Beantwoord: Vaste telefoonlijn dood

  • Oma Floortje

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oma Floortje heeft ontvangen van andere leden.

    is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

    30 oktober 2017, 21:45

    - Topic starter
    Sinds weken geen verbinding huistelefoon. 2x mail gestuurd, maar niemand neemt contact met mij op via mob. Nr. Slechtr service 😬😬😬
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 16 februari 2018, 10:42
    Hi Mammavandrie, bedankt voor je geduld, ik heb alle informatie doorgezet naar onze technische specialisten om dit op te lossen. Zodra ik een reactie heb neem ik contact met je op!
    Bekijk origineel
  • Hidden.nld

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    817 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    31 oktober 2017, 19:06

    Hallo Oma Floortje,

    Wat vervelend dat de telefoon niet meer werkt. Als je voip lampje brand op het modem (DSL) moet je even de andere poort proberen achter op het modem.
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    720 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    3 november 2017, 17:27

    Hi Oma Floortje, allereerst van harte welkom op het T-Mobile Thuis forum! Zoals je al hebt gemerkt is het op het moment erg druk, excuses hiervoor.
    Ik ben meteen voor je op onderzoek uitgegaan en de huistelefoon staat goed geregistreerd! De telefoon kan aangesloten worden op poort 1, controleer als eerste even of dit het geval is. Als dat het geval is sluit dan de telefoonkabel opnieuw aan op de modem en het toestel/basisstation en haal even de stroom van het basisstation en zet deze daarna weer aan.

    Als je daarna nog geen ontvangst hebt start dan ook de modem opnieuw op door deze van de stroom te halen en na een paar seconden weer aan te sluiten. Ik hoor graag van je of het gelukt is!
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    4 februari 2018, 09:18

    Ik heb ook problemen met mijn vaste telefoonaansluiting, kan net als Oma Floortje al een aantal weken niet bellen, of gebeld worden. Heb alles al geprobeerd volgens mij, van poort 1 naar poort 2 gezet zonder resultaat, en terug naar poort 1 ook zonder resultaat. Kastje gereset zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    4 februari 2018, 10:00

    Mammavandrie schreef:

    Ik heb ook problemen met mijn vaste telefoonaansluiting, kan net als Oma Floortje al een aantal weken niet bellen, of gebeld worden. Heb alles al geprobeerd volgens mij, van poort 1 naar poort 2 gezet zonder resultaat, en terug naar poort 1 ook zonder resultaat. Kastje gereset zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?



    Ik ben trouwens al een jaar klant van jullie, zonder al te grote problemen, en ik heb niets veranderd, kon tot voor kort gewoon bellen met de huistelefoon
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    720 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    5 februari 2018, 19:01

    Hi Mammavandrie, dat is gek! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en qua netwerk staat alles goed en er is gelukkig een verbinding. We gaan nu onderzoeken waar het dan wél door komt! Zou je onderstaande eens willen proberen?

    De juiste poort is poort 1. Zou je de RJ11 stekker eens opnieuw aan willen sluiten op de modem en het basisstation van je telefoon?

    Voer daarna een reset uit van het basisstation door deze even van de stroom te halen en na een aantal seconden weer aan te sluiten.

    Voer daarna een fabrieksreset uit van de modem door het 'reset' knopje even een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een tandenstoker of paperclip totdat je alle lampjes op de modem ziet branden. De modem gaat daarna opnieuw opstarten en na ongeveer twee minuten heb je weer verbinding.

    Ik hoor graag wat het resultaat is!
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    6 februari 2018, 09:19

    Brian schreef:

    Hi Mammavandrie, dat is gek! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en qua netwerk staat alles goed en er is gelukkig een verbinding. We gaan nu onderzoeken waar het dan wél door komt! Zou je onderstaande eens willen proberen?

    De juiste poort is poort 1. Zou je de RJ11 stekker eens opnieuw aan willen sluiten op de modem en het basisstation van je telefoon?

