Beantwoord: Onverklaarbare hoge kosten

Tags:
  • AmberLeisiwal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AmberLeisiwal heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

29 november 2017, 12:22

- Topic starter
    Ik bel in het binnenland en krijg toch de kosten die je normaal gesproken hebt wanneer je in het buitenland belt. Hierdoor is mijn rekening enorm hoog opgelopen. Hoe is dit mogelijk?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 30 november 2017, 10:49
    Hoi AmberLeisiwal,

Goed dat je het even laat weten, dat is natuurlijk even schrikken!

Ik zie dat je gisteren ook al bij de winkel bent geweest, dus het is ondertussen ook al opgehelderd. Jouw nieuwe belbundel was op 24 november van start gegaan en toen had je de belbundel van 120 minuten. Op 25 november was je door deze 120 minuten heen en vanaf toen ging je het tarief per minuut, buiten de bundel, betalen en vandaar dat er extra kosten in rekening zijn gebracht. Gister in de winkel is de bundel voor je opgeschroefd naar onbeperkt bellen, dus dat probleem heb je vanaf nu niet meer.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!
    Bekijk origineel
  • Rolf M.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rolf M. heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    57 Reacties
    Allrounder

Allrounder

29 november 2017, 15:09

Woon je toevallig in een grensgebied?
    0
  • AmberLeisiwal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AmberLeisiwal heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

29 november 2017, 15:12

Nee in Cuijk, 20 km van de Duitse grens.
    0
  • Rolf M.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rolf M. heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    57 Reacties
    Allrounder

Allrounder

29 november 2017, 15:15

Vreemd verhaal dan... wellicht niet de beste oplossing, maar je zou kunnen proberen het bellen in het buitenland te blokkeren via My T-Mobile.

Wellicht kan een medewerker nog bevestigen of je inderdaad belt via buitenlandse masten.
    0
  • AmberLeisiwal

2 Reacties
    Auteur

29 november 2017, 15:17

Ik heb t-mobile al proberen te bereiken maar na 12 keer vind ik het welletjes geweest.
    Ik ga dus maar even langs een t-mobile shop
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

30 november 2017, 10:49

Hoi AmberLeisiwal,

Goed dat je het even laat weten, dat is natuurlijk even schrikken!

Ik zie dat je gisteren ook al bij de winkel bent geweest, dus het is ondertussen ook al opgehelderd. Jouw nieuwe belbundel was op 24 november van start gegaan en toen had je de belbundel van 120 minuten. Op 25 november was je door deze 120 minuten heen en vanaf toen ging je het tarief per minuut, buiten de bundel, betalen en vandaar dat er extra kosten in rekening zijn gebracht. Gister in de winkel is de bundel voor je opgeschroefd naar onbeperkt bellen, dus dat probleem heb je vanaf nu niet meer.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)