Vraag: Verkeerde bestelling geplaatst

• Bianca Grauwmans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bianca Grauwmans heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

17 augustus 2017, 13:07

- Topic starter
    Hallo,

Vanochtend telefonisch contact gehad om mijn abonnement te verlengen. Ik krijg net de bevestigingsmail en dit klopt niet:
    - Het moet Deezer Vast zijn á 5,99 euro i.p.v. flexibel á 9,99 euro.
    - Er zou een T-mobile samen korting van 5 euro zijn?
    Totale kosten zouden per maand 22 euro per maand moeten zijn, en dat voor een jaar dit bedrag.

Kan dit spoedig in orde gemaakt worden? Ik vind het niet prettig dat het nu al meteen niet klopt.

Ik hoor het graag,
    Groet, Bianca
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

17 augustus 2017, 16:58

Hi Bianca,

Begrijpelijk dat je hiervan schrikt!

Als je wilt kan ik de bestelling voor je annuleren. Ik heb in elk geval mijn collega gevraagd of ze contact met je kan opnemen om de bestelling te wijzigen. Zodra ik meer hoor, zal ik je daar direct terugkoppeling op geven. Maar als je het prettiger vindt, kan ik de bestelling voor je deactiveren.

Ik hoor het heel graag van je! :)
    0
  • Bianca Grauwmans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bianca Grauwmans heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

17 augustus 2017, 19:09

Hai Muberra,

Bedankt voor de snelle reactie. Lijkt me verstandig om de bestelling te annuleren. Wel wil ik dan graag alsnog het goede abonnement afsluiten. Neemt hiervoor iemand contact met mij op?

Groet, Bianca
    1
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

18 augustus 2017, 16:08

Hi Bianca,

Niks te danken, ik help je graag!

De bestelling is nu voor je geannuleerd. Daar krijg je natuurlijk ook een bevestigingsmail van! Ik heb de desbetreffende collega gevraagd om contact met je op te nemen. Als dat na het weekend nog niet is gebeurd, zal ik ervoor zorgen dat een andere lieve collega van onze sales afdeling contact met je opneemt.

Wil je mij op de hoogte houden? :)
    0
  • Bianca Grauwmans

2 Reacties
    Auteur

15 september 2017, 09:01

Beste Muberra,

Afgelopen maand hebben wij contact gehad omdat n.av. een telefoontje het verkeerde abonnement was afgesloten (zie berichten hierboven). Het abonnement is toen geannuleerd en er zou iemand contact met mij opnemen om het opnieuw af te sluiten. Dit is niet gebeurd.

Het gaat om Sim only voor 1 jaar
    5 gb + onbeperkt bellen
    Deezer vast
    5 euro familiekorting
    Kosten: 22 euro.

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
    Bianca Grauwmans
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 september 2017, 12:06

Hoi Bianca,

Allereerst excuus dat je niet bent gebeld, dat is erg slordig vanuit ons!

Op dit moment is het erg druk bij de afdeling die het bellen uitvoeren, dit komt door de nieuwe iPhones. Wat mij dan ook het handigste lijkt, is dat je via My T-Mobile het abonnement verlengt, dit gaat zeer eenvoudig via de banner die je gelijk in beeld ziet. Je kunt dan het abonnement afsluiten en als er daarna iets niet klopt, dan kunnen wij dat voor je rechtzetten als je even aan de bel trekt. Op die manier is jouw verlenging het snelst geregeld en hoef je niet af te wachten tot ergens volgende week. Is dit ook een oplossing die voor jou goed is? We zorgen er hoe dan ook voor dat jij de verlenging krijgt die je verwachtte!

Als je onze hulp nodig hebt of nog een vraag hebt, laat het gerust weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)