[Info] De overstapservice: hoe en wat

• Jeroen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Thuis moderator
    103 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

26 mei 2017, 15:10

- Topic starter
    Wat is een Overstapservice?
    Je hebt de keuze gemaakt…het wordt T-Mobile Thuis! Alleen zit je nog met je huidige provider in de maag. Hoe gaat dat opzeggen nu? En kan dit abonnement eindigen op dezelfde dag als T-Mobile Thuis begint? Kan dat niet makkelijker?

Om je hierbij te helpen hebben we de Overstapservice. Wij regelen het opzeggen van je huidige provider. Daarbij geven we ook door wanneer ons abonnement actief gaat worden. Zo zorgen we ervoor dat je vlekkeloos naar ons over kunt stappen.

Hoe regel ik de Overstapservice?
    Zodra je je bestelling plaatst op onze website kan je de gewenste ingangsdatum van je abonnement doorgeven. Je kunt ervoor kiezen om extra snel opgeleverd te worden (groene datum). Let op! Indien je hier voor kiest is de overstapservice niet mogelijk. Indien je voor een blauwe datum kiest krijg je de optie om de overstap door ons te laten regelen.

Doe je je bestelling in de T-Mobile Shop of via een verkoper aan de deur? Controleer dan goed of de overstapservice vermeld staat op je bevestiging.

Wat heb ik nodig voor de Overstapservice?
    Zodra je aangeeft gebruik te willen maken van de Overstapservice hebben we nog wat gegevens van je oude provider nodig. Zo weten we bij wie we moeten aankloppen. Dit kan je aan ons doorgeven via je persoonlijke account van My T-Mobile Thuis. Doe dit wel binnen één week nadat je je bestelling hebt geplaatst. Wacht je langer is het helaas niet meer mogelijk de overstap aan te vragen.

Ga hiervoor naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand:

* Je huidige aanbieder
    * Het contractnummer
    * De laatste 3 cijfers van je IBAN
    * Je telefoonnummer
    * De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.

Klik vervolgens op Verstuur.

Hoe verloopt de overstapservice verder?
    Wij sturen je verzoek door naar je oude provider. Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat gelijk van ons. Ook als er toch nog meer informatie nodig is, of er klopt iets niet nemen we contact met je op om dit te verhelpen.
    1
  • Bertus.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bertus. heeft ontvangen van andere leden.

is aangemoedigd
    0 Reacties

28 juli 2017, 20:04

ik wil overstappen van kpn naar T-Mobiel (alles in 1),
    en dan gebruikmaken van de overstapservice,
    hoe pak ik dat het beste aan,
    groeten Bertus
    0
  • Fred_M

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fred_M heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

31 juli 2017, 16:12

Hallo,

Na 5 maanden afwezigheid (was klant van Vodafone Thuis) ben ik op "hangende pootjes" teruggekomen na het vroegtijdig beëindigen van mijn abonnement bij NLEx.

Ik wil gebruik maken van de overstapservice, maar kon NLE niet in de lijst vinden. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek dat in jullie lijst NEM te zijn. Misschien handig om dat te veranderen in NLE(x), aangezien die naam door de provider wordt gebruikt ;-)

Maar oke, in het veld contractnummer wilde ik mijn 11 cijferige contractnummer invullen, maar krijg direct een foutmelding omdat het contractnummer maar uit 10 cijfers mag bestaan. Echter mijn contractnummer is toch echt 11 cijfers en start/eindigt niet met een 0.

Hoe kan ik nu mijn correcte oude contractnummer doorgeven?

Alvast bedankt!
    1
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

1 augustus 2017, 22:58

Hey Fred_M!

Welkom terug! Super om je hier weer te treffen. Hangende pootjes of niet, ik ben blij dat je weer terugkomt. Graag maak ik die overstapservice dan ook voor je in orde. NLEx of NEM, ik regel 't. Stuur mij jouw postcode, huisnummer, laatste vier cijfers van je banknummer en vaste telefoonnummer (zoals bekend was bij NLEx) in een privébericht en ik ga mijn best voor je doen. :D
    0
  • Fred_M

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fred_M heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

2 augustus 2017, 18:21

Hey Sander,

Leuk om je hier weer te zien. Zo te zien zijn heel wat oudere Vodafone Thuis moderatoren vertrokken :-( Ik was heel snel met mijn bericht en ga je teleurstellen. Ik heb de aanvraag geannuleerd. Dat heeft helemaal niets met T-Mobile te maken. Om een lang verhaal kort te houden, vertrouw ik mijn telefoonlijn niet meer. Tijdens het half jaar NLEx is mijn verbinding iedere twee maanden ingestort (NLEx levert eigenlijk gewoon Telfort), iets wat bij T-Mobile niet gebeurde. Echter om een jaar DSL via T-Mobile aan te gaan en misschien toch in dezelfde situatie terecht te komen, ben ik uiteindelijk toch maar voor glas gegaan. Geheel tegen mijn principe bij Caiway, maar T-Mobile Thuis levert niet via glas op mijn adres..... Anders was de keuze heel makkelijk geweest :-) Maar ik wil het mezelf en jullie niet aandoen als er echt wat mis is met de lijn (buitenshuis), dat gaat dan heel veel tijd en geld kosten ;-)

Ik kon het bericht helaas niet meer weghalen...

Groeten!
    Fred
    0
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

3 augustus 2017, 14:10

@bertus.

Welkom op het forum en bedankt voor je interesse! Ik heb je bericht hier geplaatst, omdat hierboven de overstapservice wordt uitgelegd. Lukt het met die informatie? De overstapservice vraag je direct bij je aanvraag aan.

@Fred

Aww, dat vind ik jammer. Het lijkt erop dat de DSL lijn inderdaad niet helemaal stabiel is. Dan zal je last krijgen bij alle providers inderdaad. Goed dat je voor glas hebt gekozen, dat is toch de toekomst. Hopen dat de monopolie op glas snel verdwijnt.

Blijf je wel op het forum? :8
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)