. Merkwaardig, maar ik hou voorlopig maar gewoon bij mijn oude abonnement. Uit dit topic blijkt dat "Echt niet! Geen addertjes onder het gras" in een brief niets betekent. Het gras zit bij T-Mobile vol met addertjes...
    0
  • EenTMobber

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EenTMobber heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

18 mei 2017, 00:31

Er is een mooie aanbieding bij een concurrent. Voort 25 eur! En daat zit ook zeitserland bij en dat is bij T-mob niet.
    1
  • jeroenov

is een Top Poster
    8 Reacties

18 mei 2017, 09:02

EenTMobber schreef:

Er is een mooie aanbieding bij een concurrent. Voort 25 eur! En daat zit ook Zwitserland bij en dat is bij T-mob niet.

Ik zag het ook en zonder kortingsconstructies! Wachten wordt beloond :-)
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    4910 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

18 mei 2017, 11:14

T-Mobile was de eerste provider in Nederland die het taboe rond een datalimiet doorbrak en Unlimited op de markt bracht. Het heeft lang geduurd voordat een andere provider deze stap durfde te zetten. We zijn er dan ook trots op dat we met Go Unlimited een nieuwe beweging in gang hebben gezet! Er is een prijsverschil, maar bij T-Mobile krijg je veel meer dan alleen ‘Unlimited’. Zo krijg je premium internet op het best geteste netwerk van Nederland, bieden we je iedere maand 10GB én Unlimited bellen binnen de EU. Daardoor heb je nooit onverwachte kosten. Daarbij ben je altijd verzekerd van internet, ook als je even vergeet gratis je data aan te vullen. Je krijgt als klant ook nog andere toffe extra’s, op onze website vind je daar meer informatie over. Last but not least, zitten wij als team altijd voor je klaar! Zo krijg je ook de service die je van ons mag verwachten als lid van de Magenta familie.
    1
  • EenTMobber

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EenTMobber heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

18 mei 2017, 23:13

Dank voor de reactie. Maar onderstaande abbo bij tele2 is 30% goedkoper dan t-mob.
    En er zitten nog extra landen in de internationale bundel.

Ik wacht nog even het definitieve aanbod af voordat men het begin 2018 zou willen gaan omzetten.
    0
  • bonzorino

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bonzorino heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    11 Reacties

19 mei 2017, 17:49

Thalina,

Heel aardig dat je ons wijst op de durf van T-Mobile om unlimited aan te bieden en op het best geteste netwerk te kunnen zitten. Helaas moet ik je mededelen dat de meesten hier al jaren lid zijn van je magenta familie zijn en al deze jaren gebruik maken van unlimited internet dus die verkooppraat over hoe geweldig de huidige abbo's zijn is overbodig.

Wat je wel kunt doen is ons vertellen wat we nu voor aanbod kunnen krijgen, aangezien de eerder aangeboden unlimited NL +EU alweer de nek om is gedraaid. En dan wel iets waar wij baat bij hebben en niet alleen T-Mobile.
    1
  • Flodder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Flodder heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    10 Reacties

21 mei 2017, 18:34

Het ziet er naar uit dat er een soort unlimited data oorlog gaat plaatsvinden bij de providers.

Ik verwacht bij een andere provider zoals de eerder genoemde T2 er een betere deal te vinden is dan de deal die Tmob aanbied nu en in de toekomst.

Ik volg de trend en zal dan overstappen naar een provider die wel zijn trouwe klanten beloont met een goede aanbieding.

Als we als collectief overstappen kunnen we wellicht een goede deal voor iedereen met het i150 abbo regelen, wie heeft interesse?

Groet, Ronald.
    0
  • De Rots

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten De Rots heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

22 mei 2017, 15:25

Ik snap nog steeds niet waarom een Unlimited abonnement bij T-Mobile 50 euro per maand moet kosten, en je allemaal kortingen bij elkaar moet sprokkelen. Kijk naar Tele2, gewoon 25 euro zonder dat je kortingen moet sprokkelen en ook zonder de addertjes dat je na 24 maanden opeens 50 euro moet betalen.

Ik betaal nu al jaren 30 euro per maand, en ik wacht nog steeds op een vergelijkbaar aanbod van T-Mobile indien jullie het I-150 abonnement stoppen. Vaste scherpe prijs voor unlimited, zonder einddatum.
    2
  • jeroenov

is een Top Poster
    8 Reacties

22 mei 2017, 17:41

De Rots schreef:

Ik snap nog steeds niet waarom een Unlimited abonnement bij T-Mobile 50 euro per maand moet kosten, en je allemaal kortingen bij elkaar moet sprokkelen. Kijk naar Tele2, gewoon 25 euro zonder dat je kortingen moet sprokkelen en ook zonder de addertjes dat je na 24 maanden opeens 50 euro moet betalen.

Ik snapte het ook niet en heb zojuist de knoop doorgehakt, het wordt Tele2! Mijn toekomst bij T-Mobile is vooral duur en onzeker en daar kan helaas geen reclamepraat verandering in brengen.
    Dag T-Mobile, tot ziens!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)