Beantwoord: verlengen en ineens geen afgesproken korting

• funkyduck

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten funkyduck heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 17:37

- Topic starter
    Ik wilde verlengen. Ik heb enkel internet thuis en wilde er TV en telefoon bij hebben. Laatst daar over gebeld en toen kon dat met de eerste 6 maanden 20 euro korting. Bel ik net weer om het te regelen, zegt die mijnheer dat ze dat enkel bij nieuwe klanten doen. Jammer dat niet iedereen op een lijn zit. Maar wat moet ik nu?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 16 februari 2018, 10:46
    Hey funkyduck, als nieuwe klant ontvang je éénmalig een éxtra hoge korting zoals jij die ook hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Het klopt dus dat je deze korting niet nog een keer kan ontvangen, mijn excuses dat dit in eerste instantie verkeerd is aangegeven. Maar niet getreurd, ook bij je verlenging ontvang je korting! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen via 0800 1603, hier zit één van onze verkoopadviseurs voor je klaar!
    Bekijk origineel
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    707 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

16 februari 2018, 10:46

Hey funkyduck, als nieuwe klant ontvang je éénmalig een éxtra hoge korting zoals jij die ook hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Het klopt dus dat je deze korting niet nog een keer kan ontvangen, mijn excuses dat dit in eerste instantie verkeerd is aangegeven. Maar niet getreurd, ook bij je verlenging ontvang je korting! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen via 0800 1603, hier zit één van onze verkoopadviseurs voor je klaar!
    0
  • funkyduck

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten funkyduck heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

16 februari 2018, 10:58

Omdat ik bij het afsluiten enkel internet had, had ik toen geen korting.
    En nu ik wil verlengen, krijg ik ook niet de korting van 20 euro die mij voorgeschoteld werd toen ik telefonie en televisie er bij wilde hebben. En gebeld had ik dus zoals ik aan gaf. Dus jouw advies om te bellen omdat dat het beste is wat ik kan doen, werkt niet. Vandaar dus ook eigenlijk dit topic! :-P
    0
  • Sterre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sterre heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    152 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 februari 2018, 16:25

Hoi funkyduck!

Als je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, laatste vier cijfers van je rekeningnummer en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent kunt geven, zorg ik dat een van onze verkoopadviseurs jou gaat bellen om je het aanbod rustig uit te leggen. Ik verzeker je, je gaat er tevreden mee zijn! Hoe graag ik je ook via dit topic een aanbod wil doen, het kan alleen telefonisch. Ik zie graag je privébericht tegemoet, ik kijk ernaaruit je heeeeel blij te maken!
    0
  • funkyduck

2 Reacties
    Auteur

18 februari 2018, 10:37

Ik heb zojuist mijn gegevens naar je gestuurd Sterre. Ik laat je weten of je me heeeeeel blij gaat maken ;-)
    0
  • Sterre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sterre heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    152 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 februari 2018, 15:32

Thanks, funkyduck! Ik heb je gegevens inderdaad ontvangen, de afdeling die jou hierover kan bellen gaat je vandaag bellen! Ik ben benieuwd hoe groot je lach kan zijn! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)