Beantwoord: Teletekst ondertiteling

  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    16 mei 2017, 21:38

    - Topic starter
    Dag T-Mobile,


    vraag 1: Als ik ondertiteling via teletekst aan zet via pagina 888 blijft linksboven het volgende staan in groene teletekst cijfers: 888. 00

    Zie foto....

    Vraag 2: waarom kan ik niet terug naar een vorig programma in de gids om die opnieuw te bekijken?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Sander op 6 juni 2017, 09:20
    Ik heb zojuist met onze TV mensen overlegd over de ondertiteling. Het issue is meer dan duidelijk. Het lijkt alleen op DSL te spelen, maar verder onderzoek is nog nodig. Zodra ik meer info heb, zal ik dit hier communiceren.
    Bekijk origineel

    1 Bijlage

  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    16 mei 2017, 21:41

    Oja, resetten heeft geen zin
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    17 mei 2017, 21:09

    Mobile, waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag? Vragen die later zijn gesteld zijn wel van een antwoord voorzien zag ik....
    0
    Quote
  • Jeroen

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Thuis moderator
    103 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    18 mei 2017, 15:47

    Hoi @dikkedikkie,

    Ik heb het hier getest voor je. Als je op "exit" klikt nadat je de teletekst ondertiteling hebt aangezet zou de 888.00 melding moeten verdwijnen. Om je tweede vraag te beantwoorden: het is niet mogelijk om een programma vanuit de tv gids opnieuw te bekijken. We hebben kastjes waarmee je kunt opnemen, maar dan zal je dit wel van tevoren moeten invoeren.
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    18 mei 2017, 19:50

    Hallo Jeroen,

    Ik weet niet wat je getest hebt maar de exit knipt zorgt er juist voor dat de teletekst en daarmee de ondertiteling wordt uitgezet....Dus ja de getallen verdwijnen maar de ondertiteling ook....

    Lijkt me ook logisch gezien de betekenis van het woord exit :).

    Heb je een andere oplossing.
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    19 mei 2017, 12:49

    dikkedikkie schreef:

    Hallo Jeroen,

    Ik weet niet wat je getest hebt maar de exit knipt zorgt er juist voor dat de teletekst en daarmee de ondertiteling wordt uitgezet....Dus ja de getallen verdwijnen maar de ondertiteling ook....

    Lijkt me ook logisch gezien de betekenis van het woord exit :).

    Heb je een andere oplossing.




    ....?
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    10999 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    19 mei 2017, 13:33

    Hi Dikkedikkie,

    Reacties worden op volgorde van binnenkomst opgepakt. Houd er rekening mee dat het zogeheten bumpen niet is toegestaan op het forum. Een reactie volgt doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Jouw vraag komt dus vanzelf aan de beurt.
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    19 mei 2017, 13:43

    Ik snap dat.
    Ik hoop dat je ook begrijpt dat er irritatie ontstaat als er een antwoord wordt gegeven dat werkelijk nergens over gaat.
    In plaats van bovenstaand te typen had de vraag ook beantwoord kunnen worden.
    0
    Quote
  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    797 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    19 mei 2017, 16:54

    Hoi dikkedikkie! Ik heb je gezien. Bedankt voor je geduld. Jammer dat exit niet de oplossing was. Erg vreemd trouwens. Ik kan mij die ondertitels van teletekst 888 van vroeger nog herinneren. Dan verdween de bovenbalk na enkele seconden vanzelf uit beeld en bleef de ondertiteling over. Tja, ik heb hier nu nog even geen antwoord op. Ik ga het eens rondvragen. Hier zal ik dan na het weekend op terugkomen.

    Je tweede vraag is wel beantwoord toch? Je kunt wel Begin Gemist terugkijken (als er zo'n rond pijltje bijstaat), maar als het programma is afgelopen, dan niet meer. Dan is er wellicht nog iets mogelijk met Uitzending Gemist, maar anders niet.
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    19 mei 2017, 20:27

    Hi Sanders, kijk aan jouw heb ik tenminste wat ;). Vroeger....praat me er niet van. Alles was zoveel simpeler haha.
    Ik wacht je antwoord even af.
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    25 mei 2017, 18:48

    Hi sander, en?
    0
    Quote
  • Sander

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    797 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    26 mei 2017, 13:13

    Nou, ik val maar met de deur in huis. Ik wacht nog op antwoord. :( Ik heb vandaag een herinnering gestuurd, maar nog geen antwoord. Ik kom er op terug! Zoveel is zeker...
    0
    Quote
  • dikkedikkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dikkedikkie heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    90 Reacties
    Auteur

    31 mei 2017, 08:36

    Hallo Sander,

    inmiddels zijn we weer wat dagen verder.
    Heb je een status update?
    Ik had 1.5 week geleden ook al gebeld en zou teruggebeld worden omdat er een zogeheten case zou zijn aangemaakt. Niets meer gehoord van de tmobile zijde.
    Ook de chat heeft niets opgeleverd.
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)