Beantwoord: Traag internet

  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    6 februari 2018, 19:14

    - Topic starter
    Ik zit al een hele tijd met een situatie wat zich niet op schijnt te lossen.
    Het internet is traag om de haverklap valt mijn WiFi verbinding uit wel steeds van korte duur.
    Jullie kunnen wel invullen als je bezig bent met iets op je iPad dat dan alles er uit vliegt.
    De tv heeft ook haperingen ook diverse malen aangegeven bij de servicedienst. Elke keer als ik bel moest ik het kastje er uittrekken of HDMI kabel vervangen. Zelfs elke dag om ongeveer 16.00 uur begon altijd het geluid van de radio te stotteren. Ik wil wel zeggen dat ze mij altijd keurig ter woord stonden. Totdat ik zag dat er een nieuwe aanbieding was van internet 750 mbits. Het werd aangesloten en toen dacht ik even een speedcontrole doen. Maar wat dacht je bekabeld op de laptop 50 a 60 mbits. Weer aan de bel ik moest een speedcontrole opsturen. Daar op kwam er een monteur die de oplossing ook niet heeft gevonden. Het lag in iedergeval niet bij mij thuis. Dus nou morgen wordt het weer vijf dagen verder en ik moet denk ik maar gewoon afwachten. Ik wordt hier wel behoorlijk sjaggerijnig en moe van. Hoelang moet ik mijn geduld nog bewaren.
    1
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Sterre op 8 februari 2018, 13:49
    Hi beek47!

    Hier jouw verlosser, de boodschapbrenger vanuit T-Mobile! Onze technische dienst heeft het onderzocht en meldt het probleem gevonden te hebben. Jouw kabel laat slechts 100 Mbps toe, dan haal je inderdaad de snelheid van 750 Mbps niet. Ook kan het zijn, net als wat Hidden.nld aangaf, dat het apparaat waarop jij van het internet gebruikmaakt, deze snelheid niet aankan. Ook dan haal je geen 750 Mbps. Ik raad je dus in eerste instantie aan om de kabel te vervangen naar een die meer snelheid dan 100 Mbps aankan. Mocht je dan nog geen hogere snelheid krijgen, trek gerust weer in de bel! Ik kan dan de technische dienst vragen het verder te onderzoeken.
    Bekijk origineel
  • Hidden.nld

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    1116 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    6 februari 2018, 20:14

    Hallo beek47,

    Balen zeg dat het allemaal niet werkt.
    50 mbit bekabeld op de laptop is natuurlijk niet de bedoeling. heb je ook de wifi uitgeschakeld op dat moment ? niet de 750 halen komt zelden voor (bekabeld) en in de meeste gevallen komt dit dan door een slechte netwerk kaart in de computer zoals de atheros. of het komt door een te hoge demping op de lijn maar dan hadden ze dat wel gezegd.

    zou je eens kunnen testen in veilige modes en zorgen dat de wifi uit staat ?
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    6 februari 2018, 20:24

    Hallo Hidden,

    Inderdaad had ik de WiFi uit geschakeld, er is een monteur geweest ook alles geprobeerd nieuwe modem en hij kwam ook niet verder dan die 50 mbits. Hij heeft het weer uit handen gegeven dus maar weer afwachten.

    Dankjewel voor de reactie
    0
    Quote
  • Sterre

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sterre heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    460 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    8 februari 2018, 13:49

    Hi beek47!

    Hier jouw verlosser, de boodschapbrenger vanuit T-Mobile! Onze technische dienst heeft het onderzocht en meldt het probleem gevonden te hebben. Jouw kabel laat slechts 100 Mbps toe, dan haal je inderdaad de snelheid van 750 Mbps niet. Ook kan het zijn, net als wat Hidden.nld aangaf, dat het apparaat waarop jij van het internet gebruikmaakt, deze snelheid niet aankan. Ook dan haal je geen 750 Mbps. Ik raad je dus in eerste instantie aan om de kabel te vervangen naar een die meer snelheid dan 100 Mbps aankan. Mocht je dan nog geen hogere snelheid krijgen, trek gerust weer in de bel! Ik kan dan de technische dienst vragen het verder te onderzoeken.
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    8 februari 2018, 14:08

