Beantwoord: Verlenging afgesloten, maar oude abonnement in gebruik?

• Azora

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Azora heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 08:48

- Topic starter
    Heb 13okt mijn MOBIEL met. nieuwe abonnement opgehaald. Maar op myTmobile STAAT TOT. MIJN GROTE VERBAZING. NOG MIJN VORIG ABONNEMENT
    EN ALLES. WAT IK DOE OP MIJN NIEUWE. Mobiel Gaat VAN MIJN. VORIGE BUNDEL3000 AF I. P.V. MIJN. NIEUWE. BUNDEL
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 14 september 2017, 15:00
    Hoi Azora,

Zou je bij jouw volgende berichten rekening kunnen houden dat het gebruik van caps lock niet is toegestaan. Het staat namelijk nogal schreeuwerig, dat is niet de bedoeling.

13 oktober is nog niet geweest, maar je bedoelt natuurlijk gister, 13 september. Jouw huidige contract is echter nog niet afgelopen, dus jouw nieuwe contract is nog niet van start gegaan. Het huidige abonnement loopt tot en met 12 oktober en op 13 oktober gaat jouw nieuwe contract dus pas van start. Als je naar My T-Mobile gaat, onder 'Mijn abonnement', dan zie je hier alle details over terug.

Als je nog vragen hebt, let us know!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 15:00

Hoi Azora,

Zou je bij jouw volgende berichten rekening kunnen houden dat het gebruik van caps lock niet is toegestaan. Het staat namelijk nogal schreeuwerig, dat is niet de bedoeling.

13 oktober is nog niet geweest, maar je bedoelt natuurlijk gister, 13 september. Jouw huidige contract is echter nog niet afgelopen, dus jouw nieuwe contract is nog niet van start gegaan. Het huidige abonnement loopt tot en met 12 oktober en op 13 oktober gaat jouw nieuwe contract dus pas van start. Als je naar My T-Mobile gaat, onder 'Mijn abonnement', dan zie je hier alle details over terug.

Als je nog vragen hebt, let us know!
    0
  • Azora

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Azora heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 16:39

Hallo David
    Dat klopt, maar de tmobile medewerkers zeiden.dat het nieuwe abonnement meteen inging(had nieuwe mobiel Sony ExpediaXA1 gekocht met het bijbehorende. abonnement
    Was al 1dag te laat volgens de medewerker
    Maar dat kostte mij maar éénderde van mijn mb,s
    Wat mijn caplocks betreft
    Ik heb cts carpale tunnel syndroom
    en moet wennen aan nieuwe keyboard
    Mijn excuses hiervoor
    Heb vanochtend contact gehad met een lieve medewerkster
    Zij heeft mij hetzelfde verteld.

Ik geloofde deze medewerkers
    Ik ben maar een leek van 66 jaar
    Doe mijn best om met deze digitale tijd mee te gaan

Met vriendelijke groet
    Angelique(Azora)
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 september 2017, 08:13

Hi Angelique,

Fijn dat mijn collega het jou nogmaals heeft kunnen uitleggen. Je nieuwe contract kan pas ingaan wanneer je huidige contract afloopt en dus kun je vanaf 13 oktober genieten van je nieuwe abonnement. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan staan wij voor je klaar op ons forum!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)