Beantwoord: Kan niet traag internetten na volledige verbruik van internetbundel

  • Meveddet

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Meveddet heeft ontvangen van andere leden.

    is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

    31 oktober 2017, 22:28

    - Topic starter
    Hallo,

    Ik heb geen mb's meer maar ik kan ook niet traag internetten...

    Ik heb meerdere keren mijn telefoon opnieuw opgestart alleen als nog doet hij het niet.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 2 november 2017, 10:25
    Hoi Meveddet,

    Welkom op het forum! Goed dat je het navraagt, want sinds kort is er inderdaad een kleine verandering doorgevoerd.

    Zodra jouw databundel op is, kun je kiezen voor de optie "internetten op lage snelheid" of je kunt voor een MB-aanvuller gaan. Je kunt deze keuze doorgeven via jouw My T-Mobile, onder het kopje "Verbruikstatus". Je krijgt dit overzicht te zien:



    Zoals je ziet, is het internet op lage snelheid nog steeds helemaal gratis! Je moet hem alleen even toevoegen. :D

    Kom je er op deze manier uit? Ik hoor het graag als je er nog meer vragen over hebt!
    Bekijk origineel
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Antwoord

    2 november 2017, 10:25

    Hoi Meveddet,

    Welkom op het forum! Goed dat je het navraagt, want sinds kort is er inderdaad een kleine verandering doorgevoerd.

    Zodra jouw databundel op is, kun je kiezen voor de optie "internetten op lage snelheid" of je kunt voor een MB-aanvuller gaan. Je kunt deze keuze doorgeven via jouw My T-Mobile, onder het kopje "Verbruikstatus". Je krijgt dit overzicht te zien:



    Zoals je ziet, is het internet op lage snelheid nog steeds helemaal gratis! Je moet hem alleen even toevoegen. :D

    Kom je er op deze manier uit? Ik hoor het graag als je er nog meer vragen over hebt!
    0
    Quote
  • 444

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 444 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    18 december 2017, 10:17

    Beste Tmobile.

    Bedankt voor de uitleg alhoewel deze optie moeilijk te vinden is.
    Blijft mijn vraag nog staan of ik deze optie ook in "MY Tmobile App" kan aanpassen?
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    18 december 2017, 14:59

    Hoi 444,

    Jazeker, ook via de app is de optie onder Verbruikstatus te vinden. Je kunt dan bovenaan het schuifje van Internet op lage snelheid in NL aanzetten. :D Je kunt ook vanuit het SMSje dat je krijgt zodra jouw bundel 80% verbruikt is, doorklikken via de link die daarin genoemd wordt. Voor meer informatie, zie ook dit topic.

    Lukt dat zo? Mocht je er niet uitkomen, stel dan gerust meer vragen!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)