Beantwoord: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Auteur

    15 mei 2017, 15:33

    - Topic starter
    Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving.

    Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Sander op 15 mei 2017, 15:35
    Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

    Thuis of mobiel
    Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

    Juiste mailadres
    Je logt voor het eerst in of je weet je wachtwoord niet meer, dan gebruik je de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Toch krijg je geen e-mail. Het kan zijn dat je een ander mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag mee hebt gedaan. Controleer op welk mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat mailadres in.

    Nog steeds niets
    Dan zijn er nog twee opties.
    1. Bij iedere aanvraag krijg je een uniek e-mailadres. Dit is jouw @t-mobilethuis.nl mailadres. Had je al een abonnement toen het nog Vodafone Thuis was, dan is dit @vodafonethuis.nl. Probeer dan jouw @t-mobilethuis.nl mailadres als gebruikersnaam of vraag een nieuw wachtwoord met dat e-mailadres.
    2. Kan je niet inloggen in die mailbox en komt er nog steeds geen mail binnen, dan heb je echt de klantenservice nodig. Zij maken dan een nieuw wachtwoord voor je aan.

    Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! ;)

    Als het goed is, ziet het er dan zo uit:

    Bekijk origineel
  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    15 mei 2017, 15:35

    Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

    Thuis of mobiel
    Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

    Juiste mailadres
    Je logt voor het eerst in of je weet je wachtwoord niet meer, dan gebruik je de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Toch krijg je geen e-mail. Het kan zijn dat je een ander mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag mee hebt gedaan. Controleer op welk mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat mailadres in.

    Nog steeds niets
    Dan zijn er nog twee opties.
    1. Bij iedere aanvraag krijg je een uniek e-mailadres. Dit is jouw @t-mobilethuis.nl mailadres. Had je al een abonnement toen het nog Vodafone Thuis was, dan is dit @vodafonethuis.nl. Probeer dan jouw @t-mobilethuis.nl mailadres als gebruikersnaam of vraag een nieuw wachtwoord met dat e-mailadres.
    2. Kan je niet inloggen in die mailbox en komt er nog steeds geen mail binnen, dan heb je echt de klantenservice nodig. Zij maken dan een nieuw wachtwoord voor je aan.

    Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! ;)

    Als het goed is, ziet het er dan zo uit:

    0
    Quote
  • Beennie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Beennie heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    9 oktober 2017, 18:57

    En wat moet je doen als al het bovenstaande ook niet werkt?
    Ik heb al een nieuw wachtwoord van een medewerker gekregen. Maar ook dat werkte niet.
    Wat moet ik doen!

    Ik blijf de hele tijd het volgende bericht krijgen.

    Er is iets fout gegaan.
    We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).
    2017-10-09 19:00:39
    0
    Quote
  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Auteur

    19 oktober 2017, 09:15

    Hey Beennie,

    Dat is raar, maar ik los het graag voor je op!

    Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
    0
    Quote
  • Jeszuyd1980

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeszuyd1980 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    20 oktober 2017, 21:05

    Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.
    0
    Quote
  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Auteur

    23 oktober 2017, 16:27

    Hoi Jeszuyd1980,

    Daar help ik je graag bij!

    Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)