Unlimited Netflix! Wat is jouw favoriete serie en/of film op Netflix?

Tags:
  • Johrick

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Stagiair
    108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

15 november 2017, 10:07

- Topic starter
    Hey allemaal,

Sinds kort krijg je 6 maanden Netflix cadeau als je een Go Unlimited abonnement afsluit! Super tof natuurlijk voor als je nog aan het twijfelen was of je wel een Netflix abonnement wil afsluiten.

Er zijn talloze films & series op Netflix, maar welke zijn nou echt de moeite waard om te kijken? Daarom had ik het idee om hier met z’n allen regelmatig updates te plaatsen over welke film en/of serie je aan het kijken bent, zodat anderen ideeën op kunnen doen!

Ik zal zelf beginnen:

Eén van mijn favoriete series die ik heb gekeken (en ik stiekem weer opnieuw aan het kijken ben) is The 100! Het is een serie met veel actie. Je moet er dus wel een beetje van houden!

Welke films & series kijken jullie op dit moment op Netflix? Let me know!

2
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8780 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 november 2017, 10:26

Heey Johrick,

Wat gaaf dat je dit topic bent gestart. Ik kan de hele dag door Netflix kijken! Ben zelf net klaar met Las chicas del cable (als je dit leuk vindt check dan ook Velvet). Maar mijn favoriete Netflix series zijn toch wel Narcos, Peaky Blinders en Queen of the South. Ohja en als ik ff geen zin heb in maffia genre kijk ik Modern Family! :cool:

2
    .
  • Sv3n_rk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sv3n_rk heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

15 november 2017, 11:14

Hiiii Johr,

Zal ik dan ook maar even reageren ;-). Heb nu helaas wat minder tijd om Netflix te kijken maar binnenkort ga ik er weer voor.

Wat ik zoal kijk en/ of heb gekeken:

- Bates Motel
    - Orange is the new black
    - Orphan Black
    - Fuller House
    - Homeland
    - Shooter
    - Designated Survivor

Tja en dit is dan nog niet alles haha.
    2
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 november 2017, 16:26

Oehhh Johrick, leuk topic! The 100 was ik wel mee begonnen, maar na een aantal afleveringen afgehaakt. Weet eigenlijk niet meer precies waarom, dus misschien moet ik toch weer opnieuw beginnen! :D

Ik raad sowieso Peaky Blinders aan: gaat over de Engelse maffia rond 1918 en is supermooi gefilmd, goed geacteerd en heeft een sterk verhaal!

Uiteraard staan er op Netflix ook veel documentaires. Wat ik een heel interessante documentaire vond over moord/misbruik in de katholieke kerk, is The Keepers. Dit is een docu-serie die dus bestaat uit meerdere afleveringen en je wordt echt meegenomen in het hele mysterie rondom de moord op Sister Cathy.

Tot slot moet je uiteraard ook Stranger Things kijken als je zin hebt in een beetje horror/fantasy!

1
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

30 november 2017, 11:37

Stranger Things season 2 in recordtijd er doorheen gejaagd! Ik hou ervan! :D

Gelukkig heeft Netflix nu ook Vikings toegevoegd, kijkt toch lekker weg, dus daar ben ik nu mee bezig! Daarnaast ook nog tussendoor Mad Men verder kijken, maar dat is wel een flinke berg nog om te kijken.... ;)

0
  • David

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 december 2017, 10:43

Ben ergens vorige week begonnen met Dark en ik ga er aardig doorheen! Dit weekend was ik vrij druk, maar ik pak elk moment aan om verder te kijken! :)

Het is een Duitse thriller/sci-fi serie en ik was na aflevering 1 al helemaal geïntrigeerd door al het mysterie! Je moet goed opletten om het goed te volgen, dus het is geen serie die je half-half kunt volgen. Ik zit er in ieder geval helemaal in en zal het advies van het KNMI, om niet de weg op te gaan, zeker aangrijpen om nog wat afleveringen te kijken vanavond! ;)

Jullie toevallig nog tips?
    2
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

11 december 2017, 13:25

Die hoor ik van meer mensen, David! Denk dat ik er binnenkort ook mee ga starten. Ik ben nu eerst nog even bezig met mijn nieuwe ontdekking: The Punisher!

"Een voormalig marinier wil de criminelen straffen die verantwoordelijk zijn voor de moord op zijn gezin, maar raakt verstrikt in een militaire samenzwering."

Aanrader!
    0
  • Sterre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sterre heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    72 Reacties
    Allrounder

Allrounder

4 januari 2018, 12:33

Sinds Netflix op 1 januari Friends heeft toegevoegd ben ik helemaal verslaafd aan die serie! Ik keek het al weleens op TV, maar nu kan ik het eindelijk echt goed volgen. :D

Gek vind ik het trouwens dat Friends al zo'n oude serie is, wisten jullie dat de laaste aflevering in 2004 (14 jaar geleden!) uitkwam?! En nog steeds zo'n leuke serie!

2
  • David

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 januari 2018, 16:52

@Jaimy had 'm al eerder genoemd in dit topic, maar ondertussen staat ook seizoen 4 van Peaky Blinders op Netflix! :D Volgens mij hebben een aantal collega's van mij dit seizoen ook al lang en breed af, maar ik nog niet... Vind het in ieder geval een veelbelovend begin!

1
  • Johrick

T-Mobile Stagiair
    108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

10 januari 2018, 10:08

Sinds eergisteren ben ik begonnen met Designated Survivor, heb in 1 avond 5 afleveringen gekeken (oeps!)

Als je geïnteresseerd bent in Amerika en hun politiek is deze serie zeker een aanrader!

0
  • David

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 januari 2018, 12:44

Johrick schreef:

Sinds eergisteren ben ik begonnen met Designated Survivor, heb in 1 avond 5 afleveringen gekeken (oeps!)

Als je geïnteresseerd bent in Amerika en hun politiek is deze serie zeker een aanrader!

Daar is m'n vriendin ook helemaal fan van op het moment en ze pusht mij ook al om te gaan kijken! ;) Na de laatste afleveringen Peaky Blinders ga ik dan ook aan deze serie beginnen, ben benieuwd!
    0
  • Johrick

T-Mobile Stagiair
    108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

10 januari 2018, 15:07

David schreef:

Johrick schreef:

Daar is m'n vriendin ook helemaal fan van op het moment en ze pusht mij ook al om te gaan kijken! ;) Na de laatste afleveringen Peaky Blinders ga ik dan ook aan deze serie beginnen, ben benieuwd!

Ik raad hem je zeker aan! :)
    2
  • tmoesel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tmoesel heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    651 Reacties
    Allrounder

Allrounder

11 januari 2018, 11:47

Pablo Escobar, el patron del mal was aardig meeslepend 74 afleveringen. Voor zover ik weet is dit nu ook in NL te zien. I.t.t. Narcos is dit niet de bekende hollywood/amerikaanse 'saus' waar ik me vooral bij Narcos2 nogal aan ging storen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)