[Nieuw bij T-Mobile Thuis] Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go

• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

27 juli 2017, 15:47

- Topic starter

Goed nieuws! Vanaf 1 augustus bieden wij ook Ziggo Sport Totaal Go en Film1 Go aan!

Dit is al een tijdje een grote wens bij veel van onze klanten. Zeker sinds Max Verstappen het zo goed doet! Ook is het in de vakantie wel zo prettig als je op je mobiel, tablet of laptop van deze zenders kunt genieten. In de tuin, in het park of naast het zwembad!

Hoe werkt Ziggo Sport Totaal Go?
    Wat heb ik nodig voor Ziggo Sport Totaal GO?
    •het Ziggo Sport Totaal pakket bij T-Mobile Thuis
    •jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in My T-Mobile Thuis of in het TV menu)
    •de Ziggo Sport Totaal Go app of toegang tot de website van Ziggo Sport Totaal Go

Hoe log ik in?
    Via de app
    Download de Ziggo Sport Totaal app in de App Store van Apple, in de Google Play Store voor Android of in de appstore voor Windows 8. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
    Via de website
    Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website go.ziggosporttotaal.nl/user/login. Je krijgt dan dit te zien:

Inloggen maar!

Let op: Na een week word je automatisch uitgelogd en zul je opnieuw moeten inloggen!

Film1 Go, hoe werkt het?
    Wat heb ik nodig voor Film1 Go?
    •het Film1 pakket bij T-Mobile Thuis
    •jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in My T-Mobile Thuis of in het TV menu)
    •de Film1 Go app of toegang tot de website van Film1 Go

Hoe log ik in?
    Via de app
    Download de Film1 Go app in de App Store van Apple of in de Google Play Store voor Android. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
    Via de website
    Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website website van Film1 Go. Je krijgt dan dit te zien:

Inloggen maar!

Frequently Asked Questions

•Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor My T-Mobile Thuis, wat nu?
    Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dat niet, kijk dan hier voor meer uitleg.
    •Waar kan ik mijn T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode vinden?
    Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer ook in je TV menu terugvinden (Menu//Instellingen//Systeeminformatie//Set Top Box). Je TV-pincode staat ook in de e-mail en brief die je kreeg ter bevestiging van je aanvraag.
    •Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk kijken?
    Je kan op maximaal vijf apparaten gelijktijdig verbonden zijn op de Ziggo Sport Totaal Go app en met vier op de Film1 Go app.
    •Hoe verwijder ik een apparaat dat eerder verbonden is geweest?
    Het beheer van de apparaten doe je online.
    Ziggo Sport Totaal
    Klik rechts bovenin op 'Mijn Ziggo Sport Totaal' en vervolgens op 'Mijn account'.

Film1
    Bij Film1 kun je bij ‘Verbonden apparaten’een toestel verwijderen of de naam aanpassen.

•Kan ik ook streamen naar een TV?
    Jazeker! Je kunt via Airplay/AppleTV of een chromecast streamen naar je TV. Om van de maximale kwaliteit te genieten kun je natuurlijk het beste via onze TV Box kijken.
    •Help! Het werkt niet. Wat nu?
    T-Mobile Thuis biedt ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van je TV-pakket. Verdere ondersteuning wordt door Ziggo Sport Totaal aangeboden via hun contactforumlier
    •Wat zijn de vereisten qua software?
    Voor zowel de Ziggo Sport Totaal Go als de Film1 Go app dien je voor Apple apparaten iOS 9.0 of hoger te hebben en tenminste Android 4.3.
    •Mijn apparaat is gejailbreakt of geroot. Maakt dat uit?
    Beide apps ondersteunen geen phones of tablets die gejailbreakt of geroot zijn.

=>> Nieuw op ons forum? Wees welkom: Thuis op het forum!
    0
  • Sjoer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sjoer heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

5 augustus 2017, 12:33

Goedemiddag,

Als ik wil inloggen op de Ziggo Sport Go app kom ik er niet in. Mijn TV gegegens zijn onjuist. Als ik deze gegevens in vul bij de TV-anywhere app doen deze gegevens het wel. Waar gaat het mis?
    0
  • Hidden.nld
    54 Reacties

5 augustus 2017, 15:52

kan je op de normale tv wel Ziggo sport kijken ?
    0
  • Sjoer

is een Top Poster
    5 Reacties

6 augustus 2017, 10:42

Hidden.nld schreef:

kan je op de normale tv wel Ziggo sport kijken ?

