Beantwoord: WAN verbinding

• StevenvdWee

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten StevenvdWee heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 16:48

- Topic starter
    Beste T-Mobile,

Ik ben bezig met mijn installatie van de modem, maar na een lange tijd brand er nog steeds geen WAN Lampje. Enig idee?

Gr,

Steve
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 14 februari 2018, 11:51
    Hi Steven, ik heb meteen met je meegekeken en er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende verbinding vanaf de straat. We gaan contact opnemen met de netbeheerder om een monteur te sturen om dit te verhelpen. Meestal gebeurt dit binnen een aantal werkdagen, er moet namelijk echt een monteur voor ingepland worden. Hiervoor hoef je zelf niet aanwezig te zijn. Excuses voor de vertraging, we gaan voor je aan de slag!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1272 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

14 februari 2018, 11:51

Hi Steven, ik heb meteen met je meegekeken en er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende verbinding vanaf de straat. We gaan contact opnemen met de netbeheerder om een monteur te sturen om dit te verhelpen. Meestal gebeurt dit binnen een aantal werkdagen, er moet namelijk echt een monteur voor ingepland worden. Hiervoor hoef je zelf niet aanwezig te zijn. Excuses voor de vertraging, we gaan voor je aan de slag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)