• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    796 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

28 augustus 2017, 16:49

- Topic starter

Sinds februari van dit jaar (2017) staat Thuis onder de vlag van T-Mobile. Vrijwel alles is inmiddels aangepast en geheel in huisstijl van T-Mobile. Bìjna alles! Het e-mailadres van de klanten die voor februari hebben besteld, eindigt nu nog steeds op @vodafonethuis.nl. Hoog tijd om ook dit in T-Mobile stijl te veranderen.

Per 16 december 2017
    Je huidige @vodafonethuis.nl e-mailadres zal op 16 december 2017 vervallen. Daarom hebben we voor jou de e-mailadressen die jij hebt en eindigen op @vodafonethuis.nl of @vodafonevast.nl ook alvast aangemaakt met @t-mobilethuis.nl.

Wat gaan we doen?
    We zorgen ervoor dat vanaf woensdag 6 september:
    • alle e-mails die je nu binnenkrijgt op de @vodafonethuis.nl ook binnenkomen op je nieuwe @t-mobilethuis.nl adres.
    • je met je nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mailadres als gebruikersnaam kunt inloggen op de webmail (mail.t-mobilethuis.nl) en op My T-Mobile Thuis. Je kunt gewoon hetzelfde wachtwoord blijven gebruiken.
    • dat we je afzendadres overschrijven met je nieuwe e-mailadres, zodat je contacten je e-mails ontvangen vanaf je nieuwe e-mailadres.
    • Je nieuwe @t-mobilethuis.nl adres dezelfde inbox heeft als je huidige e-mailadres. Op die manier blijven je oude e-mails en contactgegevens bewaard.

Let op!
    Eind oktober zullen we de laatste dingen voor je omzetten. Dan veranderen we je e-mailadressen/aliassen en ook het e-mailadres waarop je voicemail binnenkomt. Tot die tijd zie je nog je oude adressen staan in My T-Mobile Thuis.

Wat moet jij doen?
    We kunnen niet alles voor je regelen. Er zijn twee onderdelen die je zelf moet doen:
    1. Je e-mailadres en bijbehorende instellingen moeten aangepast worden in alle mailprogramma’s op je telefoon, tablet en/of computer. Daar helpen we je natuurlijk graag bij. Kijk op Beheer je e-mail instellingen voor alle gegevens die je nodig hebt bij het aanmaken van een account.
    2. Je moet bij andere partijen die jouw huidige e-mailadres gebruiken (zoals de bank, verzekeraar, Netflix, etc.) aangeven wat je nieuwe e-mailadres is.

Alternatief e-mailadres
    Maak jij gebruikl van een Gmail of Hotmail of een willekeurig ander e-mailadres, dan verandert er niets! De wijziging geldt alleen voor mensen die hun vodafonethuis.nl e-mailadres actief gebruiken.

Verander in ieder geval je afzendadres nog voor 25 oktober. En uiterlijk 15 december moeten ook alle instellingen veranderd zijn, want vanaf dat moment is je @vodafonethuis.nl e-mail niet meer werkzaam. Zo blijf je ook met je nieuwe adres gewoon mailen zoals je gewend bent.

Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar!

0
  • Iniminihd1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iniminihd1 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

6 september 2017, 14:11

Ik ben blij dat ik mijn zakelijke mail niet via een provider meer laat lopen, anders blijf je aan het veranderen en dat is kostbaar, zeker wat nieuw drukwerk aan gaat. Als je zelf van provider veranderd is dat je eigen keuze en dit niet. Alleen ik heb een ander probleem, tijdens het overzetten door Vodafone naar T-mobile is mijn postvak verzonden items ineens verdwenen in mijn outlook. Dit is een nogal bewuste handeling die je niet even spontaan doet of fout zal doen als je deze keuze handmatig doet. Enig idee? (zit ook niet bij verwijderde items, waar het normaal naar toe zou gaan, en deze is niet geleegd, andere door mij verwijderde berichten staan daar nog wel gewoon). Dit is heel erg vervelend ......
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    107 Reacties

9 september 2017, 11:41

Waar ik al bang voor was is dus gebeurd!
    Heb oude account verwijderd en geprobeerd om nieuwe in te stellen, maar dan krijg ik de melding dat inlognaam of wachtwoord niet klopt!?
    Kan er wel mee inloggen op mijn.t-mobilethuis.nl
    0
  • lemonkid

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lemonkid heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    29 Reacties

9 september 2017, 13:05

Als ik een zakelijk contact heb met iemand die een @ziggo @vodafone @gmail @hotmail of zoiets heeft, denk ik altijd dat het geen erg professionele indruk maakt. Mensen met zo'n adres neem ik ook altijd minder serieus als mensen die een 'echt' zakelijk mail adres hebben.

