• Marco

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco heeft ontvangen van andere leden.

Super Member
    975 Reacties
    Auteur

29 januari 2009, 18:52

- Topic starter
    Ik ben Marco en ik werk nu ongeveer zeveneneenhalf jaar bij T-Mobile Klantenservice. Ja, ik ben bij de oude Ben :) begonnen, aan de telefoon welteverstaan. Tegenwoordig versterk ik het e-mailteam van T-Mobile.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal. Daarnaast knoei (sleutelwoord is hier echt 'knoei') ik zo nu en dan eens met PHP en C#.

En, wie ben jij? :)
    6
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

11 augustus 2017, 16:36

Hoi Pia,

Welkom op het forum!

Super leuk dat je lid bent geworden en dat je zo tevreden bent met onze Magenta-club. Daar zijn wij erg trots op! :cool:

Je zit op ons forum perfect op je plek met alle vragen en ook natuurlijk als je jouw ervaringen wilt delen met ons. Wij helpen jou altijd graag verder! Je hebt jouw vraag ook gesteld in dit topic. Daar heb ik net een reactie op gegeven, dus daar kan je kijken voor het antwoord.

Verder wil ik je veel plezier wensen op het forum en hoop ik dat je nog jaren bij ons blijft! :D
    0
  • Josse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Josse heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    10 Reacties

21 augustus 2017, 16:16

Hi fantastische T-Mobile Community! Mijn naam is Josse en ik werk sinds maart 2017 bij T-Mobile Webcare. Ondanks het feit dat ik voornamelijk actief ben op Facebook & Twitter is het T-Mobile Forum super relevant. Het zorgt voor achtergronden bij grote problemen, voor kritische klanten (wat iets heel goeds is!) en voor een schat aan informatie die wij ook weer kunnen delen op social media. Dat is ook de reden voor mij geweest om een account aan te maken.

Als ik niet aan het werk ben woon ik met mijn lieve vriendin in Haarlem! Als het zonnetje schijnt stap ik graag op de racefiets om vervolgens met een welverdiend biertje op het terras te gaan zitten!
    1
    Gestart bij T-Mobile in maart 2017 en wil er niet meer weg!
  • Donovan Spaanstra Painter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Donovan Spaanstra Painter heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

23 augustus 2017, 13:24

Hallo!

Ik ben Donovan Spaanstra en ik maak wallpaintings en schilderijen met spuitbus voor bedrijven en in het wild, reis graag en gebruik daarnaast ook nog eens..... T-Mobile ! 📞📱📞!!!

Ik vond jullie filmpje trouwens erg tof : editing, style, enthousiast team etc
    0

1 Bijlage

• Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    906 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

24 augustus 2017, 15:47

Hoi Donovan,

Welkom op het forum, altijd leuk om Magenta familieleden hier terug te zien!

Wat een supervette job heb jij trouwens. Kunnen we niet een dealtje sluiten voor een mooi T-Mobile muurtje? Haha! ;) Wat betreft het filmpje: leuk dat het je is opgevallen. Er zijn inmiddels wat nieuwe moderators aan het team toegevoegd, dus hopelijk komt er binnenkort een mooi nieuw filmpje! Mag jij ons tegen die tijd vertellen of die net zo vet is als deze. :D
    0
  • Sylvis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sylvis heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

2 september 2017, 14:09

Hoi, mijn naam is Sylvia en ik woon in Almere-Haven.
    Mijn hobby`s zijn heel veel. o.a. Leren met de computer, breien, puzzels leggen, binaire puzzels,gezelligheid en nog veel meer...
    Ik hoop iemand te kunnen vinden die bij mij in de groep wil.
    Dat is gewoon gezellig en geeft een leukere rekening!!!!:P:?
    Dit is in het heel kort mijn verhaal, ik hoop nog veel meer laten weten, maar dat bewaar ik voor de volgende keer.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

3 september 2017, 12:16

Hi Sylvia,

Welkom op ons forum! Wat een mooie foto's. Heb je die zelf gemaakt? Ik zie dat het inmiddels is gelukt om een T-Mobile Samen groep te vormen. :8 Weet dat je op ons forum altijd terecht kan voor al je vragen ook voor gezelligheid. :P
    0
    .
  • zone30

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten zone30 heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

8 september 2017, 14:46

Ik ben Anna en ik woon in Schiedam. Hoi !!!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 september 2017, 11:33

Welkom op ons forum, Anna! Leuk dat je je hebt aangemeld! :D
    0
  • fabulousfiftyplusz

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fabulousfiftyplusz heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

17 september 2017, 09:41

Ik ben Wilma, een 50-plusser die erg graag op de hoogte blijft van de mogelijkheden die het internet en mijn geweldige I-Phone 7-plus te bieden hebben. Verder werk ik als verpleegkundige in de verslavingszorg, dol op reizen, film(huis) en ben ik veel met mijn huisje in haarlem bezig.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 september 2017, 15:47

Hi Wilma,

Welkom op ons forum! Hier kun je alle informatie vinden die je nodig hebt en zo niet dan kun je ons altijd vragen stellen! Ik wens je nog veel succes met je huisje.
    0
    .
  • T-mobile forum

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten T-mobile forum heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

5 oktober 2017, 19:59

Hallo ik ben Jos. ik heb niet heel veel met computers, ze moeten het gewoon doen, maar ik probeer in eerste instantie wel zelf eerst problemen op te lossen. hiervoor ben ik wel aangewezen op mensen die mij wijzer kunnen en willen maken. Hopelijk kunnen anderen mij via hun inbreng verder helpen in mijn ontdekkingstocht.
    Alvast bedankt
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

6 oktober 2017, 14:47

Hi Jos,

Welkom op ons forum! Jouw username geeft in ieder geval duidelijk aan wáár je bent! ;) Er is in ieder geval genoeg hulp en kennis aanwezig hier op het forum!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)