Beantwoord: Abonnement verlengd - afgewezen én bevestigingsmail

• Reumay

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Reumay heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 16:44

- Topic starter
    Hoi,
    Ik heb vanmiddag geprobeerd mijn abonnement te verlengen, maar kreeg direct een mail dat deze is afgewezen. Maar nu, een paar uur later krijg ik een mail met een bevestiging en dat ik nog moet betalen zodat de bestelling is afgerond.
    Welke van deze twee zeer gemixte signalen is de waarheid?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 14 september 2017, 11:26
    Hi Reumay,

Ik begrijp de verwarring, maar geen zorgen. Je bestelling is helemaal goed gegaan. Ik zie dat hij nu ook in het afleverproces zit, dus je kan hem ieder moment thuis verwachten! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Huawei P10! :)
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 11:26

Hi Reumay,

Ik begrijp de verwarring, maar geen zorgen. Je bestelling is helemaal goed gegaan. Ik zie dat hij nu ook in het afleverproces zit, dus je kan hem ieder moment thuis verwachten! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Huawei P10! :)
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)