Beantwoord: Gebelde nummers inzien met factuuranalyse

• guidopuntnl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten guidopuntnl heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

5 juni 2016, 09:42

- Topic starter
    kan ik over een bepaalde periode inzien hoe vaak ik een specifiek nummer heb gebeld? of moet ik dat in alle facturen terugzoeken?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 5 juni 2016, 12:32
    Hoi guidopuntnl, welkom op het klantenforum.

Op deze My T-Mobile pagina kun je een factuuranalyse uitvoeren. De onderste optie is 'nummeranalyse' en volgens mij is dat wat je zoekt. Kun je dat eens proberen? Laat je weten of dat is wat je zocht?
    Bekijk origineel
  • Onra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onra heeft ontvangen van andere leden.

is Prince of Content
    120 Reacties

6 oktober 2017, 22:50

Ik heb het getest op Xubuntu, Windows 10 en net op mijn Android mobile. De resultaat blijft voor mij hetzelfde.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 oktober 2017, 10:43

Hi Onra,

Wat voer jij in bij nummeranalyse? Je kan het nummer invoeren dat je bijvoorbeeld vaak belt en dan wordt er een analyse gemaakt. Je dient dus niet je eigen nummer in te voeren. Kun je een screenshot sturen van de foutmelding die je te zien krijgt?
    0
    .
  • Onra

is Prince of Content
    120 Reacties

8 oktober 2017, 11:48

Nog even en ik krijg vragen of ik wel weet hoe een computer werkt, of ik wel de juiste toetsen aansla....

Hajar, bedankt voor je tijd maar al je vragen zijn al reeds beantwoord.
    0
  • Onra

is Prince of Content
    120 Reacties

8 oktober 2017, 12:06

Ik heb uit nieuwsgierigheid mijn eigen telefoon nummer ingevoerd, in nummeranalyse dus. Ik krijg dan hetzelfde resultaat als bij andere tel. nummers die ik tot nu toe heb geprobeerd. Tel. nummers die ik overigens nog recentelijk hebt gebeld. En jaren daarvoor, ik weet niet tot hoever nummeranalyse terug gaat.

Ben ook benieuwd of guidopuntnl meer geluk heeft.
    0

2 Bijlagen

• Onra

is Prince of Content
    120 Reacties

8 oktober 2017, 12:14

Issam schreef:

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ook bij mij krijg ik geen gegevens tot mijn beschikking als ik de 06-nummers invoer.

Hoi Issam,
    Werkt het bij jou inmiddels?
    0
  • Onra

is Prince of Content
    120 Reacties

12 oktober 2017, 20:15

Ik ben naar een T-Mobile shop gegaan en daar hebben ze een nummeranalyse gedaan onder mijn account met hetzelfde resultaat. Aangezien het bij Jaimy, Hajar en David wel werkt begon ik te denken dat deze probleem aan mijn account ligt, of ze deden alle drie een andere analyse, en heb ik ook aan mijn broer en zus gevraagd of ze dit ook willen proberen onder hun eigen account, bij hun werkt het ook niet.

Zou het dan komen omdat je geen factuur kan kiezen die dan geanalyseerd gaat worden op de telefoon nummer? Zoals bij de andere. Maar hoe kan het dan wel werken bij Jaimy, Hajar en David?

Heel vreemd allemaal.
    Tot hoever gaat nummeranalyse terug?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 oktober 2017, 16:20

Hi Onra,

Ik heb je klacht doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waarom het niet lukt om nummeranalyse te openen. Zij zullen je ook binnen 10 werkdagen van een terugkoppeling voorzien.
    0
    .
  • Onra

is Prince of Content
    120 Reacties

20 oktober 2017, 00:35

Bedankt Hajar.

Ik blijf het vreemd vinden dat het bij jou Jaimy en David wel werkt.

Jammer dat Issam zo'n 2 weken offline is hij had het zelf ook ondervonden en het zo'n 4 maanden geleden doorgespeeld. Ik nam al aan dat het veel tijd zal kosten aangezien het een grote aanpassing vereist.

Issam schreef:

Ik had al een reactie gekregen van onze collega's. Ze hebben de situatie bekeken en ze zien inderdaad dat het niet correct werkt. Het lijkt erop dat er iets technisch niet in orde is en dat hier een grote aanpassing voor moet worden gedaan bij ons in de systemen. Ze zijn er nu van op de hoogte, ze werken aan een oplossing en hopen deze zo snel mogelijk toe te passen. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt!

Ik ben benieuwd.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)