Beantwoord: Stel samen stel bij verlengen?

• huibzelf

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten huibzelf heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

16 april 2018, 10:52

- Topic starter
    Goedendag, het volgende is het geval.

Ik heb stel samen stel bij met 6GB data en gebruik 2 MB-verdelers.
    1 in een Wingle in de auto voor internet op de android radio.
    1 in de camper in een oude telefoon om de camper ( word verhuurd) te kunnen volgen.

De 6 GB is aan de krappe kant want in de auto moet de tomtom app elke 3 maanden van een nieuwe kaart worden voorzien van gemiddeld 3,8 GB.
    Met mijn telefoon heb ik bijna overal wifi dus mijn eigen dataverbruik komt alleen voor tijdens vakanties.
    Ik denk er dus over te upgraden naar 20GB

Mijn abonnement loopt langer dan 2 jaar dus ik kan verlengen en de kortingen lopen door tot 31-12-2018

Go unlimited is geen optie want de MB-verdeler is weg.
    3 losse abonnementen is veel te duur.

Vraag : Als ik upgrade naar 20 GB tot wanneer loopt dan de korting voor dat dataabonnement? tot 31-12-2018 of opnieuw 24 maanden na upgrade?

Vraag 2: Kan ik mijn stel samen en stel bij abonnement verlengen tegen de huidige tarieven?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 16 april 2018, 11:00
    Hoi huibzelf.

Ik denk dat de kortingsdatum niet aangepast wordt als je je abonnement zou verhogen. (Weet het niet zeker.)

Je kan het abonnement in ieder geval niet verlengen, Stel Bij bestaat niet meer. Het enige wat je kan doen is dit abonnement door laten lopen (dus niet verlengen).
    Bekijk origineel
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties
    Antwoord

16 april 2018, 11:00

Hoi huibzelf.

Ik denk dat de kortingsdatum niet aangepast wordt als je je abonnement zou verhogen. (Weet het niet zeker.)

Je kan het abonnement in ieder geval niet verlengen, Stel Bij bestaat niet meer. Het enige wat je kan doen is dit abonnement door laten lopen (dus niet verlengen).
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • huibzelf

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

16 april 2018, 11:12

Kaassausje schreef:

Hoi huibzelf.

Nu betaal ik met 6GB en 2,50 factuurkorting 22,50 per maand.
    Na 31-12 word dat 32,50 per maand. ( kan wel voor theoretisch 3 sim kaarten )

Met 20 GB word mijn maandbedrag 28,33 per maand
    Na 31-12 word mijn maandbedrag dan 43,13 ... en dat word me te gek.
    0
  • huibzelf

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

16 april 2018, 11:26

Met de tarieven van Nu kom ik op het volgende uit.

bij BEN.NL ( via T-MOBILE netwerk.. !! )

5GB plus 100 belminuten = 13 euro per maand bij
    dat is goed voor in de auto en voor mijzelf, dus 2x
    1GB plus 100 belminuten = 7 euro per maand voor in de camper.

Totaal voor 3 abonnementen en in totaal 11GB data en 300 belminuten = 33 euro... !!

Via Youfone of Simpel is het zelfs nog ietsje goedkoper..

t-mobile prijst zichzelf de markt uit.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)