    Voer daarna een reset uit van het basisstation door deze even van de stroom te halen en na een aantal seconden weer aan te sluiten.

    Voer daarna een fabrieksreset uit van de modem door het 'reset' knopje even een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een tandenstoker of paperclip totdat je alle lampjes op de modem ziet branden. De modem gaat daarna opnieuw opstarten en na ongeveer twee minuten heb je weer verbinding.

    Ik hoor graag wat het resultaat is!



    Hi Brian,
    ik heb gedaan wat jij vroeg, stekkers uit modem en teruggezet, basisstation van de stroom afgehaald en er weer op, en de modem een fabrieksreset gedaan. Nog steeds werken mijn huistelefoons niet... :(
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    720 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    8 februari 2018, 14:57

    Hi, dan gaan we verder kijken! Wat geeft het VoIP/Phone lampje op je modem aan? Brandt deze continu, knippert hij of is deze uit? En is het voor jou misschien mogelijk om een ander toestel en RJ11 kabeltje te proberen? Op die manier kan je uitsluiten dat je telefoon zelf mogelijk defect is. Ik hoor het graag!
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    9 februari 2018, 11:59

    Brian schreef:

    Hi, dan gaan we verder kijken! Wat geeft het VoIP/Phone lampje op je modem aan? Brandt deze continu, knippert hij of is deze uit? En is het voor jou misschien mogelijk om een ander toestel en RJ11 kabeltje te proberen? Op die manier kan je uitsluiten dat je telefoon zelf mogelijk defect is. Ik hoor het graag!



    Het Voip lampje brandt continu, en ik heb geen andere telefoons en/of kabels die ik erop aan kan sluiten. Ik heb twee vaste telefoons, en beiden hebben wel stroom, de batterijen laden gewoon op.
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    720 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    9 februari 2018, 13:33

    Hey Mammavandrie, bedankt voor de informatie! Zou je mij via een privébericht twee of meer testgesprekken door willen sturen met de datum, tijdstippen en telefoonnummers? Dan zorg ik dat onze technische dienst dit verder uit gaat zoeken!
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    9 februari 2018, 13:56

    Brian schreef:

    Hey Mammavandrie, bedankt voor de informatie! Zou je mij via een privébericht twee of meer testgesprekken door willen sturen met de datum, tijdstippen en telefoonnummers? Dan zorg ik dat onze technische dienst dit verder uit gaat zoeken!



    testgesprekken? ik kan helemaal niets met de telefoons op dit moment...
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    720 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    11 februari 2018, 09:43

    Hi, wat gebeurt er exact wanneer je bijvoorbeeld probeert te bellen? Krijg je dan een bepaalde toon te horen of is de lijn geheel dood? Kan je wel een nummer invoeren of gebeurt er dan niets? Als je wel een nummer in kan voeren zou je dit dan willen proberen en het tijdstip door willen geven? Dit kan ons helpen om te achterhalen waar het exact mis gaat. Als je helemaal niets kan doen dan hoor ik het ook graag, dan geef ik dit direct door.
    0
    Quote
  • Mammavandrie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mammavandrie heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    13 februari 2018, 11:53

    Brian schreef:

    Hi, wat gebeurt er exact wanneer je bijvoorbeeld probeert te bellen? Krijg je dan een bepaalde toon te horen of is de lijn geheel dood? Kan je wel een nummer invoeren of gebeurt er dan niets? Als je wel een nummer in kan voeren zou je dit dan willen proberen en het tijdstip door willen geven? Dit kan ons helpen om te achterhalen waar het exact mis gaat. Als je helemaal niets kan doen dan hoor ik het ook graag, dan geef ik dit direct door.



    Nu, ik heb het geprobeerd, maar er komt helemaal geen geluid uit mijn telefoons. Ik kan wel de nummers intoetsen, maar dan gebeurt er niets... Net geprobeerd om 11.52
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)