Beantwoord: Verschil tussen nieuw abonnement en ingang nieuw tegoed

• calexy2003

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten calexy2003 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties
    Auteur

12 november 2017, 16:42

- Topic starter
    Hallo,
    Mijn oud abonnement verloopt volgende week 18 nov.
    Mijn eventueel nieuw aan te sluiten abonnement zou volgende week op 19 november ingaan.
    Mijn nieuw tegoed is ingegaan op de 12e november...

Al ik een nieuw abonnement afsluit, wat gebeurt er dan met de week tussen 12 en 19 november?
    CL
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 13 november 2017, 16:01
    Hi CL,

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je je abonnement niet hebt verlengd en dus kun je tot 18 november gebruik van je abonnement met korting. Op 19 november komt je korting te vervallen, omdat je dan buiten je contractperiode zit. Kies je er wel voor om je abonnement te verlengen dan maak je vanaf 19 november weer gebruik van nieuwe kortingen. Heb je al een abonnement op het oog? Ga je dit keer wel voor een nieuw toestel?

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! :)
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8489 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 november 2017, 16:01

Hi CL,

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je je abonnement niet hebt verlengd en dus kun je tot 18 november gebruik van je abonnement met korting. Op 19 november komt je korting te vervallen, omdat je dan buiten je contractperiode zit. Kies je er wel voor om je abonnement te verlengen dan maak je vanaf 19 november weer gebruik van nieuwe kortingen. Heb je al een abonnement op het oog? Ga je dit keer wel voor een nieuw toestel?

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! :)
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)