Beantwoord: MB's gaan snel op

• Bellertje5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bellertje5 heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

31 december 2017, 11:50

- Topic starter
    Wat zou de reden kunnen zijn waarom mijn MB’s zo snel op zijn? Heb 30 dec. Extra bijgekocht, maar sta nu alweer op 106 MB’S. Heb alles nagekeken, maar kom er niet uit. B.v.d. Gr AnnekeVisser
    1
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 2 januari 2018, 15:54
    Hoi Anneke,

Vanwege de privacy wetgeving kan ik niet inzien waaraan je jouw MB's verbruikt. Maarrrr, natuurlijk kan ik je wel wat tips meegeven om dataverbruik in de gaten te houden! :D

In dit topic heeft mijn collega Mitch uitgebreid uiteengezet hoe je bijvoorbeeld een interne datateller kunt gebruiken. Daarnaast kun je nog wat specifieker naar instellingen en apps kijken aan de hand van dit topic - dit is gericht op Android, maar als je van iOS gebruikmaakt kun je hier even een kijkje nemen.

Met deze tips zou je al een heel eind moeten komen en de MB's lekker beperkt houden! Laat je mij weten of je er wat aan hebt gehad? :cool:
    Bekijk origineel
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1189 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

31 december 2017, 21:31

Misschien draait er op de achtergrond een app wat je niet weet , als je Wi-Fi gebruikt is het dan ook wel zo , misschien gaat hij terug naar 4G
    1
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

2 januari 2018, 15:54

Hoi Anneke,

Vanwege de privacy wetgeving kan ik niet inzien waaraan je jouw MB's verbruikt. Maarrrr, natuurlijk kan ik je wel wat tips meegeven om dataverbruik in de gaten te houden! :D

In dit topic heeft mijn collega Mitch uitgebreid uiteengezet hoe je bijvoorbeeld een interne datateller kunt gebruiken. Daarnaast kun je nog wat specifieker naar instellingen en apps kijken aan de hand van dit topic - dit is gericht op Android, maar als je van iOS gebruikmaakt kun je hier even een kijkje nemen.

Met deze tips zou je al een heel eind moeten komen en de MB's lekker beperkt houden! Laat je mij weten of je er wat aan hebt gehad? :cool:
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)