• Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

12 december 2016, 20:04

- Topic starter
    Daar onze [Game] Raad de film! leuk actief blijft, leek het ons een leuk idee om een andere variant toe te voegen. In deze game doen we niet aan makkelijk tot moeilijk, maar aan een enkele quote die een enkele en specifieke film linkt. Op deze wijze krijgen we een reeks films op basis van quote tot quote en mogelijk dus filmtips voor iedereen!

Iedereen kan natuurlijk meedoen en het spel is expres relatief simpel. Elke film mag, maar de quote moet wel herkenbaar / dusdanig duidelijk zijn dat we het draaiend houden. Er is geen 'winnaar', dit is echt puur om elkaar te herinneren aan films en dus geweldige momenten. Weet je de quote (of denk je dat), dan is het de bedoeling om de film (bij voorkeur met linkje IMDb) + scene te noemen en natuurlijk, dit gaat om de lol, zonder Google of andere hulpmiddelen! Bij correct lever jij de volgende quote aan.

Om een voorbeeldje te geven:
    "The name is Bond, James Bond" is dus fout... het zijn er wel meer dan 1 en daarom niet goed ;)

"No mister Bond, I expect you to die!" is dus perfect, alleen Mr. Goldfinger die het zei en overigens een geweldige scene waar James Bond door Sean Connery gespeeld mooi onder een indrukwekkende laser ligt. Vele mannen zullen die scene de eerste keer met enige onrust hebben aanschouwd!

Om dan maar eens een prachtige foute ouwe als opening te leveren:
    Oh no, you did not shoot that green shit at me!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6104 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

8 maart 2017, 22:54

The Living Daylights. Ik had hem toevallig net vlak ervoor gekeken. XD

"I am a leaf on the wind - watch how I soar."
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

9 maart 2017, 14:42

"What does that mean??"

En nee, er moeten meer mensen deze weten :D
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

18 april 2017, 18:28

Fine...

Serenity / Firefly

Duurde te lang mensen, foei!

He got Ajax from the dish soap
    0
  • Rte_Mert28

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rte_Mert28 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

13 februari 2018, 12:36

Haha dat is deadpool

oke deze dan.

Say hello to my litle friend
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 februari 2018, 14:29

Inkoppertje! 'Scarface'! ;)

Next: Let's go to the Winchester, have a nice cold pint, and wait for this all to blow over.
    0
  • Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

13 februari 2018, 19:57

Ohw shit.... zo ongeveer fav movie!

Shaun of the Dead

Tijd voor een foute
    Get to the choppah

Eens kijken wie het snelste weet uit welke film die stiekem werkelijk komt!

0

1 Bijlage

• ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6104 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

23 februari 2018, 23:37

Predator. :P

Topic is een beetje dood... xD

"What year is it?!"
    0
  • Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

27 februari 2018, 09:49

Oi, ik ken bijna te veel films met die vraag.

Back to the Future lijkt wel de meest toepasselijke, maar...
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

27 februari 2018, 10:14

Ik zet in op Jumanji!
    0
  • ShadowLea

Samsung Expert
    6104 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

3 maart 2018, 20:59

David schreef:

Ik zet in op Jumanji!

Bingo. :)

0

1 Bijlage

• Poco-Loco
    1979 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

17 maart 2018, 20:46

Kuch... David... Kuch.... Duurt lang!
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 maart 2018, 13:33

Haha excuus, dit was me helemaal ontglipt! :S

Hierbij mijn quote: Scotland. This nation brought the world television, the steam engine, golf, whiskey, penicillin, and of course, the deep-fried Mars bar. It is great being Scottish. We're such a uniquely successful race.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)