Movie topic: Rate de laatste film die je hebt gezien

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 juli 2015, 12:19

- Topic starter
    Hi there! :$

Het is zomervakantie dat betekent voor sommige mensen lekker het zonnetje opzoeken in een all-inclusive resort. Anderen zijn lekker op de camping aan het bakken en genieten van de vrije dagen.

Voor mensen zoals ik, net aangenomen voor een nieuwe baan, ziet de vakantie er minder spannend uit. Ik, ook wel bekend als film freak, ga vooral genieten van lekker films kijken! Yes, weer of geen weer ik houd van bankhangen en een goede film. Niets maakt mij gelukkiger! :P

Dus ik dacht misschien zitten er nog meer films freaks op het forum en willen zij mij misschien voorzien van wat leuke film tips!

Daarom ben ik dit topic gestart. Ik wil jullie namelijk vragen om de laatste film die jullie gezien hebben een cijfer te geven en in één zin omschrijven wat je er wél of niet leuk aan vond.

I’ll kick off! De laatste film die ik heb gezien was The Second Best Exotic Marigold Hotel en hij krijgt een dikke 8 van mij! De feelgood film was komisch, ontroerend , kleurrijk en wat mij betreft een must-see!

(Ik moet toegeven dat ik als Bollywood fan het vooral leuk vond dat de film zich in India afspeelde.) :8

Voor de mensen die niet weten wat Bollywood films zijn, let me know! Ik praat er graag over. :D

0
    .
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 juni 2017, 09:08

Ik kijk de laatste eigenlijk echt weinig (nieuwe) films bedenk ik me nu! :S

De laatste film die ik heb gekeken was op TV en is één van m'n favorieten: Gladiator! Blijft een geweldige film! :D
    0
  • Poco-Loco
    1843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

11 augustus 2017, 09:15

Ok....

Dankzij KLM onboard:

Silence
    Het is een hele hele hele langzame film... Niet slecht, best interessant om dit stukje 'vreemde' geschiedenis langs te zien komen, maar op voorhand meteen de waarschuwing. Het is ook verder, niet geheel verwonderlijk, een uitermate gelovige film. Het verhaal had/heeft wel wat grappige raakvlakken met de huidige cultuur wijzigingen in de wereld en het geeft een leuke spiegeling om na te denken over de huidige benaderingen.

De huidige cultuur die erdoor wel bewaard is gebleven is mede hieraan te danken, maar omgekeerd is het ook goed om even met een schuin oog te zien dat verandering onvermijdelijk is.

CHIPS
    Je weet wel, die films die niet helemaal PG zijn, die niet helemaal correct zijn en die op de een of andere wijze ondanks alles onbewerkt in het vliegtuig komen.... Briljant fout, briljant slecht en uitermate vermakelijk, maar alles behalve een goede film.

Een grappige film, wat leuke referenties en, nogal verbazingwekkend, beter acteerwerk dan ik had verwacht bij aanzetten. Zo cinematisch goed als Silence is het zeker niet, maar het lekker simpele verhaal is wel met een leuk tempo en niet te serieus. De film neemt het ook niet te serieus, maar valt daarmee wel precies goed.

Dunkirk

Goed... stop maar met lezen als je hem nog niet gezien hebt, denkt dat het een geweldige film is en je vooral niet wil horen wat er mis mee is...

Nee echt... zal het even anders neerzetten zodat het wat minder makkelijk leest ;)

Deze film viel mij dus enorm tegen... Het verhaal is te oppervlakkig neergezet, te dun en vooral niet meeslepend. Dat laatste is waar het echt mis gaat. Begrijp dit heel goed, deze film scoort extreem goed op de gebieden authenticiteit, cinematografie en acteerwerk, maar het verhaal.... of beter gesteld, de vrij zwakke poging om het beter te maken door 3 verhalen tegelijk te vertellen die... en dit is echt geen spoiler of je bent een druif qua intelligentie.... niet geheel synchroon verlopen voor 'verwarring'...

Nee, deze film is mooi om te zien, maar er zat te weinig diepgang in om werkelijk mee te leven. Persoonlijk wil ik je dus ook waarschuwen dat alle hype gewoon niet terecht is.

Valerian
    De laatst bekeken film was Valerian van Luc Besson en, alhoewel we echt geen Fifth Element hoeven te verwachten, dit is toch visueel nog best een poging! De film is licht genoeg om makkelijk te kijken, visueel niets dan verbluffend en eigenlijk best soepel opgebouwd.

