Vraag: Verlengen onder bewindvoering

• Rbornweird

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rbornweird heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 17:11

- Topic starter
    Hoe is het mogelijk dat je als trouw abonnee zo behandeld wordt??

Ik heb al twee weken geen toestel meer en kan dus geen gebruik maken van de diensten waarvoor ik betaal. Ik heb een contract tot mei dus ik mag verlengen, maar omdat ik onder bewind sta( persoonlijk bewind dus geen schuldhulp ofzo...) moet ik eesrt toestemming laten geven door mijn bewindsvrouw...

Dat heb ik dus,op aanraden van de dame van de klantenservice chat, ruim een week geleden laten versturen naar de afdeling incasso teneinde zsm mijn contract wederom voor twee jaar te verlengen bij T mobile... Een week gewacht op antwoord en vandaag toch maar naar de winkel gegaan om het verhaal duidelijk te maken. Aldaar kreeg ik het advies om de boel te versnellen door bewindsvrouw te laten bellen met de klantenservice om zo de toestemming nogmaals onder de aandacht te brengen zodat ik dan nu zsm wel mijn contract kan verlengen... met klem erbij vermeld dat ik nu reeds twee weken zonder toestel zit en het zo niet langer gaat. Krijg ik van mijn bewindvoerder te horen dat er twee weken voor staat alvorens de toestemming in behandeling genomen wordt??? Ik kan echt niet wachten tot ik over twee weken in behandeling genomen wordt, ik moet direct bereikbaar kunnen zijn voor familie en instanties.
    Het kan niet de bedoeling zijn van T mobile abonnees zo te behandelen zou je denken... Ik hoop dat er begrip bestaat voor mijn situatie en wil derhalve vragen of het mogelijk is zo spoedig mogelijk te velengen?
    0
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9012 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 februari 2018, 10:27

Hi Rbornweird,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk wilt verlengen zodat je een nieuw toestel in handen krijgt. Het liefst zou ik dit ook direct voor je regelen! Maar als je onder bewindvoering staat moeten wij eerst de goedkeuring afwachten en daarna wordt het verwerkt! Ik zie dat mijn collega Jessica jou ook advies heeft gegeven via Facebook. Ik zou dat zeker opvolgen zodat we je zo snel mogelijk aan een toestel kunnen helpen!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)