[Wijziging] In je @Thuis e-mailadres

• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

28 augustus 2017, 16:49

- Topic starter

Sinds februari 2017 staat Thuis onder de vlag van T-Mobile. Vrijwel alles is inmiddels aangepast en geheel in huisstijl van T-Mobile. Bìjna alles! Het e-mailadres van de klanten die voor februari 2017 hebben besteld, eindigde nog steeds op @vodafonethuis.nl. Inmiddels is ook dit in T-Mobile stijl veranderd. Hieronder volgt een overzicht hoe dat verlopen is.

Let op: Wil je jouw e-mail instellen op je computer of mobiele telefoon en zoek je instellingen, kijk dan op de hulppagina over e-mail instellingen.

Per 6 september 2017
    • hebben we voor jou de e-mailadressen aangemaakt die eindigen met @t-mobilethuis.nl.
    • kun je met je nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mailadres als gebruikersnaam inloggen op de webmail (mail.t-mobilethuis.nl) en op My T-Mobile Thuis. Je kunt gewoon hetzelfde wachtwoord blijven gebruiken.
    • heeft je nieuwe @t-mobilethuis.nl adres dezelfde inbox als het oude @vodafonethuis e-mailadres. Op die manier blijven je oude e-mails en contactgegevens bewaard.

Per 16 december 2017
    • is het @vodafonethuis.nl e-mailadres komen te vervallen.

Wat moet jij doen?
    We kunnen niet alles voor je regelen. Er zijn twee onderdelen die je zelf moet doen:
    1. Je e-mailadres en bijbehorende instellingen moeten aangepast worden in het e-mailprogramma op je telefoon, tablet en/of computer. Daar helpen we je natuurlijk graag bij. Kijk op Beheer je e-mail instellingen voor alle gegevens die je nodig hebt bij het aanmaken van een account.
    2. Je moet bij andere partijen die jouw huidige e-mailadres gebruiken (zoals de bank, verzekeraar, Netflix, etc.) aangeven wat je nieuwe e-mailadres is.

Alternatief e-mailadres
    Maak jij gebruik van een Gmail of Hotmail of een willekeurig ander e-mailadres, dan verandert er niets! De wijziging geldt alleen voor mensen die hun vodafonethuis.nl e-mailadres actief gebruiken.

Handtekening
    Maak je gebruik van een automatisch antwoord, een handtekening of 'signature' op je e-mail, verander dan ook hier je @vodafonethuis.nl of @vodafonevast.nl naar je nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar!

0
  • Tim Boulton

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tim Boulton heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

30 augustus 2017, 15:03

Als ik mijn oude email address niet mag vasthouden ga ik naar een andere provider. Bij Ziggo was het geen problem om je oude email address te gebruiken.
    2
  • Bernardus Wilhelmus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bernardus Wilhelmus heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

30 augustus 2017, 15:37

Helemaal eens met Tim. Ik ga absoluut naar een andere provider als ik mijn oude email adres niet mag behouden. Ik heb een klein bedrijf en het is een giga klus iedereen mijn nieuwe email adres te sturen!!! Het zal mij ook klanten gaan kosten want ik heb al jaren mijn oude email adres en is bij velen bekend!!!
    Lijkt mij totaal geen probleem ( technisch) om mijn oude email adres te behouden!
    2
  • P-R-I-M-E

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten P-R-I-M-E heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

30 augustus 2017, 15:38

Echt serieus? Alle webwinkels, mijn overheid en al die websites beheer ik met vodafonethuis...via aliassen. Ook veel sites zonder automatisch update mechanisme en uit mijn blote hoofd weet ik niet bij wie ik allemaal een account heb. Dus na december kan ik mails dus gaan missen van diegene die ik nu niet paraat heb. Ik hou zelf geen papieren lijstje bij. Mijn computer onthoudt alles. Ik moet dus nu een jaar terug in mijn geschiedenis gaan kijken bij wie ik allemaal...etc

