[Poll] Toevoegen RTL zenders aan Uitzending Gemist.

• Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    412 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

14 november 2017, 16:34

- Topic starter
    Op dit moment zijn de RTL zenders niet beschikbaar bij Uitzending Gemist.
    Ik vind dit natuurlijk erg jammer en wil graag weten wat jullie hier van vinden.
    0

Moet RTL toegevoegd worden aan Uitzending Gemist ?

• TAVL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TAVL heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    53 Reacties

15 november 2017, 08:28

Tweeledig. Enerzijds; ja. Zeker als ik naar de concurrentie kijk. Ziggo heeft voor ongeveer ieder kanaal een VOD mogelijkheid. Ook Fox, Disney Channel, MTV, etc. Ook KPN en 1001 dochters is uitgebreider.

Anderzijds wordt de noodzaak met de huidige smart tv's wel minder. Al is dit voor velen zonder smart tv of casting device nog een minder valide argument.
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    412 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

16 november 2017, 20:25

Ik zie net dat de poll niet werkt op mobiele apparaten. voor de gene die hun stem willen uitbrengen gaag even switchen naar de desktop versie van de site.

@TAVL ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind dat RTL toch echt tot het minimale behoord. vandaar deze gebruikers actie om het er bij te krijgen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)