Beantwoord: Kan niet traag internetten na volledige verbruik van internetbundel

• Meveddet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Meveddet heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

31 oktober 2017, 22:28

- Topic starter
    Hallo,

Ik heb geen mb's meer maar ik kan ook niet traag internetten...

Ik heb meerdere keren mijn telefoon opnieuw opgestart alleen als nog doet hij het niet.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 2 november 2017, 10:25
    Hoi Meveddet,

Welkom op het forum! Goed dat je het navraagt, want sinds kort is er inderdaad een kleine verandering doorgevoerd.

Zodra jouw databundel op is, kun je kiezen voor de optie "internetten op lage snelheid" of je kunt voor een MB-aanvuller gaan. Je kunt deze keuze doorgeven via jouw My T-Mobile, onder het kopje "Verbruikstatus". Je krijgt dit overzicht te zien:

Zoals je ziet, is het internet op lage snelheid nog steeds helemaal gratis! Je moet hem alleen even toevoegen. :D

Kom je er op deze manier uit? Ik hoor het graag als je er nog meer vragen over hebt!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

2 november 2017, 10:25

Hoi Meveddet,

Welkom op het forum! Goed dat je het navraagt, want sinds kort is er inderdaad een kleine verandering doorgevoerd.

Zodra jouw databundel op is, kun je kiezen voor de optie "internetten op lage snelheid" of je kunt voor een MB-aanvuller gaan. Je kunt deze keuze doorgeven via jouw My T-Mobile, onder het kopje "Verbruikstatus". Je krijgt dit overzicht te zien:

Zoals je ziet, is het internet op lage snelheid nog steeds helemaal gratis! Je moet hem alleen even toevoegen. :D

Kom je er op deze manier uit? Ik hoor het graag als je er nog meer vragen over hebt!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)