Echt heel beroerd, Dit geneuzel had je niet bij Vodafone niet en ziggo. Mijn moeder heeft nog steeds een casema adres bij Ziggo.. no problems...
    2
  • Vodafonethuis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Vodafonethuis heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

30 augustus 2017, 17:05

Dit kan je geen serieuze provider noemen!
    Je kan niet van zoveel klanten verwachten dat ze overal kenbaar gaan maken dat ze een ander e-mailadres moeten gaan gebruiken, laat staan alle instellingen die aangepast moeten worden. Het is een kleine moeite om de bestaande e-mailadressen actief te houden.
    Ik heb net contact gehad met de klantenservice en ze geven aan dat er niks aan te doen is (hoezo de leus "wij staan voor je klaar"!).
    Dat wordt zowel privé als zakelijk overstappen naar een andere provider, die hun klanten wel serieus nemen.
    1
  • HanThuis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HanThuis heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

30 augustus 2017, 18:30

In de mail van T-Mobile over het aanpassen van de email-adressen staat niet wat er gebeurt als je het @Vodafone mailadres helemaal niet gebruikt om in te loggen en voor correspondentie vanuit T-mobile etc.
    Moet je, als je een ander emailadres gebruikt ook alles weer terugzetten omdat T-Mobile een @T-Mobile adres er overheen plakt???
    Kortom: slaat T-Mobile de klanten met een niet-Vodafoneadres in hun persoonlijke gegevens over bij deze klantonvriendelijke operatie?
    0
  • HanThuis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HanThuis heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

30 augustus 2017, 18:41

Wonderlijk dat als je toetreedt tot dit forum je twee keer gewezen wordt op de "handleiding" en op de "huisregels", en dat je als je die links aanklikt je eindigt op Oeps . . . . 404 !!!
    Als je dan gaat zoeken in het forum op handleiding dan kom je bij handleidingen voor installatiezaken terecht. En als je zoekt op huisregels krijg je te zien : Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina !!
    Laat T-Mobile dit zo blijven??
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    1107 Reacties
    Allrounder

Allrounder

30 augustus 2017, 18:52

Helaas helpt het overstappen naar een andere provider ook niet.
    Voor de zakelijke gebruikers.... ik zou toch echt eens overwegen op een professionele e-mail dienst op je eigen domein naam te nemen. ik neem bedrijven met een provider e-mail adres niet zo serieus.

Voor de andere mensen geniet van de vrijheid en neem gewoon een gmail of een hotmail e-mail adres, zit je ook niet vast aan je provider. (begrijp eigenlijk niet waarom providers nog steeds e-mail adressen uit geven)
    1
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***
  • WVonk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WVonk heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

30 augustus 2017, 19:12

Jammer hoor... vorig jaar overgestapt van Tele2 naar Vodafonethuis en straks kan ik nog wel mijn mail van tele2 (zonnet) ophalen maar niet van mijn vodafonethuis adressen... Volgens mij totaal onnodig om dit zo te pushen.
    0
  • BeMu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BeMu heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    186 Reacties

30 augustus 2017, 19:43

Gebruik dan ook nooit de email van een provider maar Gmail of hotmail hoef je nooit iedereen in te lichten dat je weer bent overgestapt naar een andere provider.
    2
  • WVonk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WVonk heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

30 augustus 2017, 20:16

BeMu schreef:

Gebruik dan ook nooit de email van een provider maar Gmail of hotmail hoef je nooit iedereen in te lichten dat je weer bent overgestapt naar een andere provider.

