Beantwoord: Eerder verlengen met Sim Only

• mitchellkuypers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mitchellkuypers heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 14:27

- Topic starter
    ik kreeg net een bericht dat ik mijn contract kan verlengen met een telefoon erbij, dit heb ik gedaan alleen nu staat er in my t-mobile dat mijn huidige contract tot april 2018 loopt, hoe kan het dat ik dan nu al mijn contract kan verlengen en wanneer kan ik dan de telefoon verwachten? is dat wanneer die leverbaar is of pas in april 2018?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 12 augustus 2017, 19:14
    Hij zegt dat er nu staat dat het tot april 2018 loopt nadat hij dus had verlengd omdat hij een melding kreeg.

Vandaar dat ik met 2 opties kom die beide kunnen.
    Anders had t forum vol gestaan met mensen die in een kunnen verlengen wat niet moest kunnen.

De Go sim only's en enkele stel samen stel bij dacht ik zo uit mijn hoofd even zoeken voor je.
    De basis sim in ieder geval niet dat weet ik wel.
    Hier meer info,
    https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/shop/abonnementen/stel-samen-stel-bij/voorwaarden-toestel-flexibiliteit-2016.pdf
    Bekijk origineel
  • Peukie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Peukie heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    31 Reacties

12 augustus 2017, 18:23

Mitchell, in principe kun je na goedkeuring direct ( wanneer de telefoon leverbaar is) over de telefoon beschikken, je verlenging gaat dan pas in in april 2018, dus na afloop oude contract.
    Het is inderdaad zeer vroeg dat je nu al een berichtje hebt gekregen om je contract te verlengen, meestal kun je pas verlengen 4 maanden voor afloop contract, je zit nu 7 maanden voor het einde contract, hier kan ik je geen antwoord op geven, het lijkt mij dat er iets niet goed is gegaan.
    Een echt antwoord hierop kan een moderator je geven, dit gebeurt meestal binnen 24/48 uur, nu is het weekend en kan het wat langer duren.
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5023 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 augustus 2017, 18:29

Beste Mitchel je kan idd 4 maanden voor het einde verlengen of wanneer je een sim only heb soms al per direct. (Hangt van je soort sim only ed af)
    Als je nu verlengt krijg je het toestel wanneer deze direct leverbaar is ook snel in huis!
    Verder blijft de eind datum van je contract gelijk aan hoe het eerst was dus over 4 maanden gaat je nieuwe contract aansluitend aan je oude in.

Op dit moment is het toestel nog niet bij jouw in huis en is de datum van ingang ver in de toekomst gelegd.
    Dit wijzigt met 24/48 als je het toestel binnen heb in de kloppende datum.
    Dus alles moet gewoon goed komen en leuk dat je nog bij T Mobile blijft!
    Welk toestel heb je gekozen?
    0
  • Peukie

Doet lekker mee
    31 Reacties

12 augustus 2017, 18:38

@Rosan, dan toch een vraag van mijn kant, hoe kan het dat Mitchell nu al ruim 7 maanden van te voren kan verlengen en heeft verlengd ?
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5023 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 augustus 2017, 18:45

Ik vermoed dat hij gewoon 4 maanden voor eind datum zit en dan kan je verlengen.
    Die 7 maanden komen doordat hij het toestel nog niet in huis heeft dan telt het automatische stukje van T Mobile enkele maanden bij.
    Dat is iets administratiefs en is dus gewoon standaard dat er drie maanden bijgeplakt worden.
    Dit gaat dus vanzelf weg wanneer er 24/48 uur voorbij zijn als t toestel binnen is.

De tweede optie is dat hij een sim only heeft en deze kan je per direct opent breken door te kiezen voor een abo met toestel.
    Dan gaan die 2 jaar (of 1 jaar) in zodra t toestel in huis is en het sim only contract word afgebroken.
    Let wel enkel bepaalde sim only' s komen hiervoor in aanmerking.

Welke van de optie hij heeft kan ik als medeklant niet zien dat moet aankomende week een moderator doen.

Vragen stel ze gerust!
    0
  • Peukie

Doet lekker mee
    31 Reacties

12 augustus 2017, 18:55

Dank Rosan, ik trek je woorden niet in twijfel maar ben wel benieuwd wat een moderator zegt, Mitchell stelt nl dat hij een contract heeft tot April 2018, dus ik ben reuze benieuwd welk sim only contract je kan openbreken voor einde contractdatum.
    Prettig weekend verder Rosan, ik heb geen vragen verder maar ben wel benieuwd :cool:.
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5023 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

12 augustus 2017, 19:14

Hij zegt dat er nu staat dat het tot april 2018 loopt nadat hij dus had verlengd omdat hij een melding kreeg.

Vandaar dat ik met 2 opties kom die beide kunnen.
    Anders had t forum vol gestaan met mensen die in een kunnen verlengen wat niet moest kunnen.

De Go sim only's en enkele stel samen stel bij dacht ik zo uit mijn hoofd even zoeken voor je.
    De basis sim in ieder geval niet dat weet ik wel.
    Hier meer info,
    https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/shop/abonnementen/stel-samen-stel-bij/voorwaarden-toestel-flexibiliteit-2016.pdf
    0
  • Peukie

Doet lekker mee
    31 Reacties

12 augustus 2017, 19:27

Je hebt helemaal gelijk Rosan, kwestie van goed lezen door mij :$, nu ik het bericht van Mitchell overlees zie ik dat (waarschijnlijk, staat er niet echt duidelijk) zijn einde contract datum is opgeschoven na verlenging.
    Ik kan weer gerust slapen straks haha, nogmaals prettig weekend.:D
    0
  • mitchellkuypers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mitchellkuypers heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 23:04

Ik heb eerder niet gekeken wanneer mijn contract afliep omdat ik gelijk een bericht in my t-mobile had dat ik kon verlengen. Ik heb een sim only stel samen stel bij abonnement
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10459 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 augustus 2017, 11:02

Hey allemaal,

Even ter bevestiging: Onze Klantexpert Rosan heeft het in dit geval bij het goede eind met Toestel Flexibiliteit, dat klopt helemaal! :)

@Mitchell, als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)