Beantwoord: Gebelde nummers inzien met factuuranalyse

• guidopuntnl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten guidopuntnl heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

5 juni 2016, 09:42

- Topic starter
    kan ik over een bepaalde periode inzien hoe vaak ik een specifiek nummer heb gebeld? of moet ik dat in alle facturen terugzoeken?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 5 juni 2016, 12:32
    Hoi guidopuntnl, welkom op het klantenforum.

Op deze My T-Mobile pagina kun je een factuuranalyse uitvoeren. De onderste optie is 'nummeranalyse' en volgens mij is dat wat je zoekt. Kun je dat eens proberen? Laat je weten of dat is wat je zocht?
    Bekijk origineel
  • Onra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

is Prince of Content
    125 Reacties

8 november 2017, 14:58

Hajar schreef:

Hi Onra,
    Het werkt bij niemand. We zijn dit probleem momenteel aan het onderzoeken en komen snel met een oplossing!

Hajar schreef:

Hi Onra,
    Het zou gewoon moeten werken, maar het werkt momenteel niet. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is hard bezig om dit weer werkend te krijgen. Ik houd je op de hoogte!

Heeft het wel gewerkt in de afgelopen maanden?
    Zo ja, sinds wanneer werkt het niet meer?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 november 2017, 14:25

Hi Onra,

Het werkt al een langere tijd niet meer. Ik kan je niet met zekerheid vertellen sinds wanneer niet. Weet dat we in ieder geval druk bezig zijn om het op te lossen!
    0
    .
  • Onra

is Prince of Content
    125 Reacties

10 november 2017, 22:26

Wat bedoel je met "langere tijd"?
    Maanden, weken, dagen?
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 november 2017, 11:07

Hi Onra,

Waarschijnlijk maanden, het lijkt erop dat de eerdere communicatie niet correct was omdat er sprake was van miscommunicatie. We hadden niet gecontroleerd of nummeranalyse werkte, maar factuuranalyse. Zoals ik al eerder heb aangegeven weten wij niet exact sinds wanneer het probleem zich voordoet, maar we zijn bezig om het op te lossen. Ik heb verder geen updates, zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic.
    0
    .
  • Onra

is Prince of Content
    125 Reacties

17 november 2017, 21:45

Het lijkt erop, dat je excuses aanbieden voor het geven van verkeerde informatie, een verbeter punt mag worden voor sommige moderators.

Wie werkt maakt fouten, dat overkomt me ook vaak genoeg.
    Maar je had deze fout al veel eerder kunnen toegeven. En ik ga je daarom echt niet bijten. :D

Doe me een plezier Hajar en lees deze topic vanaf het begin en vertel me dan wat je ervan vindt.
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 november 2017, 09:20

Hi Onra,

Oprechte excuses voor de verwarring! Wij waren echt in de veronderstelling dat we hetzelfde bedoelde. Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van onze technische dienst en ik heb goed nieuws. Wij verwachten dat op 28/11 nummeranalyse beschikbaar zal zijn. Hopelijk zal het dan wel naar behoren werken.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)