Movie topic: Rate de laatste film die je hebt gezien

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 juli 2015, 12:19

- Topic starter
    Hi there! :$

Het is zomervakantie dat betekent voor sommige mensen lekker het zonnetje opzoeken in een all-inclusive resort. Anderen zijn lekker op de camping aan het bakken en genieten van de vrije dagen.

Voor mensen zoals ik, net aangenomen voor een nieuwe baan, ziet de vakantie er minder spannend uit. Ik, ook wel bekend als film freak, ga vooral genieten van lekker films kijken! Yes, weer of geen weer ik houd van bankhangen en een goede film. Niets maakt mij gelukkiger! :P

Dus ik dacht misschien zitten er nog meer films freaks op het forum en willen zij mij misschien voorzien van wat leuke film tips!

Daarom ben ik dit topic gestart. Ik wil jullie namelijk vragen om de laatste film die jullie gezien hebben een cijfer te geven en in één zin omschrijven wat je er wél of niet leuk aan vond.

I’ll kick off! De laatste film die ik heb gezien was The Second Best Exotic Marigold Hotel en hij krijgt een dikke 8 van mij! De feelgood film was komisch, ontroerend , kleurrijk en wat mij betreft een must-see!

(Ik moet toegeven dat ik als Bollywood fan het vooral leuk vond dat de film zich in India afspeelde.) :8

Voor de mensen die niet weten wat Bollywood films zijn, let me know! Ik praat er graag over. :D

0
    .
  • Johrick

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Stagiair
    21 Reacties

8 november 2017, 18:36

Hajar schreef:

Johrick schreef:

De laatste film die ik heb gezien? *The Mountain Between Us*

Leuke film, alleen helaas wel erg voorspelbaar!

Heeey Johrick wat leuk dat je weer leven blaast in dit topic! Ik heb die film ook gezien met @Mitch. Ik vond hem ook voorspelbaar, maar tis altijd leuk om naar Idris Elba te kijken! :D

Hahah, als ik heel eerlijk ben was dit van mij 1 van de weinige keren dat ik naar de film was geweest (de laatste keer was toen Frozen uit kwam?!)
    0
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare
  • Poco-Loco
    1894 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

11 november 2017, 12:56

Net terug van Thor - Ragnarok

Simpel, hou je van Marvel dan moet je deze echt kijken.... wat een heerlijke film was dit! Stijl lijkt op de eerst Guardians, goed gevoel sfeer en muziek, maar het is wel een leuke aansluiting op de Thor lijn.

Ohw... en de gevechten zijn goed opgebouwd... "That's how it feels" voor zij die hem al gezien hadden ;)
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)