Het is wel iets te toegankelijk gemaakt zou ik zeggen, je kan prima met kinderen hierheen en het verhaal is bijna iets te 'lief' gemaakt om zo een breed publiek toe te staan. Er miste wat 'zwartheid' die er wel is, als je goed gaat nadenken, maar waar niet op ingegaan is. Daarmee is het geen Fifth Element, maar het heeft er wel veel van weg. Visueel prachtig, relatief simpel verhaal met een duidelijke liefdeslijn erbij en de stijl is erg Luc Besson. Hou je daarvan en maakt het niet uit dat het iets te kindvriendelijk is opgesteld, enjoy!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 augustus 2017, 09:59

@Poco-Loco, ik heb 'm in een spoiler gegooid, just in case... ;)

Dunkirk is ook de laatste film die ik in de bios heb gezien en ik vond 'm prachtig! Ik begrijp je punten, maar dat vond ik eigenlijk ook juist wel goed aan de film. Je zit op het puntje van je stoel gedurende de film (gaat misschien wat lastiger als je in de veiligheidsriem moet!) en het houdt de concentratie vast, zo voelde ik het in ieder geval. En de beelden en muziek zijn natuurlijk subliem! Ik denk dat ik nog maar een keer ga... :D

Binnenkort naar Baby Driver, erg benieuwd!

Leuk trouwens, dat je het topic weer even nieuw inblaast!
    0
  • Poco-Loco
    1843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 augustus 2017, 15:33

Hehe, ja zal meteen nog wat leven er in blazen...

Weekend was het even tijd voor Police Academy 1 - 7...

Tenslotte, als je dan toch fout gaat, ga dan goed fout!

Voor zij die de films niet kennen, de basis is vrij simpel... Lang lang geleden had men bedacht dat het grappig kon zijn om de minst ideale kandidaten voor de politie de politie academie door te laten lopen. Met de duidelijke anarchie en pogingen tot verzet tegen de leidinggevenden, is zeker deel 1 een leuke vertolking. Altijd goed aan te raden!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Poco-Loco
    1843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 augustus 2017, 22:18

Sharknado 4.....

Sigh..... bad..... worse than 3..... typing this while 4 isn't done yet.... WHY?!??!?!

Ik heb de theorie dat deze film is 'geschreven' door een hippie met wiet... Veel wiet... want hak op de tak, is bijna letterlijk in de film gedaan terwijl ze van a naar b springen. Nu kan je niet veel realiteit verwachten bij een film die om de een of andere vage reden tornado's combineert met haaien... en in deze versie met nog veel meer... maar kom op... er mag wel iets meer 'link' tussen a en b zitten als scenes mensen!

5 is vorige week uitgekomen... het nadeel van 'moet het einde weten'....

Ohja en Tara Reid wordt lelijk oud! BAH! ;)
    0
  • Poco-Loco
    1843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

15 augustus 2017, 21:57

Muhahahahahahahaha!!!!!

Baywatch
    Goed? Nee....
    Grappig? Ja soms...
    Verhaal? Afwezig... doet heeeeeeeeel erg denken aan de Baywatch Nights serie.... Ja... die ken ik ook nog...
    Foute humor... JAZEKER!

Aanrader, mhwa... Hij was serieuzer (in ook het niet serieus nemen van zichzelf) geslaagd dan Sharknado 4, maar ja... dat was ook wel een benchmark!
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10069 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 augustus 2017, 13:44

Hoi ;)

Ik kom even langs om te vertellen dat jullie Baby Driver moeten gaan zien.

X
    0
  • Frutjuh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frutjuh heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    689 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 augustus 2017, 07:18

Amy schreef:

Hoi ;)

Ik kom even langs om te vertellen dat jullie Baby Driver moeten gaan zien.

X

Wanneer je bij ons, 259k leden, langs komt, wil je dan koffie of thee met gebak? ;)
    0
    Dus......
  • Poco-Loco
    1843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

10 september 2017, 20:25

Spaghetti Trilogie weer eens bekeken (vorige week en dit weekend)....

- For a Few Dollars More
    - The Good, The Bad and The Ugly
    - Once Upon a Time in the West

Het grote verschil met deze films en de films van tegenwoordig... 2,5 uur is de gemiddelde duur en er wordt echt nog de tijd genomen voor de film. Gewoon 30 seconden zoom op een gezicht!

Heerlijk! Natuurlijk werkt Ennio Morricone op de achtergrond ook erg mee ;)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)