Beantwoord: T-Mobile thuis op glasvezelnetwerk CIF en alleenrecht

• RolandL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RolandL heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

7 september 2017, 11:23

- Topic starter
    Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van T-Mobile thuis met de vraag waarom er op mijn adres (postcodegebied 3162) geen pakket geleverd kan worden via glasvezel. Ik kreeg als antwoord dat dat is, omdat er bij ons thuis geen glasvezel zou liggen. Dit is dus wél het geval, alleen is deze niet aangelegd door Reggefiber, maar door CIF.
    CIF heeft de eerste 2 jaar het alleenrecht gegeven aan Caiway als provider voor internet en (digitale)TV. Deze twee jaar zijn al lang en breed voorbij, dus andere aanbieders zouden nu ook gebruik moeten kunnen maken van dit netwerk.
    Is er iemand die een wat duidelijker antwoord kan geven op de vraag of T-Mobile hier van op de hoogte is?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Sander op 11 september 2017, 16:19
    Hoi RolandL,

Bedankt voor je vraag! Dit is altijd een goed signaal voor ons om te horen. Wij willen natuurlijk niets liever dan jou aansluiten op ons netwerk. Soms zijn er dit soort rare rechtenkwesties. Dan mogen andere providers niet leveren en heeft de klant uiteindelijk geen keus. Als jij aangeeft dat die twee jaar voorbij zijn en nu iedere provider gebruik zou mogen maken van het netwerk, dan wil ik dat graag voor je regelen! Ik kan niets beloven, behalve dat ik het voor je uit wil zoeken. Stuur je postcode en huisnummer in een privébericht, dan ga ik de status opzoeken. Afhankelijk hiervan kan ik een haalbaarheidsonderzoek bij de netwerkbeheerder in gang zetten. Op die manier kan ik op korte termijn (een weekje) de status aan laten passen. Als dat lukt, kun je daarna via onze kanalen een abonnement aanvragen.

Kortom, voor ons is er werk aan de winkel. Ik hoor graag van je!
    Bekijk origineel
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    193 Reacties

12 oktober 2017, 20:03

Brian schreef:

Hi allen, het duurde even maar ik kan jullie van meer duidelijkheid voorzien! Het is nu inderdaad mogelijk voor andere providers om op het netwerk van CIF te leveren, we hebben deze mogelijkheid voor T-Mobile Thuis al onderzocht maar er voor de korte termijn voor gekozen om dit niet te gaan doen. Onder andere omdat de prioriteiten op dit moment vooral gefocused zijn op verbetering en wat minder op uitbreiding en uiteraard speelt het financiële plaatje ook mee. Dit is wel iets waar we regelmatig naar blijven kijken dus mogelijk dat we in de toekomst ook gaan leveren op het CIF netwerk maar voorlopig nog even niet! Groetjes, Brian

Bedankt voor het uitzoeken!
    Adsl in Schiedam is zo verschrikkelijk slecht dat het niet fatsoenelijk te gebruiken valt. Dus tmobile mist hierdoor een grote kans om te groeien.
    En dat verhaal over de toekomst zou ik masr weglaten, want daarmee hebben tmobileklanten slechte ervaringen mee.
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 oktober 2017, 10:40

Hey Hidden, we kijken zeker waar er kansen en mogelijkheden liggen en we houden altijd onze ogen open dus wie weet wat de toekomst brengt ;)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)