Beantwoord: Overige kosten T-Mobile samen

• soumayas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten soumayas heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

11 september 2017, 06:00

- Topic starter
    Goededag
    Ik constateer dat bij overige kosten nu een bedrag staat, terwijl ik de laatste dagen alleen gebeld heb naar nummers uit mijn 't mobile samen groep. Ik was onder de veronderstelling dat ik naar die nummers gratis belde. Het lijkt er dan zelfs op dat mijn minuten ook daaraan opgaan.

Klopt dat? En hoe zit dat in elkaar..?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 11 september 2017, 16:59
    Hoi Soumayas,

Goed dat je even aan de bel trekt, logisch ook!

Op het moment is er een probleem dat niet alle onderlinge gesprekken goed worden weergegeven op My T-Mobile. Ik zie dat dit ook bij jou het geval is geweest, dus ik heb een aantal minuten toegekend en de kosten vergoed. Dit zul je op jouw volgende factuur ook terugzien. De gesprekken hadden inderdaad gratis moeten zijn, maar dat is dus niet goed gegaan. Ik reken erop dat dit snel opgelost wordt en ook bij jou niet meer voor gaat komen!

Als je nog vragen voor ons hebt, trek dan nogmaals aan de bel! ;)
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 september 2017, 16:59

Hoi Soumayas,

Goed dat je even aan de bel trekt, logisch ook!

Op het moment is er een probleem dat niet alle onderlinge gesprekken goed worden weergegeven op My T-Mobile. Ik zie dat dit ook bij jou het geval is geweest, dus ik heb een aantal minuten toegekend en de kosten vergoed. Dit zul je op jouw volgende factuur ook terugzien. De gesprekken hadden inderdaad gratis moeten zijn, maar dat is dus niet goed gegaan. Ik reken erop dat dit snel opgelost wordt en ook bij jou niet meer voor gaat komen!

Als je nog vragen voor ons hebt, trek dan nogmaals aan de bel! ;)
    0
  • soumayas

2 Reacties
    Auteur

13 oktober 2017, 12:32

Beste David
    Wederom lijkt hetzelfde te gebeuren. Ik constateerde dat ik nu overige kosten heb, voor nummers waar ik gratis naar mag bellen. Een uitzondering is een belletje naar een 010. Maar ik vermoed dat mijn minuten weer besteed zijn aan oa gratis nummers, terwijl ik ervanuit ga dat daar mijn minuten niet minder van moeten worden.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

16 oktober 2017, 11:41

Hoi Soumayas,

Goed dat je het weer aankaart, dit is niet de bedoeling. Ik heb even meegekeken in de laatste factuur en zie dat op 10-09-2017 een belletje naar iemand uit jouw T-Mobile Samen groep in rekening is gebracht, namelijk het nummer wat eindigt op 69. Was er volgens jou nog meer misgegaan en zo ja, wat precies?

Ik hoor het van je!
    0
  • soumayas

2 Reacties
    Auteur

20 oktober 2017, 10:51

Goedemorgen, ik kom er nu pas aan toe om te reageren. Ik heb het nu over de periode van 15 september t/m 15 oktober. Minuten die ik spreek met mensen binnen mijn groep gaan eraf. Dit is nu ook het geval. Bijv. de telefoongesprekken die ik heb met de nummer eindigend met 69 + 53. Vorige maand ben ik hierdoor weer buiten mijn bundel gegaan. Dit merk ik pas op, omdat ik over mijn minuten ga. Maar volgens mij loopt dit misschien wel al vanaf het begin dat ik de groep heb aangemaakt.
    0
  • Mitch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitch heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    483 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 oktober 2017, 15:51

Hoi souamayas,

Het lijkt inderdaad om een wat structureel probleem te gaan. Ik heb een collega gevraagd om het te analyseren en mij te voorzien van een terugkoppeling. Voor de kosten op de factuur van 18/10 heb ik een vergoeding aangemaakt, deze zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Ook heb ik voor de komende periode een compensatiebundel van 100 minuten geactiveerd. Zodra ik een reactie heb laat ik het weten. Voor nu in ieder geval een mooi weekend.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)