    Hallo,

    En is dat nou hersteld dan, want volgens de monteur lag de fout niet bij mij thuis.
    En ik heb net een speedcontrole gedaan niet bekabeld. En ik kom niet hoger dan 37.50 mbits download en upload 26 mbits dat lijkt me toch niet goed. Dat is via WiFi.
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    8 februari 2018, 14:29

    En bekabeld geeft hij 35.31 mbits download en 85.53 upload
    0
    Quote
  • Brian

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1272 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    8 februari 2018, 16:48

    Hi beek47, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Goed dat je nog even aan de bel trekt! We hebben ongeveer een half uur geleden contact opgenomen met de netbeheerder om dit verder uit te zoeken. Vermoedelijk moet er een patch-kabel vervangen worden door de netbeheerder en dan is het hopelijk definitief opgelost! Excuses voor de overlast.
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    13 februari 2018, 11:26

    Tot vandaag nog niets vernomen.
    0
    Quote
  • Sterre

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sterre heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Thuis moderator
    460 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    14 februari 2018, 12:08

    Hoi beek47!

    Ik heb het direct voor je gecheckt, ook wij hebben inderdaad nog geen terugkoppeling gekregen van de netbeheerder. Ik wil ze nog even de tijd geven om goed uit te zoeken wat het probleem is en wat een oplossing kan zijn, als ze vrijdag nog niets hebben laten weten, ga ik er voor je achteraan!
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    14 februari 2018, 14:31

    Hallo Sterre,

    Ik heb vanmiddag net een telefoontje gehad van de netbeheerder dat hij vandaag of morgen langs komt.
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    14 februari 2018, 22:46

    Vanmiddag zijn de monteurs bij mij geweest. Zij hebben alles gecontroleerd vanaf de pop-up tot aan de modem maar geen probleem gevonden. Weer terug bij af ik dacht t mobile even op de hoogte brengen en nou begint het verhaal weer van in het begin. Gegevens opsturen van mijn snelheid enz. Als ik dat doe dan gaan ze weer verder met het onderzoek. Wel gaf hij aan dat waarschijnlijk bij tmobile op het verkeerde knopje hebben gedrukt ipv hoger naar lager. Dat zou dan per ongeluk zijn gebeurt. Het blijft voor mij nog hopenlijk niet te lang een raadsel.
    0
    Quote
  • mark de joode

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mark de joode heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    14 februari 2018, 22:57

    Hallo, hier hetzelfde probleem, de wanhoop echt nabij,

    Ik word er helemaal knettergek van, heb al 3 maanden een bar slechte internetverbinding, verschillende malen gebeld, monteur is al langs geweest, heeft een nieuwe modem geplaatst, maar een week later weer ellende. Al regelmatig van kanaal verwisseld door helpdesk, al regelmatig weer terug in fabrieksinstellingen. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, dit is gewoon een wanprestatie van T-mobile, ik betaal ergens voor, wat gewoon niet geleverd word. Ik ben zelf ondernemer, en als ik iets niet goed doe, word ik er ook op aangerekend en kom ik tot een oplossing, maar wat t-mobile doet is mensen aan t lijntje houden. Deze klacht zie ik constant terug komen bij jullie, en allemaal sinds die overname, daarvoor een jaar Vodafone en nooit klachten. Mijn geduld is na 3 maanden weleens klaar. Hoe kan ik in godsnaam ondernemen zonder internet. In contact komen met iemand anders dan de helpdesk is onmogelijk. Ik zeg ook mijn contract op wegens wanprestatie en/of niet geleverde diensten.
    0
    Quote
  • beek47
    25 Reacties
    Auteur

    15 februari 2018, 16:51

    ik kreeg vanmorgen een email dat het opgelost zou zijn? Ik vraag mij toch wat af en dat wil ik graag bevestigd hebben. Jullie kunnen de lijn doormeten op snelheid. Willen jullie dat voor mij doen en de uitslag per email willen toesturen.
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)