Beantwoord: Hoe gebruik ik My T-Mobile op mijn Windows Phone?

• BartR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    62 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

27 november 2015, 12:03

- Topic starter
    Voor Windows Phone is de My T-Mobile app niet beschikbaar. Kan ik via een andere manier op mijn mobiel My T-Mobile gebruiken?
    1
    Gemarkeerd als antwoord: bartrietveld op 27 november 2015, 12:04
    Voor Windows Phones is de My T-Mobile app helaas niet beschikbaar. In plaats hiervan kun je onze mobiele website gebruiken. Als je geen zin hebt om in te loggen, zorg dan dat je niet verbonden bent met wifi, maar met het netwerk van T-Mobile.

1 ►Open Internet Explorer en ga naar www.t-mobile.nl/my/dashboard

2 ►Druk op Accepteer cookies, en als het nodig is, voer dan daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in.

3 ►Je bent nu op het My T-Mobile dashboard. Als je naar beneden scrollt kun je hier onder andere je verbruik bekijken. Wil je je facturen bekijken, je abonnement wijzigen, of iets anders in My T-Mobile doen? Druk dan op de pijl naar beneden en kies de pagina waar je heen wilt.

4 ►Je kunt My T-Mobile ook op je startscherm tonen. Druk hiervoor op de drie stippen rechts onder in je scherm. Druk vervolgens op aan startscherm vastmaken

5 ►Vanaf nu kun je My T-Mobile ook altijd vanaf je beginscherm bekijken. Als je op ons netwerk zit kun je dit ook doen zonder dat je hiervoor hoeft in te loggen.
    Bekijk origineel
  • BartR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    62 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

27 november 2015, 12:04

Voor Windows Phones is de My T-Mobile app helaas niet beschikbaar. In plaats hiervan kun je onze mobiele website gebruiken. Als je geen zin hebt om in te loggen, zorg dan dat je niet verbonden bent met wifi, maar met het netwerk van T-Mobile.

1 ►Open Internet Explorer en ga naar www.t-mobile.nl/my/dashboard

2 ►Druk op Accepteer cookies, en als het nodig is, voer dan daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in.

3 ►Je bent nu op het My T-Mobile dashboard. Als je naar beneden scrollt kun je hier onder andere je verbruik bekijken. Wil je je facturen bekijken, je abonnement wijzigen, of iets anders in My T-Mobile doen? Druk dan op de pijl naar beneden en kies de pagina waar je heen wilt.

4 ►Je kunt My T-Mobile ook op je startscherm tonen. Druk hiervoor op de drie stippen rechts onder in je scherm. Druk vervolgens op aan startscherm vastmaken

5 ►Vanaf nu kun je My T-Mobile ook altijd vanaf je beginscherm bekijken. Als je op ons netwerk zit kun je dit ook doen zonder dat je hiervoor hoeft in te loggen.
    1
  • Norhtgo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Norhtgo heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    4 Reacties

16 juli 2016, 15:34

Schande! Geen app. voor Windows.
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10068 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 juli 2016, 11:17

Hey norhtgo,

Ik snap dat dit onhandig voor je kan zijn! In dit topic geeft Bart er nog meer informatie over.

Is het nog gelukt om via bovenstaande stappen My T-Mobile te gebruiken op je toestel? :)
    0
  • Pedroso

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pedroso heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

2 februari 2017, 10:12

Toch blijft het schandalig dat als je een windows phone gebruiker bent je altijd als 2e rangs wordt gezien. Het zal wel komen omdat ze misschien meer winst maken op i-phone en samsung dan op een windows phone anders hadden de ontwikkelaars wel direct gekomen met een app tegelijk met die van ios en android. Het winstbelang staat nog altijd boven de gebruiker en dus kan wat mij betreft de term klant is koning wel door het toilet gespoeld worden.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7389 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

3 februari 2017, 12:37

Hi Pedroso,

Ik begrijp dat je hier ook graag gebruik van wilt maken. Lukt het wel met bovenstaande stappen? Heb je dit topic ook al gezien?
    0
    .
  • Hannes72

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hannes72 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    11 Reacties

1 april 2017, 15:32

Verkoop dan geen windows mobile ben je van dat gezeik ook weer af.
    zooooon groot bedrijf geen app voor windows phone tjonge jonge jonge.
    dat wordt er ook niet bij vertelt als je van andoid naar windows phone gaat na het aangaan van een contract.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

3 april 2017, 11:27

HI Hannes72,

Ik snap je punt inderdaad en toevallig is er een Klantexpert bezig om een app te ontwikkelen. Je kunt je dan ook via dat topic aanbieden als tester en wellicht zelfs als mede-ontwikkelaar! :) Hopelijk komt er dan een onwijs gave app waar je mee aan de slag kunt!
    1
  • anne-elziena

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten anne-elziena heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    13 Reacties

15 mei 2017, 09:50

Klopt, Windows mobile komt altijd als laatste aan de beurt of helemaal niet! Ik vind zelf dat Windows Phone prettiger om mee te werken is dan ios en android.
    Wordt na zoveel jaren tijd dat er door T Mobile ook een app ontwikkeld wordt voor Windows Mobile Phone. Ben benieuwd.
    Krijgen de Windows Phone gebruikers een seintje als de app "klaar" is?
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    975 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 mei 2017, 17:45

Hi Anne-elziena,

Dat is begrijpelijk!

Heb je al gezien wat mijn collega David hierboven aangeeft over onze Klantexpert die bezig is met het ontwikkelen van een nieuwe app en testers zoekt? Je kunt je aanmelden als tester voor een app voor de Windows Phone waarmee je dan ook inzicht krijgt in jouw verbruikstatus en overige informatie. Als het je leuk lijkt kan je hieraan meedoen. Op het moment dat wij de T-Mobile App aanbieden voor de Windows Phone, zullen wij dat natuurlijk delen met jullie. :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)