Misschien is het een idee om van de gelegenheid gebruik te maken, en dat geldt natuurlijk ook voor niet-zakelijke gebruikers, om je EIGEN mailadres te registreren. Dat is razend eenvoudig en daarna betaal je een klein bedrag per jaar afhankelijk van de provider bij wie je jouw eigen mail-naam registreert.

Zo kost het adres @pietertje.online €5,43 per jaar. @pietertje.website €1,20. @pietertje.works is er voor €30,24. En ik zie er ook een voor €0,60 per jaar!

Ik denk dat je met je eigen naam veel professioneler overkomt. Ga eens shoppen bij een domein provider en vraag dan ook wat zo'n adres het jaar erop gaat kosten. Zodat je niet nu €0,60 betaald en volgend jaar €3500,-! Dat is overigens niet zo erg want dan ga je over naar een andere die voor hetzelfde adres minder rekent, wat dat kan ook. Je kunt je eigen domein naam omzetten naar een andere provider.

En.... als jouw huidige internet provider je niet langer bevalt, stap je over en verandert je mailadres niet.

Succes!
    2
  • thegrouch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten thegrouch heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

11 september 2017, 11:00

Net als HereIsTom merk ik dat het versturen via smtp.t-mobilethuis.nl vanuit thunderbird (nog) niet werkt. En het is inmiddels ruim na 6 september
    Het wachtwoord dat ik opgeef in thunderbird werkt wel om in te loggen op mijn.t-mobilethuis.nl.
    Dus in thunderbird maar weer teruggezet naar smtp.vodafonethuis.nl
    0
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    796 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Modbreak

11 september 2017, 11:13

@HerelsTom, @Revolutionist en @ thegrouch (welkom!),

Als je in My T-Mobile Thuis voor de zekerheid je wachtwoord even aanpast en je vervolgens via je eigen e-mailprogramma een e-mail uitstuurt (naar jezelf, bij wijze van test), dan lukt dit niet? Als je de instellingen aanpast naar smtp.vodafonethuis.nl, dan werkt dit wel?

Als dit zo is, dan hoor ik dit graag en meld ik dit issue direct aan!
    0
  • thegrouch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten thegrouch heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

11 september 2017, 12:14

Oke, dit was een gevalletje mybad.

Ik gebruikte de vodafonethuis mailbox niet (stuur alles meteen door naar mijn eigen emaildomein) en stuurde vanuit thunderbird via smtp.vodafonethuis.nl zonder authenticatie.
    Daardoor heb ik nooit gemerkt dat ik geen wachtwoord op mijn email heb gezet.

Door de opmerking van Sander heb ik nu wel een wachtwoord op de t-mobilethuis mailbox gezet (het staat er zelfs bij :8: Om toegang te krijgen tot je T-Mobile Thuis mailbox moet je een wachtwoord opgeven.) en nu werkt het meteen via smtp.t-mobilethuis.nl.

Ik ging er onterecht van uit dat er maar 1 wachtwoord was voor mijn T-Mobile en de mailbox.
    1
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    796 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

11 september 2017, 12:44

Hoi Hwvgtp,

Ik heb jouw vraag in dit topic gezet. Hier verzamelen we alle vragen en adviezen omtrent de wijziging van het e-mailadres.

@thegrouch: bedankt voor je update! Fijn te horen dat het werkt! :)
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    107 Reacties

11 september 2017, 17:51

Inderdaad moest ik in my t-mobile thuis eerst het wachtwoord veranderen en toen werkte het pas!
    1
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    796 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

12 september 2017, 12:10

@HerelsTom: top! Bedankt voor de terugkoppeling. :D
    0
  • Rien.1945

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rien.1945 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    14 Reacties

13 september 2017, 12:06

Rien.1945 schreef:

Ik heb alles al ingesteld en ben begonnen met adreswijzigingen door te geven. Een flinke klus. Overal inloggen en wijzigen. Je bent daar echt wel wat uren mee bezig. Zou eigenlijk niet gek zijn dat we enige compensatie zouden krijgen van T-Mobile. Maand gratis lijkt me niet onredelijk.
    Het is maar een voorstel hoor. Misschien gaan mensen dan weer wat positiever over jullie denken.
    Groeten,
    Rien.

Het was van mij serieus bedoeld hoor dat we wel wat compensatie zouden mogen krijgen voor alle moeite. Niet te geloven hoeveel uur je de aanpassing van het email adres kost.
    0
  • HereIsTom

Doet lekker mee
    107 Reacties

13 september 2017, 13:22

@Rien.1945

Misschien moet je de berichten in dit topic eens lezen en niet meer het mailadres van je provider gebruiken, maar bijv. Gmail, dan hoef je nooit meer iets te wijzigen!
    0
  • Rien.1945

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rien.1945 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    14 Reacties

13 september 2017, 13:24

@HereIsTom

Ik ga nu inderdaad gebruik maken van gmail. Maar dat is te laat voor deze wijziging. Ik heb alles met adres van vodafone.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)