Beantwoord: Afzien van verlengen?

Tags:
  • RickZW93

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RickZW93 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

2 januari 2018, 13:31

- Topic starter
    Enige tijd geleden contact gehad met een medewerker via jullie chat, ik vroeg hem of ik kon verlengen met mijn huidige abonnement. Dit was niet mogelijk, de korting verviel. Prima. Maar ik vroeg, hebben jullie dan een aanbieding voor mij. Meneer gaf aan: dat is niet mogelijk, wij geven geen aanbieding. "Je betaalt precies hetzelfde bedrag als nieuwe klanten :) Hierin maken wij geen verschil zoals ik net zei." Ik vind dit wel tamelijk onbeschoft. Ik wil graag verlengen met een nieuwe abonnement want ik ben zeer tevreden, maar niet op de manier waarop ik nu contact heb gehad.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 2 januari 2018, 18:22
    Beste Rick de medewerker heeft het helemaal bij het rechte eind nieuwe klant of bestaande klant iedereen is gelijk en betaald hetzelfde

Ook klopt het dat je huidige abonnement vaak een ouder abonnement is en vaak niet meer bestaat of andere voorwaarden kent.
    Je kan wel verlengen tegen de nu geldende voorwaarden maar niet tegen de voorwaarde die 1 of 2 jaar geleden waren.

Ik weet niet of je al T Mobile punten spaart en of je misschien vrienden of familie heb met T mobile dan kan je gebruik maken van T Mobile samen.
    Bekijk origineel
  • RickZW93

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

2 januari 2018, 18:08

En als ik het goed heb, is dit mijn 6e jaar als klant. Misschien is dit te kort, om een aardige reactie te ontvangen?
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5443 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

2 januari 2018, 18:22

Beste Rick de medewerker heeft het helemaal bij het rechte eind nieuwe klant of bestaande klant iedereen is gelijk en betaald hetzelfde

Ook klopt het dat je huidige abonnement vaak een ouder abonnement is en vaak niet meer bestaat of andere voorwaarden kent.
    Je kan wel verlengen tegen de nu geldende voorwaarden maar niet tegen de voorwaarde die 1 of 2 jaar geleden waren.

Ik weet niet of je al T Mobile punten spaart en of je misschien vrienden of familie heb met T mobile dan kan je gebruik maken van T Mobile samen.
    1
  • RickZW93

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

5 januari 2018, 14:46

Dit bedoel ik precies. Eerdere jaren kreeg ik telkens een leuk aanbod van jullie kant. Nu krijg ik gewoon te horen. We behandelen je eigenlijk als ene nieuwe klant. Ik ga denk ik overstappen naar een andere provider ook vanwege dr kosten. Ondanks dat tot aan nu de service wel prima was. Lijkt nu net als een nummertje behandeld te worden.
    0
  • RickZW93

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

10 januari 2018, 11:08

En nog meer vervelender is dat jullie dat niet meer op dit bericht reageren. Wel apart dat anderen op dit forum wel met een mooie aanbieding worden gebeld. Ik ga helaas mijn contract opzeggen als deze hier ten einde komt. Toch bedankt.
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5443 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

10 januari 2018, 11:40

Wat verwacht je?
    Dat je in eens een wereld aanbod gaat krijgen van vele euro’s minder?
    T Mobile heeft er (net als vele concurrenten trouwens) voor gekozen om klanten nieuwe of bestaand gelijk te trekken.
    Kpn doet precies hetzelfde er zijn geen speciale aanbiedingen meer voor bestaande klanten.
    Soms lijkt het of je elders goedkoper uit bent maar ga je verder kijken dan blijkt dat tegen te vallen want je heb weer aansluit kosten ed en als je er eenmaal zit krijg je je als bestaande klant geen speciaal aanbod meer.
    T Mobile heeft nog de samen korting dit ik al eerder noemde en de punten die je kan sparen dat zijn hun extraatjes.
    2
  • RickZW93

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

10 januari 2018, 15:00

Ik verwacht dat inderdaad niet. Maar als ik dit forum lees, dan krijgen anderen een telefonisch aanbod bij verlenging. Wb gelijk trekken, vind ik een vreemde quote. Ik lees andere dingen op dit forum. Ik heb niks gehoord tot op heden. Jullie kunnen andere bedrijven er wel bij halen, maar ik doe geloof ik zaken met T-Mobile toch :)

Over aansluitkosten, T-Mobile is daarmee een van de duurdere op de markt. En ook jullie doen dus geen speciaal aanbod waarmee jullie willen verwijzen naar anderen.

Maar goed, bedankt voor het te woord staan. Ik ben mede door deze benadering, via zowel chat als forum als telefoon over gegaan tot een andere provider. Ik ben helaas teleurgesteld in deze.
    0
  • acerA501

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten acerA501 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

10 januari 2018, 19:26

Verlenging is het langer maken van een object of een tijdsperiode, bijvoorbeeld de duur van een wedstrijd, aanbieding, contract, of tijdelijke wet of maatregel.
    Dus je zou je huidige contract onder dezelfde voorwaarden moeten kunnen voortzetten.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 januari 2018, 10:24

Hoi Rick,

Ik wil nog even inhaken om misverstanden te voorkomen. Rosan is een Klantexpert, geen medewerker. Zij probeert te helpen waar mogelijk en geeft dan ook advies over bepaalde situaties.

Je geeft ook aan gelezen te hebben over het telefonische aanbod. Het klopt dat we dit inderdaad aanbieden, maar het telefonische aanbod is niet anders dan het aanbod dat je op My T-Mobile ziet. We merken soms dat mensen het fijn vinden om iemand aan de lijn te hebben die ze kan voorzien van advies over hun abonnement, telefoon en bundels. Er wordt dan geen andere prijs aangeboden.

Ik vind het jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Mocht er nog iets zijn dat wij voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat alsnog graag!
    0
  • RickZW93

is een Master Poster
    10 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 15:55

Hallo David, misschien reageerde ik wat hard inderdaad. Ik ging er vanuit dat zij ook van T-Mobile was. Ik kreeg daardoor het gevoel in een hoek te worden gedrukt, zowel door een collega van jou die zij je bent hetzelfde als een nieuwe klant, als van haar kant. Ik heb helaas toch gekozen om de overstap te maken naar een andere provider. Wellicht na die contractperiode kom ik weer terug, of wordt het samengevoegd naar T-Mobile binnenkort. Toch fijn nog voor de reactie!

Mijn nieuwe abbonement gaat bij de ander in half februari en eindigt hier op 18 januari. Loopt mijn abonnement, dan wel zonder kortingen, wel gewoon door tot die tijd?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 januari 2018, 15:26

Hoi Rick,

Kan gebeuren natuurlijk, soms lopen de frustraties even hoog op. Laten we in ieder geval hopen dat je ooit nog terugkeert! ;)

Dat klopt inderdaad, je abonnement wordt niet zomaar afgesloten en loopt gewoon door tot het nummer wordt overgezet naar de concullega. Als we in de tussentijd nog iets kunnen doen, laat het gerust weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)