Beantwoord: Gebelde nummers inzien met factuuranalyse

  • guidopuntnl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten guidopuntnl heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    5 juni 2016, 09:42

    - Topic starter
    kan ik over een bepaalde periode inzien hoe vaak ik een specifiek nummer heb gebeld? of moet ik dat in alle facturen terugzoeken?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 5 juni 2016, 12:32
    Hoi guidopuntnl, welkom op het klantenforum.

    Op deze My T-Mobile pagina kun je een factuuranalyse uitvoeren. De onderste optie is 'nummeranalyse' en volgens mij is dat wat je zoekt. Kun je dat eens proberen? Laat je weten of dat is wat je zocht?
    Bekijk origineel
  • Onra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    127 Reacties

    8 november 2017, 14:58

    Hajar schreef:

    Hi Onra,
    Het werkt bij niemand. We zijn dit probleem momenteel aan het onderzoeken en komen snel met een oplossing!



    Hajar schreef:

    Hi Onra,
    Het zou gewoon moeten werken, maar het werkt momenteel niet. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is hard bezig om dit weer werkend te krijgen. Ik houd je op de hoogte!



    Heeft het wel gewerkt in de afgelopen maanden?
    Zo ja, sinds wanneer werkt het niet meer?
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8781 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    9 november 2017, 14:25

    Hi Onra,

    Het werkt al een langere tijd niet meer. Ik kan je niet met zekerheid vertellen sinds wanneer niet. Weet dat we in ieder geval druk bezig zijn om het op te lossen!
    0
    Quote
    .
  • Onra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    127 Reacties

    10 november 2017, 22:26

    Wat bedoel je met "langere tijd"?
    Maanden, weken, dagen?
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8781 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    13 november 2017, 11:07

    Hi Onra,

    Waarschijnlijk maanden, het lijkt erop dat de eerdere communicatie niet correct was omdat er sprake was van miscommunicatie. We hadden niet gecontroleerd of nummeranalyse werkte, maar factuuranalyse. Zoals ik al eerder heb aangegeven weten wij niet exact sinds wanneer het probleem zich voordoet, maar we zijn bezig om het op te lossen. Ik heb verder geen updates, zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic.
    0
    Quote
    .
  • Onra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    127 Reacties

    17 november 2017, 21:45

    Het lijkt erop, dat je excuses aanbieden voor het geven van verkeerde informatie, een verbeter punt mag worden voor sommige moderators.

    Wie werkt maakt fouten, dat overkomt me ook vaak genoeg.
    Maar je had deze fout al veel eerder kunnen toegeven. En ik ga je daarom echt niet bijten. :D

    Doe me een plezier Hajar en lees deze topic vanaf het begin en vertel me dan wat je ervan vindt.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8781 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    18 november 2017, 09:20

    Hi Onra,

    Oprechte excuses voor de verwarring! Wij waren echt in de veronderstelling dat we hetzelfde bedoelden. Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van onze technische dienst en ik heb goed nieuws. Wij verwachten dat op 28/11 nummeranalyse beschikbaar zal zijn. Hopelijk zal het dan wel naar behoren werken.
    0
    Quote
    .
  • Onra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    127 Reacties

    24 november 2017, 16:46

    Cool, ik ben zeer benieuwd wat deze nummeranalyse doet.
    Mijn andere abonnement kan ik verlengen maar ik weet nog niet met wat, misschien dat nummeranalyse me kan helpen gezien dat ik nu vaak boven mijn bundel kom.

    Fouten gebeuren, maar ik kan het niet zomaar loslaten, dit topic loopt al 1 jaar.

    Als ik deze topic vanaf het begin lees en dan zie wat voor vragen en antwoorden ik krijg. Dan krijg ik het gevoel dat jullie helemaal niet kunnen lezen. Miscommunicatie? Ik merk ook dat ik geïrriteerd begin te raken. Wellicht dat dat een rol gaat spelen bij de rest van mijn verhaal.

    Op een vraag of de oplossing al in zicht is en dan als antwoord krijgen of ik het onlangs al getest zou hebben. Nee, waarom zou ik eerst zelf testen als ik het ook op de forum kan vragen. gewoon absurd. En dan nog "Als het goed is werkt het", wow. En dan niets meer horen na een paar kritische vragen/opmerkingen.

    Ik blijf het gewoon, ik kan het niet vaak genoeg herhalen, vreemd vinden, dat ondanks dat ik al zo vaak nummeranalyse hebt genoemd en vermoeden hebt uitgesproken dat men factuuranalyse testte ipv nummeranalyse en zelfs over miscommunicatie had. Dit schijnbaar niet doorgekomen is.
    Of was het onbewust toch doorgekomen.

    Hajar schreef:

    Hi Onra,

    Waarschijnlijk maanden, het lijkt erop dat de eerdere communicatie niet correct was omdat er sprake was van miscommunicatie. We hadden niet gecontroleerd of nummeranalyse werkte, maar factuuranalyse. Zoals ik al eerder heb aangegeven weten wij niet exact sinds wanneer het probleem zich voordoet, maar we zijn bezig om het op te lossen. Ik heb verder geen updates, zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic.


    Wow, ik heb het al een paar keer gelezen maar het blijft me verbazen.

    Maar ik heb nog geen reactie gekregen van onderstaande.
    Onra schreef:

    Doe me een plezier Hajar en lees deze topic vanaf het begin en vertel me dan wat je ervan vindt.



    ps
    Maar ik ben blij dat er vooruitgang is... betreft nummeranalyse.
    0
    Quote
  • Onra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    127 Reacties

    28 november 2017, 20:51

    Hajar schreef:

    Hi Onra,
    Wij verwachten dat op 28/11 nummeranalyse beschikbaar zal zijn. Hopelijk zal het dan wel naar behoren werken.


    Het werkt!
    Cool, bedankt.
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)