Beantwoord: T-Mobile Thuis en T-Mobile Mobiel voordeel

• MThomasse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MThomasse heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

13 februari 2017, 19:05

- Topic starter
    Ik ben sinds vandaag officieel overgestapt van Vodafone naar T Mobile mobiel en heb ook Vodafone thuis tv/internet.
    Vanwege de overname heb ik een mail gehad om mobiel ook over te stappen naar T Mobile en dat is vandaag afgerond.
    Evhter had ik bij Vodafone mobiel icm Vodafone thuis als pakket 1gb extra data en extra tv zenders.
    Nu zie ik nog wel de extra tv zenders maar kan bij de TMobile app nergens de extra data terug vinden.
    Wordt dit nog aangepast of vervalt deze extra data?

Moderator edit

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.

0
    Gemarkeerd als antwoord: Skyrider op 13 februari 2017, 19:23
    Goedeavond MThomasse.

Dit komt omdat T-Mobile thuis nog niet helemaal afgerond is. De Vodafone Thuis producten zullen rond 15 februari verkocht en geleverd gaan worden onder de naam T-Mobile Thuis.

Je kunt wel op T-Mobile Thuis de volgende vraag vinden:

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt het er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebben?

Met als antwoord:

Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

Dus nog eventjes geduld, en je zult spoedig zien wat voor soort extra voordeel je krijgt ^_^.

Indien je nog vragen hebt, lezen we het graag! :)

Met vriendelijke groeten,
    Skyrider
    Bekijk origineel
  • Skyrider

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Skyrider heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    621 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

13 februari 2017, 19:23

Goedeavond MThomasse.

Dit komt omdat T-Mobile thuis nog niet helemaal afgerond is. De Vodafone Thuis producten zullen rond 15 februari verkocht en geleverd gaan worden onder de naam T-Mobile Thuis.

Je kunt wel op T-Mobile Thuis de volgende vraag vinden:

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt het er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebben?

Met als antwoord:

Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

Dus nog eventjes geduld, en je zult spoedig zien wat voor soort extra voordeel je krijgt ^_^.

Indien je nog vragen hebt, lezen we het graag! :)

Met vriendelijke groeten,
    Skyrider
    1
    ~~ Ik ben een T-Mobile Particulier! Geen moderator ~~
  • Petra54

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Petra54 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

8 maart 2017, 09:36

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de stand van zaken nu? Mij is verzekerd door een medewerker van T Mobile dat de voordelen blijven zoals ze waren, maar ook ik zie niets terug. Wel de extra TV pakketten, maar niet de 3 GB data die ik had.
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 maart 2017, 12:19

Hoi Petra54.

Het is niet de bedoeling dat je dit in meerdere topics aangeeft, je hebt over dit onderwerp gisteren al een eigen topic aangemaakt. Zou je er in de toekomst aan willen denken dat het tegen de huisregels van het forum is om één probleem op meerdere plekken aan te kaarten? Alvast bedankt. :)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • MThomasse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MThomasse heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

28 augustus 2017, 18:43

Nu na een maand of 6 wachten ben ik toch heel benieuwd wat spoedig betekent bij Tmobile. Bovenstaande vraag werd netjes beantwoord dat ik spoedig iets zou horen maar het blijft stil, doodstil!!!
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

1 september 2017, 19:23

Nog een paar dagen geduld. het is bijna zover
    0
  • MThomasse

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

1 september 2017, 21:45

Tja dat hoor ik al heeeeeel lang. Ben benieuwd.......
    0
  • MThomasse

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

5 september 2017, 18:36

Ach en nu lees ik weer op het forum dat het niet eerder als october/november wordt. Had eigenlijk niet anders verwacht. Best triest eigenlijk.
    0
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    878 Reacties
    Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 16:49

Ik zal hier even mijn reactie kopiëren die ik in dat topic heb geplaatst, omdat ik niet wil dat dit een eigen leven gaat leiden:

Oei! Dit is een bizarre uitspraak van mijn collega geweest! Er is namelijk absoluut geen datum genoemd. Oktober/november is dan ook echt uit de lucht gegrepen. De daadwerkelijke datum is nog niet bekend. Dat het binnenkort gaat komen zingt nu wel een tijdje rond, maar een datum of een maand hieraan te verbinden is niet gewenst. Dit zou alleen maar verwachtingen scheppen en dat is erger dan het onbekende.

Het is echt nog even afwachten. Maar niet te lang! ;)

0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

22 september 2017, 19:58

Ik hoop dat het dit jaar nog gaat lukken :)
    0
  • MThomasse

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

9 oktober 2017, 19:53

En dan is het zover en hebben jullie ene combi korting. Na ruim 9 maanden komt er eindelijk een aanbod en dan schieten de tranen in je ogen!!! Niets van wat er ooit toegezegd is of verteld werd. Geen extra data zoals ik bij Vodafone wel kreeg maar 2 voetbal kanalen en een korting van €2,50 per maand. Hebben jullie daar echt zolang over moeten nadenken???
    0
  • Hidden.nld

244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

10 oktober 2017, 15:20

Hoi MThomasse,

Ik begrijp dat je een beetje emotioneel word, maar er is meer dan bedenken. de systemen moeten ook nog gekoppeld worden om het mogelijk te maken. bij de wat grotere overnames zoals dit duurt het meestal 1 tot 2 jaar voor dat alles klaar is. aan de andere kant waarom moet alles het zelfde als bij een andere partij, daar krijg je alleen maar eenheid worst van. de sport kanalen vind ik wel leuk maar had liever gezien dat er bijvoorbeeld gekozen kon worden tussen FOX Sport en Ziggo Sport. heb zelf meer met Formule 1 dan met voetbal.
    0
  • MThomasse

is een Master Poster
    14 Reacties
    Auteur

10 oktober 2017, 18:23

Hallo Hidden.nld. Ach die motie valt wel mee. Begrijp alleen niet dat er zolang over gedaan moet worden en uiteindelijk van de beloftes niets waargemaakt wordt. In de tijd van Vodafone internet en telefoon kreeg ik extra data en extra tv zenders. Dit zou niet veranderen als ik overstapte. Daar ben ik het meest teleurgesteld in. Beloftes die niet worden nageleefd.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)