Beantwoord: Klacht over installatie

  • elise.pinners

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten elise.pinners heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

    13 september 2017, 20:53

    - Topic starter
    Waar kan ik een klacht indienen en antwoord krijgen - per email?
    "Je hebt een nieuw privébericht ontvangen van Forum Team." is misschien een antwoord maar via die weg inloggen lukt niet, en in dit forum zie ik geen reactie
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 14 september 2017, 07:17
    Hoi Elise.

    Heb je de priveberichten al gevonden? Als je via je mobieltje/tablet het forum bezoekt, moet je eerst via Menu links bovenin kiezen voor 'Desktopversie weergeven'. Dan staan rechts bovenaan het forum een aantal opties, waaronder de priveberichten.
    Bekijk origineel
  • Kaassausje

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    6167 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    14 september 2017, 07:17

    Hoi Elise.

    Heb je de priveberichten al gevonden? Als je via je mobieltje/tablet het forum bezoekt, moet je eerst via Menu links bovenin kiezen voor 'Desktopversie weergeven'. Dan staan rechts bovenaan het forum een aantal opties, waaronder de priveberichten.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • Snotaapje

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Snotaapje heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    197 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    14 september 2017, 08:37

    Hoi,

    Als je een nieuw lid van het forum bent krijg je automatisch een bericht van het Forum Team.

    Hoi nieuw forumlid!

    Wat leuk dat je je hebt aangemeld op het T-Mobile Forum, welkom!

    Wij, de T-Mobile Moderators, stellen ons graag eerst even aan je voor in deze video: http://bit.ly/2hIY7oC Op het forum herken je ons door de titel ‘Moderator’ en de magenta 'T' naast onze naam.

    Natuurlijk vinden we het ook leuk om kennis te maken met jou! Vertel gerust iets over jezelf in het voorstel topic: http://bit.ly/1KeFcgf

    Wellicht heb je al 'forumervaring' en ben je helemaal thuis in de wereld van online communities óf misschien ben je nog helemaal niet bekend met een forum. In dit topic vind je een handleiding om makkelijk je weg te vinden binnen dit forum: http://bit.ly/1SOD1TI. Neem voor je een bericht plaatst onze huisregels even door: http://bit.ly/2gwbOGA.

    Groetjes en tot op het forum,
    Amy, Hajar, Issam, David en Thalina

    P.S. Heb je een vraag? Check op het forum of jouw vraag al een keer eerder gesteld is of start een nieuw topic. Stuur niet zomaar een privébericht. Wij (moderators) reageren alleen op privéberichten wanneer wij vragen of je een privébericht wilt sturen. Zo blijft alle informatie op het forum voor iedereen beschikbaar.:)



    Alleen Amy en Thalina werken niet meer bij T-Mobile. Heb het ook getest met een nieuw forum account aan te maken alleen krijg nog hetzelfde bericht.
    0
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    14 september 2017, 11:09

    Hoi Elise,

    Dit is een automatisch gegenereerd privébericht, zoals Snotaapje al vermoedde. Dit staat los van het antwoord, want wij antwoorden altijd via de openbare topics. Zou je er rekening mee willen houden dat je nu in 3 verschillende topics hebt gereageerd, dat is niet de bedoeling, aangezien dat spammen is. We helpen je graag in jouw eigen topic verder. Dit topic gaat op slot!

    @Snotaapje,
    Dat klopt inderdaad! Het had nogal wat voeten in de aarde om dit even op te lossen, maar als je het nu probeert.... ;)
    0