Beantwoord: Eerder verlengen: dubbele kosten?

• Jules84

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jules84 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

20 oktober 2017, 15:57

- Topic starter
    Hi!

Net verlengd, terwijl ik pas in feb. afloop.
    Prima natuurlijk, zeker met een nieuw toestel.
    Maarre....mijn vorige abonnement tot feb. is incl. afbetalen van mijn vorige toestel. Nu heb ik weer een abonnement met afbetalen en eenmaal thuis vraag ik mij af: ga ik nu dubbel afbetalen? Ja, toch?

If so, kom ik binnen 24 uur dan nog onder die verlenging uit? Toestel zit nog in de verpakking.
    Supersuf, ik had hier zelf aan moeten denken, I know. Kanttekening: niet chique dat de T-Mobile medewerker ook haar mond dicht hield...
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 20 oktober 2017, 16:38
    Beste Jules je mag 4 maanden van te voren verlengen als je contract begin feb afloopt kan het idd precies goed zitten.
    Maar dan moet je wel gekozen hebben voor verlengen en niet voor een nieuw contract.
    Als je dus het goed heb gedaan en gekozen heb voor verlengen dan zal je eerst je oude contract uitdienen en dan zal vanzelf je nieuwe contract starten de dag nadat je oude is afgelopen.
    Dus nee als je het goed heb gedaan heb je geen dubbele kosten.
    Bekijk origineel
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    412 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 oktober 2017, 16:20

Hallo Jules84,

je mag 3 maand voor einde contract verlengen. kijk ook even op https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2822/related/1 voor al je vragen
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

20 oktober 2017, 16:38

Beste Jules je mag 4 maanden van te voren verlengen als je contract begin feb afloopt kan het idd precies goed zitten.
    Maar dan moet je wel gekozen hebben voor verlengen en niet voor een nieuw contract.
    Als je dus het goed heb gedaan en gekozen heb voor verlengen dan zal je eerst je oude contract uitdienen en dan zal vanzelf je nieuwe contract starten de dag nadat je oude is afgelopen.
    Dus nee als je het goed heb gedaan heb je geen dubbele kosten.
    0
  • Mitch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitch heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    483 Reacties
    Allrounder

Allrounder

23 oktober 2017, 12:43

Hoi Jules84,

Ik heb even meegekeken en wat ik zie is dat het gaat om een verlenging. Je kunt, zoals is aangegeven, vier maanden voor de einddatum van je contract je abonnement verlengen. De verlenging gaat aansluitend in op je huidige abonnement. Voordeel is wel dat je al direct over je toestel kunt beschikken. Er is dus geen sprake van dubbele kosten. Je gaat het toestelkrediet pas aflossen op het moment dat je nieuwe abonnement ingaat. :)

Hoe bevalt het toestel trouwens? Collega's hebben de S8 ook en die zijn razend enthousiast!
    0
  • Jules84

2 Reacties
    Auteur

23 oktober 2017, 18:36

Hi!

Ik heb de hele boel geannuleerd.
    Donderdag wist het personeel niet het verschil tussen iPhone 8 en de S8+.
    Vrijdag werd er zo populair en hipster gedaan alsof ik iemands beste vriendin ben en dat is prima, ik kreeg enkel een abbo op de S8 ipv de S8+ en dus ook de verkeerde gsm mee.
    Oh ja en bij voorbaat moest ik nadenken over het toestel in het zwart want hey, er werd letterlijk 3x gezegd dat orchid grey vast op was. Niet dus.
    Waarom ik zelf niet zag dat het mis ging qua toestelkeuze? Omdat er zo veel onzinnige persoonlijke vragen werden gesteld, dat ik stomverbaasd was.
    Zaterdag bood medewerker 1 aan om gewoon even het toestel te ruilen. Ik had erop in kunnen gaan en een voordeliger S8-abbo kunnen houden met alsnog een S8+.
    De manager in kwestie maakte het af: hoop gedoe om mijn abbo aan te passen met een paar "ik weet niet of het kan's".
    Toen dacht ik: annnnnuleren die handel.

Aangezien niemand het nodig vond om excuses te maken, denk ik dat het een prima keuze is :)
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

25 oktober 2017, 12:02

Hi Jules,

Jammer om te lezen dat het niet zo is gegaan als verwacht. Excuses voor het ongemak! Heb je overwogen om een nieuwe bestelling te doen? Je kan ook via onze webshop je abonnement verlengen, dan kun je rustig alles nalopen en je bestelling controleren. Wie weet zit er iets leuk tussen voor je. Op deze pagina vind je meer uitleg over de iPhone 8 en 8 Plus.
    0
    .
  • Jules84

2 Reacties
    Auteur

26 oktober 2017, 10:24

Hi Hajar,

Nou....het T-Mobile personeel gaf nadrukkelijk aan dat verlengen in de shop betere deals oplevert dan zelf e.a. regelen via de site. Dus erg aantrekkelijk vind ik die optie niet meer ;)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)