• ikbensvenlol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ikbensvenlol heeft ontvangen van andere leden.

is King of Content
    108 Reacties
    Auteur

21 april 2016, 14:12

- Topic starter
    De zomer staat binnenkort voor de deur. Maar wat is jou nummer dat je echt leuk vind?
    Ik zelf maak gebruik van Spotify en hou een afspeellijst bij: https://open.spotify.com/user/boyonile/playlist/5gfMix2s61SWhPs02ZeLIc
    ( als ik deze link niet mag plaatsen mag je deze gerust verwijderen )

Maar ik ben nieuwsgierig jij echt te gekke nummer vind voor de zomer
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6047 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

8 februari 2017, 19:23

Ach, als het werkt... :P
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • Poco-Loco
    1930 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

18 april 2017, 18:11

Forever ruined....

Deze versie is waarom mijn hoofd flexibel gekoppeld zit ;)
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Poco-Loco
    1930 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

12 augustus 2017, 15:17

Zo... probeer dat beeld maar eens uit je hoofd te krijgen!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Frutjuh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frutjuh heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    688 Reacties
    Allrounder

Allrounder

12 augustus 2017, 18:26

Vooral deze....

0
    Dus......
  • Poco-Loco
    1930 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

31 augustus 2017, 19:48

Zo weer even wat 'leven' forceren :P
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

1 september 2017, 13:50

De zomer is bijna voorbij, maar ik wil toch my all time favorite nog even erin knallen! :cool:

0
  • Poco-Loco
    1930 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

1 september 2017, 14:42

LOL, ben jij niet te jong voor dat nummer :P
    0
  • Frutjuh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frutjuh heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    688 Reacties
    Allrounder

Allrounder

2 september 2017, 07:17

Zal ik er eens een zomerkanjer, echt een megahit, tegenaan gooien dames en heren, dame en heer? :P

Psst @Poco-Loco, wat betreft je vraag aan @Muberra, uhhhhhhhhh wat zal ik daarvan het beste kunnen zeggen? Moeilijke .:P
    https://forum.t-mobile.nl/t-room-475/wat-is-jouw-zomer-winterhit-266540/index1.html#post1312153

;):P:cool:
    0
    Dus......

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)