Ja op de televisie heb ik gewoon beeld.

De klantenservice van TM thuis is niet bekend met dit probleem en bij Ziggo kunnen ze je al helemaal niet helpen.

TV anywhere / Fox Sports GO heb ik wel kunnen activeren met dezelfde gegevens. (klant nummer / pincode)
    0

1 Bijlage

• Sander

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

7 augustus 2017, 10:06

Hoi Sjoer,

Dat is raar natuurlijk. Deze puzzel lossen graag op!

Checks
    • Je TV-klantnummer bestaat uit tien cijfers?
    • Je TV-pincode bestaat uit vier cijfers?
    • Kun je controleren of beide gegevens bij elkaar horen in My T-Mobile Thuis?
    • Je hebt ook T-Mobile als provider gekozen in de app?
    • Kan je wel op de website de Ziggo kanalen bekijken?

Ik ben benieuwd wat het kan zijn!
    0
  • Sjoer

is een Top Poster
    5 Reacties

7 augustus 2017, 11:02

Zoals ik al aangaf in mijn vorige post. Fox sports Go werkt samen met mijn TV antwhere app mijn klantnummer/pincode zijn 100% correct. Dit heb ik namelijk dubbelgecheckt met jullie klantenservcie. Op de website van ziggo is inloggen ook niet mogelijk krijg dezelfde foutmelding.

Ook heb ik daarnaast contact gehad via de support van ziggo op de website zoals boven staat aangegeven deze komen met de volgende reactie: zie bijlage
    0

1 Bijlage

• EerselZuid

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EerselZuid heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

8 augustus 2017, 16:39

Hier idem, netjes TV klantnummer en PIN code van de My T-Mobile website afgehaald (zelfs gekopieerd), maar dan krijg ik de melding terug dat de combinatie van beide niet zou kloppen?
    Dit geldt zowel voor de Ziggo Sport website als voor de mobiele Ziggo Sports Go app, ook netjes gekozen voor T-Mobile thuis als provider.
    Ik heb bij T-Mobile een actief abonnement op Ziggo Sport Compleet.
    0
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

8 augustus 2017, 17:52

@Sjoer en @EerselZuid,

Bedankt voor het uitproberen. Ik zet dit graag door. Mag ik hiervoor van jullie beiden je postcode en huisnummer in een privébericht? Dan ga ik het uitzoeken voor jullie!
    0
  • Sjoer

is een Top Poster
    5 Reacties

9 augustus 2017, 01:26

Sander schreef:

@Sjoer en @EerselZuid,

Bedankt voor het uitproberen. Ik zet dit graag door. Mag ik hiervoor van jullie beiden je postcode en huisnummer in een privébericht? Dan ga ik het uitzoeken voor jullie!

Verstuurd... Na eerder verwezen te zijn door de Ziggo klantenservice opnieuw contact gehad met de klantenservice van TM-thuis. Op 07-08-17 een ticket aangemaakt naar de 2e lijn binnen 24 uur opgelost (complimenten) echter meld de 2e lijn dat het probleem niet bij TM-Thuis ligt.

Omdat ik zo graag de Europese Super cup wilde volgen heb ik los van TM-thuis de Ziggo Sport Go App geactiveerd.

Hoop dat je mij kunt helpen sander :?
    1
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

10 augustus 2017, 10:54

Bedankt voor de gegevens! Ik ben op onderzoek. Ik houd jullie hier op de hoogte. :)
    0
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

11 augustus 2017, 18:30

Begrijp ik dat het bij jullie nu weer goed werkt? Kunnen jullie nogmaals proberen in te loggen?

Ik duim mee!
    0
  • Sjoer

is een Top Poster
    5 Reacties

12 augustus 2017, 19:25

Sander bedankt!

Alles lijkt weer te werken
    1

1 Bijlage

• Sander

T-Mobile Thuis moderator
    604 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

14 augustus 2017, 14:12

Hoi Sjoer en EerselZuid,

Mag ik jullie hartelijk bedanken voor deze feedback. Dankzij jullie is het nu verholpen. Het bleek dat er in sommige gevallen een nulletje uit het TV-klantnummer verdween, waardoor het inlogsysteem het nummer niet herkende. Dit is nu verholpen.

Let the games begin! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)