Beantwoord: Nummerweergave huistelefoon

  • Marjolein1982

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marjolein1982 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    2 november 2017, 20:05

    - Topic starter
    Als wij gebeld worden op de vaste lijn dan staat er standaard geen nummer, waardoor ook gemiste oproepen niet bekend zijn bij ons. Omdat het altijd onbekend nummer is.

    Een poos geleden al een tijd met de klantenservice aan de lijn gehangen om het op te lossen. Telefoon is gewoon geschikt voor Nummerweergave.

    Wie heeft de oplossing.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 6 november 2017, 16:16
    Hi Marjolein1982, ik ga meteen kijken of we dit kunnen verhelpen! Zou je hiervoor de onderstaande stappen eens willen proberen?

    Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

    Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan de modem opnieuw op door deze even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon. Ik hoor graag of het hiermee gelukt is!
    Bekijk origineel
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    359 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    6 november 2017, 16:16

    Hi Marjolein1982, ik ga meteen kijken of we dit kunnen verhelpen! Zou je hiervoor de onderstaande stappen eens willen proberen?

    Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

    Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan de modem opnieuw op door deze even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon. Ik hoor graag of het hiermee gelukt is!
    0
    Quote
  • Marjolein1982

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marjolein1982 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    6 november 2017, 16:20

    Dag Brian,

    Vanochtend telefonisch contact gehad met de klantenservice en alle stappen die je hierboven beschrijft heb ik met een medewerker doorlopen.

    Echter zonder succes. De case is doorgezet naar de technische dienst, hopelijk komt er vlug een oplossing.
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    359 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    9 november 2017, 11:27

    Hi Marjolein, helemaal goed, onze technische dienst gaat dit zeker voor je oplossen! Als ik hier nog iets voor je in kan betekenen laat het dan zeker weten!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)