Beantwoord: Geen nummerherkenning meer

  • jeroenvo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jeroenvo heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    29 maart 2018, 22:08

    - Topic starter
    sinds een paar weken zie ik niet meer wie er belt en krijg iedereen binnen op -- PRIVE NUMMER -- voor heen nooit geen last mee gehad.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 5 april 2018, 12:54
    Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

    Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

    Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!
    Bekijk origineel
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties

    30 maart 2018, 12:07

    Hoi jeroenvo, welkom op het klantenforum.

    Zou je wat meer informatie kunnen geven over je probleem? Het is nu niet duidelijk of het om T-Mobile mobiel of Thuis gaat. Kun je ook aangeven op welk toestel of apparaat de nummerherkenning niet meer werkt?
    0
    Quote
    Medeklant, geen medewerkster.
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    31 maart 2018, 15:03

    Bij mij komt het volledige telefoonnummer (inclusief 0031) in de display te staan... geen naam terwijl die wel in het telefoonboek van dezelfde telefoon staan, bij T-Mobile Thuis bellen.

    Is er misschien een knopje ergens, wat ik op 'nummerherkenning aan' kan schuiven?
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1074 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    5 april 2018, 11:18

    Hey bujazebra, ik zie dat Sander inmiddels alles al opgelost heeft! :) Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
    0
    Quote
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    5 april 2018, 11:40

    Dat klopt, Brian, ik log nu heel gemakkelijk in het forum in, maar de voicemail instellen op mijn huistelefoon gaat (nog?) niet, en evenmin heb ik nummerkerkenning (https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/is-er-een-storing-in-t-mobile-als-je-je-voicemail-in-wilt-stellen-telefonie-thuis-299380). Als jij (of iemand anders) me nou nog dáármee kan helpen, dan ben ik helemaal tevreden :D
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1074 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    5 april 2018, 12:54

    Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

    Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

    Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!
    0
    Quote
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    5 april 2018, 14:36

    Ik heb het basisstation er een aantal minuten uitgehaald (uit het stopcontact bedoel ik), en daarna mezelf effies gebeld met de mobiele telefoon, maar nog steeds komt er 00316endanm'nnummer in de display (?).

    Um... hoe maak ik van 010***60 een elfcijferig nummer?

    Voor wat betreft de voicemail, yep, 1233, optie 6, optie 1 en optie 2 (kun je trouwens ook instellen na hoeveel keer overgaan de voicemail op zou nemen?)... niet gelukt :(
    0
    Quote
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    5 april 2018, 16:17

    Ok, de nummerherkenning heb ik werkende gekregen...

    In het telefoonboek van mijn huistelefoon heb ik van alle nummers de 00 (van bijv. 0031) afgehaald, een 'goed' nummer nu, ziet er zo uit: 3110881303030.

    Nu nog de voicemail, alsjeblieft:8?
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1074 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    10 april 2018, 11:28

    Hi bujazebra, goed om te horen dat het gelukt is met je nummerweergave, helemaal top! Voor je voicemail heb ik onze technische dienst ingeschakeld om na te kijken wat er exact mis gaat en of we mogelijk nog iets aan onze kant aan kunnen passen!
    0
    Quote
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    10 april 2018, 15:18

    Hai Brian,

    Ik vond zojuist dít in mijn mailbox:

    [Ticket#2018041011011248] Je verzoek is in behandeling

    Beste Klant,

    Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Binnen maximaal drie tot vijf werkdagen ontvang je een update.

    Dit gaat dan waarschijnlijk over de voicemail?
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1074 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    13 april 2018, 08:56

    Hey bujazebra, klopt helemaal! :) Onze technische specialisten zijn voor je aan de slag gegaan om de problemen met de voicemail op te lossen. Je ontvangt ook weer een bevestiging per e-mail zodra het probleem is verholpen!
    0
    Quote
  • bujazebra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bujazebra heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    45 Reacties

    13 april 2018, 13:36

    Oké, we wachten af :D

    Dank je wel!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)