Vraag: Zeer slecht verbinding internet

  • Mrts55

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mrts55 heeft ontvangen van andere leden.

    is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

    21 september 2017, 20:44

    - Topic starter
    Met vodafone was er niks mis mee, sinsdien julie het overgenomen hebben heb ik zeer slecht internet, en nu een week hen ik hele trage internet mails openen duurt ongeveer 4 minuten, ik kan ook geen tv meer kijken. Morgen heb ik klanten als mijn intrnet het niet doet heb ik verlies van duizenden euros .
    Ja ik heb mn modem gereset, alle kabels vernieuwd, !!

    Graag en oplossing zo snel mogelijk
    0
    Quote
  • Poco-Loco
    1928 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    21 september 2017, 21:39

    Mrts55 schreef:

    Morgen heb ik klanten als mijn intrnet het niet doet heb ik verlies van duizenden euros .


    Welkom op een forum voor klanten onderling.

    Als je internet zakelijk gebruikt en er dergelijke gevolgen zitten aan het wegvallen, had je zakelijk internet moeten nemen. Niet een consumentenproduct.

    Zeker nooit Ziggo geprobeerd? Die durven namelijk na 4 maanden, een maand na opzegging, pas werkzaamheden aan te kondigen van de door hunzelf gerealiseerde ellende. Consumentenproducten bevatten consumentenbetrouwbaarheid. Als je 1 dag van te voren, op een forum voor klanten onderling, waar de reactietijd tussen de 24 en 48 uur van moderators ligt, een melding doet... dan hoop ik dat je intelligent genoeg bent om te realiseren dat dit niet gaat werken.

    Kabels niet in orde is bij mij bs... daar ligt het zelden aan, helemaal als het het al deed
    Modem resetten, een werkelijke fabrieksreset? Zo ja, dan zijn er nog twee opties.
    Doet alles het niet... elke website, elke pagina is traag of alleen je email?
    Alleen email, welk emailprogramma en welke service gebruik je?

    Emails, je weet dat je vodafone adres is overgezet? Puur ter controle.
    0
    Quote
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    492 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    25 september 2017, 17:40

    Hi Mrts55, ik heb meteen even met je meegekeken en ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Mocht je naar aanleiding van mijn bericht nog vragen hebben stel ze dan gerust!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)