BeMu, ik heb een contract afgesloten bij Vodafone en dat contract is overgenomen door T-Mobile. Het is voor T-Mobile niet moeilijk om dat te respecteren, dat ze dat niet doen komt op mij over als een goedkope marketing actie zonder enig respect naar bestaande klanten. Ik heb 12 jaar bij Tele2 gezeten en heb facturen gekregen van Zonnet, Versatel en Tele2. Tot op de dag van vandaag komt de mail van mijn inmiddels 13 jaar oude Zonnet account nog steeds binnen. Vanwege het niet meer kunnen verzenden (ben daar geen klant meer) heb ik wel alles omgezet naar Vodafone maar voor 'vergeten' aanmeldingen is de binnenkomende mail toch handig.

Totale onzin dat ik ergens een gratis account zou moeten afsluiten om mij te beschermen tegen dit soort acties van T-Mobile.
    1
  • FhF

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten FhF heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

30 augustus 2017, 20:27

Dit stemt me even niet vrolijk.
    Dit is al de tweede keer dat ik als mijn email-adressen om moet gaan zetten. Gelukkig is een email ook vaak overal en nergens een user-/inlognaam. Gaan we weer die waslijst wijzigen.
    gmail etc. zie ik niet als een alternatief (iets met google die je privacy zo lekker met rust laat :-( ).
    Maar goed. In meerdere opzichten vind ik de berichtgeving van t-mobile nogal ondermaats.
    Waar haal ik bijvoorbeeld de adressen van pop3 en smtp vandaan? Of laten we dat gewoon smtp.vodafonevast.nl, eh smtp.vodafonethuis.nl en nu weet smtp....?
    Of moet ik zelf op zoektocht waar t-mobile dit in deze site verstopt?
    Ik zou het fijn vinden als ook dit soort informatie in de berichtgeving is opgenomen.
    0
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Modbreak

31 augustus 2017, 09:53

@all,

Ik begrijp heel goed de emotie rondom een e-mailadres. Zeker als je deze al lange tijd gebruikt. Ik ben er ook altijd erg trots op als ik zie dat klanten ons e-mailadres gebruiken.

In verandering
    De providerwereld is echter constant in beweging. De exacte reden dat we de e-mailadressen niet kunnen behouden weet ik niet. Technisch zal het ook vast mogelijk zijn, maar ik vermoed dat dit een rechtenkwestie is. Toen UPC werd overgenomen door Ziggo, is alles overgenomen. Ik kan mij nu goed voorstellen dat T-Mobile niet langer de naam Vodafone mag voeren. Bij Vodafone is zoiets trouwens ook gebeurd met het @vodafonevast e-mailadres. Ook al bleef dit e-mailadres om op te ontvangen, andere functionaliteiten verdwenen. De klant staat zeer zeker voorop, maar niet alles is altijd te regelen.

Hulp en advies
    We staan echter wel degelijk voor jullie klaar. Dat het adres gaat verdwijnen, dat staat vast, maar wij willen jullie graag helpen met de overgang. Zo maken we deze zo soepel mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld een handtekening gebruiken op je Vodafone e-mail met een verwijzing naar het nieuwe e-mailadres. Zo kun je de komende drie maanden mensen al informeren. Het is wat extra werk, dat beaam ik. Daarom is het mijn advies om een e-mailadres te nemen dat losstaat van een provider. Je hebt natuurlijk het populaire Gmail, maar denk ook aan Hotmail en zo zijn er nog vele andere mogelijkheden. Gratis!

@HanThuis
    Als je het Vodafone e-mailadres niet gebruikt, dan verandert er niet zoveel. Je kunt gewoon het t-mobilethuis adres blijven gebruiken als inlognaam en e-mailadres. Vreemd trouwens dat de link naar de huisregels niet werkte. Bij deze opnieuw. :)

Instellingen
    Voor de volledigheid vermeld ik hier ook de belangrijkste instellingen voor je T-Mobile e-mail.
    Ontvangen van e-mail
    IMAP e-mailserver: imap.t-mobilethuis.nl
    Versturen van e-mail (SMTP):
    SMTP e-mailserver: smtp.t-mobilethuis.nl
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)