Beantwoord: Leverdatum uitgesteld?

• Alexje99

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alexje99 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 16:31

- Topic starter
    Geachte t-mobile

2-11-2017 het instalatie pakket ontvangen
    10-11-2017 zou ik actief zijn op T-mobile thuis
    14-11-2017 is de monteur geweest om alles na te lopen.
    Helaas nog geen actieve verbinding. Er blijkt nog iets omgezet te moeten worden. Nu lees ik zojuist dat de nieuwe activatie datum 27-11/2017 is. Dit kan toch niet? Er is beloofd dat alles zou werken 10-11-2017. Hoe kan het dat 10-11-2017 nog niks actief was. En dat het nu nog bijna 2 weken gaat duren?
    Telefonisch konden ze me niet veel wijzer maken dus neem ik middels deze weg contact op.

De Monteur heeft trouwens prima werkt geleverd. Alles werkt zoals het hoort. Graag een oplossing op korte termijn. De modem staat nu al vanaf 2-11-2017 geïnstalleerd maar kan helaas nog helemaal niks. Met vriendelijke groet Alex
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hidden.nld op 14 november 2017, 16:43
    Hallo Alexje99,

Welkom op het community forum.
    Helaas is er iets mis gegaan waardoor de geplande datum is opgeschoven. Dit kan helaas wel eens gebeuren. Ik vind het wel vreemd dat je een nieuwe activatie datum heb gekregen. deze word door gegeven door de netbeheerder. het kan zijn dat er voor jou aansluiting extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd die niet zijn mee genomen in de planning. bijvoorbeeld een aanpassing in de kabels in de grond of bij de verdeler. maar bijvoorbeeld ook een fout in de levering waardoor deze op het verkeerde adres is geleverd.

Een moderator van T-Mobile kan dit voor je uitzoeken. Het duurt ongeveer 24-48 uur voor dat deze een reactie plaatsen op jou vraag.
    Bekijk origineel
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    412 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

14 november 2017, 16:43

Hallo Alexje99,

Welkom op het community forum.
    Helaas is er iets mis gegaan waardoor de geplande datum is opgeschoven. Dit kan helaas wel eens gebeuren. Ik vind het wel vreemd dat je een nieuwe activatie datum heb gekregen. deze word door gegeven door de netbeheerder. het kan zijn dat er voor jou aansluiting extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd die niet zijn mee genomen in de planning. bijvoorbeeld een aanpassing in de kabels in de grond of bij de verdeler. maar bijvoorbeeld ook een fout in de levering waardoor deze op het verkeerde adres is geleverd.

Een moderator van T-Mobile kan dit voor je uitzoeken. Het duurt ongeveer 24-48 uur voor dat deze een reactie plaatsen op jou vraag.
    0
  • Alexje99

is een Top Poster
    12 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 16:46

Het zou fijn zijn als ik inderdaad snel online kan zijn. De datum 27-11 staat onder "mijn bestellingen"
    Graag zou ik inderdaad horen wanneer ik dan online zou zijn.
    Dit mag ook via de email of via dit Forum. Hartelijk dank alvast en ook dank voor je snelle reactie
    0
  • Alexje99

is een Top Poster
    12 Reacties
    Auteur

15 november 2017, 11:34

Al een datum bekend? Ik heb nog steeds geen T-mobile thuis. Met vriendelijke groet
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    359 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 november 2017, 12:31

Hi Alex, ik heb het meteen voor je uitgezocht en je had inderdaad op 10 november al actief moeten zijn. Bij het bezoek van onze monteur is gebleken dat er geen signaal binnen komt op jouw adres, we hebben hiervoor meteen de netbeheerder KPN ingeschakeld! We wachten op dit moment nog een op reactie van de netbeheerder, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten, excuses voor de vertraging!
    0
  • Alexje99

is een Top Poster
    12 Reacties
    Auteur

16 november 2017, 16:24

Hoi T-mobile
    Allereeerst dank voor het nakijken. Ik wacht het dan geduldig af en ga ervan uit dat ik zsm online ben 😀.
    Krijg ik een mailtje of reply op dit topic met de eventuele nieuwe lever datum? Met vriendelijke groet en nogmaals dank
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    412 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 november 2017, 17:29

Hallo Alexje99,

Als de eerste 4 lampjes van je modem branden kan je gebruik maken van internet. (dat is eerder te zien dan dat er contact met jou opgenomen word.)
    Omdat er een probleem is word de actieve operator ingeschakeld om het probleem bij jou op te lossen. dit kan is sommige gevallen op afstand maar het kan ook nodig zijn dat ze bij jou langs komen. in dat geval neemt KPN contact met jou op om een afspraak te maken. (LETOP ze bellen anoniem) Heb je na 5 werkdagen nog steeds problemen dan moet je even aan de bel trekken.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)